• Hey..Dus er zijn veel geruchten dat joe jonas en Ashley greene samen zijn want ze zijn namelijk vaak met elkaar gespot en er is ook een kusfotohttp://www.eclipsemovie.org/ashley-greene-and-joe-jonas-kissing/ashley-greene-082010-3/ hijs mss wazig maar wel duidelijk xx

    Wie had die twee ooit met elkaar verwacht?
    Naja, mij boeien ze niet! (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    huh?
    ik heb iets gemist!
    die 2 samen? weird! dat had ik niet verwacht.
    maar ergens passen ze wel bij elkaar


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Die foto is onduidelijk om een reden denk ik.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Die foto is onduidelijk om een reden denk ik.

    Hah maar er is nog een andere foto waar het duidelijk is http://earsucker.com/2010/08/21/photo-joe-jonas-ashley-greene-kissing/ het is dezelevde maar hier is ie duidelijker en niet bewerkt ofzo

    Hmm.. ik denk nog steeds photoshop. Meestal staat een jongen pas in zo een houding als hij écht heel dicht bij haar staat. En hij doet zeker zijn ogen niet dicht op straat als celebrity, als hij weet dat camera's overal zijn. Ik zie gewoon geen reden waarom ze dit zo zouden openbaren.


    Life is hard and then we die

    0.0


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    PUKKELxDING schreef:
    Hmm.. ik denk nog steeds photoshop. Meestal staat een jongen pas in zo een houding als hij écht heel dicht bij haar staat. En hij doet zeker zijn ogen niet dicht op straat als celebrity, als hij weet dat camera's overal zijn. Ik zie gewoon geen reden waarom ze dit zo zouden openbaren.


    Amen. _O_

    Ik dacht dat Ashley Green iets had met Kellan lutz dat had ik ergens gelezen xD haha.. Nou het kan hea


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    PUKKELxDING schreef:
    Hmm.. ik denk nog steeds photoshop. Meestal staat een jongen pas in zo een houding als hij écht heel dicht bij haar staat. En hij doet zeker zijn ogen niet dicht op straat als celebrity, als hij weet dat camera's overal zijn. Ik zie gewoon geen reden waarom ze dit zo zouden openbaren.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik vind ze maar niets samen, als ze al een koppel vormen.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    okee joe lijkt daar op iemand die ik ken :X
    boeie XD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Waarom zou die foto zo wazig zijn?:X


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Als het al waar is, wat ik niet verwacht, ik vind het een schattig koppel.


    Hope goes lost but never dies.

    Die foto is onduidelijk en je kan zien dat het photoshop is. Naja.. Ik vind ze niet echt voor elkaar gemaakt.. maar ja, wie ben ik?(krul)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 15:19 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.