• Hi all !

    Dit jaar is mijn eerste jaar dat ik animatiefilm studeer en stilaan begint er wel resultaat te vorderen. Met trots presenteer ik jullie één van mijn filmpjes,
    Like a butterfly . (A) Het is nog niet helemaal af maar ik ben al erg tevreden met het resultaat !

    Om dit topic wat nuttig te houden, wat hebben jullie deze maand al gedaan waar je erg trots op bent? En wat is jullie favoriete animatiefilm/serie ? c:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2016 - 20:27 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oooh wat gaaf! Super mooi gemaakt!
    Ik heb ook dit jaar een keer een stopmotion moeten maken, is lang niet zo goed als de jouwe, maar was wel heel leuk om te doen (en vreselijk veel werk haha)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Saar!!!! je bent een talentje, hij is echt leuk geworden


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ja het is inderdaad veel werk voor het beetje film dat je hebt, maar dat maakt het wel weer spannend vind ik :)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hartstikke leuk! Mijn grote trots was de 750 volgers behalen met instagram. Of de 8,2 voor de biologietoets waarvan ik dacht dat hij ontzettend slecht ging.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Klopt het dat er geen geluid is?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wow, dat ziet er echt goed uit! Prachtig gedaan (:
    Ik ben het meest trots op het feit dat ik door ben voor de chemieolympiade haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hedone schreef:
    Hartstikke leuk! Mijn grote trots was de 750 volgers behalen met instagram. Of de 8,2 voor de biologietoets waarvan ik dacht dat hij ontzettend slecht ging.


    Wauw ! dat is een hele boel c:

    Diable schreef:
    Klopt het dat er geen geluid is?


    Ja klopt, hij is nog niet helemaal af, maar er zal inderdaad wel geluid bijkomen c:

    Plato schreef:
    Wow, dat ziet er echt goed uit! Prachtig gedaan (:
    Ik ben het meest trots op het feit dat ik door ben voor de chemieolympiade haha :')


    Wow voor Chemie dan nog! lijkt me geen makkie :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Okii ^^

    Hij ziet er wel leuk uit, hehe.

    Ik had ooit voor een schoolopdracht een stopmotion gemaakt samen met mijn beste vriendin. Even kijken of hij nog op YT staat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmm, erg jammer, maar precies ons filmpje staat er niet meer tussen, wel de andere groepen xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ziet er heel mooi uit!


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

    Wauw, wat een ontzettend knap filmpje! Ik weet nog dat ik een stopmotion moest maken, nou die mislukte echt van alle kanten :'D Die van jou is echt ontzettend goed!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Whaw, echt cool gedaan! Ben benieuwd naar het hele filmpje!
    Vroeger had ik ook de ambitie om er zo eens eentje te maken, maar het vele werk schrikte me steeds af. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Leuk gedaan! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Woooooooow zo ontzettend tof!!!!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wauw Saar, wat gaaf zeg!


    When time and life shook hands and said goodbye.