• De stelling van vandaag luidt:
    De WK/voetbal verhalen op Quizlet zijn leuk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Muslera schreef:
    Ja! Als je het niet leuk vind, wil het niet meteen zeggen dat ze slecht geschreven zijn :S

    Ik vind Twilight en die zooi ook niet leuk, maar dat wil nog niet zeggen dat er geen goeie verhalen tussen zitten :S

    Jij schrijft zeker voetbalverhalen. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PUKKELxDING schreef:
    Nee


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Carcass schreef:
    Ligt er volgens mij aan of je voetbalfan bent of niet (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Jua, ik vind ze leuk :'D
    En heb er zelf ook 2 :'D,
    Ik vind ze meestal leuker dan andere verhalen omdat je zoveel personage's hebt waardoor eigenlijk bijna geen enkel verhaal hetzelfde is, ik bedoel als je over ToHo schrijft heb je maar 4 jongens, een voetbalverhaal kan véél meer personages bevatten, over meer mensen gaan^^


    The soul needs autumn.

    nee


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    nee, ik lees ze niet.
    Waarom niet?
    Ik vind voetbal saai.
    Maar dat is natuurlijk mijn mening!
    Er zijn genoeg meisjes op quizlet die het helemaal geweldig vinden om te lezen hoe andere fans een verhaal over hun lievelingsspeler verzinnen.

    x. Joy


    Joy is not in Things, it is in us.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Jij schrijft zeker voetbalverhalen. x'D

    Yep, en met veel plezier en ik doe er erg mijn best voor. Daarom vind ik dit een kutstelling.

    Arsenal schreef:
    Eens.
    Als het goed geschreven is, en er goeie aanhalingstekens in zitten wel.


    you're my favourite part of the day ~

    Fabregas schreef:
    Het is wat je zelf leuker vindt. Persoonlijk vind ik de voetbalverhalen over het algemeen wel leuk. Net zoals TH-fans, TH-verhalen leuker zullen vinden dan anderen..


    ^ wat zij zegt.

    Dus ik vind het een beetje een rare stelling, dan kan je alle 'soorten' verhalen wel af gaan om te kijken wat mensen er van vinden.

    Want of het verhaal veel spellingsfouten heeft hangt meer af van de schrijver dan af van het soort verhaal.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2010 - 19:58 ]

    Ja -a-


    Some people make the world special just by being in it

    Oneens, maar ik heb dan ook helemaal niets met voetbal.


    I am an idiot, I move.

    Muslera schreef:
    (...)
    Yep, en met veel plezier en ik doe er erg mijn best voor. Daarom vind ik dit een kutstelling.

    Deze stelling is positief hoor. Dat mensen het ermee oneens zijn, is hun mening en dat moet je accepteren 8D Dus het is niet echt nodig om je aangevallen te voelen, want jouw verhalen zullen vast mooi zijn :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ze zijn wel leuk :9~
    Ik ben verslaafd aan ze.
    Ik vroeg me al af wanneer een stelling zoals deze zou komen


    you're my favourite part of the day ~

    Vengeance schreef:
    Oneens. De originaliteit is er nu al meer dan lang af. Net als bij een hoop fanfics. [Vind ik]

    Inderdaad.
    Daarom moet iedereen die nuchter is mijn FBI serie lezen. <- Don't take serious dat dit reclame is x'D
    Maar zelf maak ik er nog 1 maar het is géén liefdesvehaal meer.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2010 - 20:08 ]


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    nog nooit gelezen en ik ga het ook niet doen. de stellingen worden steeds stommer.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.