• De stelling van vandaag luidt:
    De WK/voetbal verhalen op Quizlet zijn leuk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niet echt :x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO


    Hahaa'
    Jaa, vooral dat van Jesùs Navas '<33


    How y'all doin'?

    Waarom niet? Ze hebben er toch veel van Justin Bieber. Niet iedereen vindt die leuk en mooi en wat dan nog. Waarom zouden die verhalen er niet mogen zijn?

    ElPistolero schreef:
    Waarom niet? Ze hebben er toch veel van Justin Bieber. Niet iedereen vindt die leuk en mooi en wat dan nog. Waarom zouden die verhalen er niet mogen zijn?

    Precies

    Oneens.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ElPistolero schreef:
    Waarom niet? Ze hebben er toch veel van Justin Bieber. Niet iedereen vindt die leuk en mooi en wat dan nog. Waarom zouden die verhalen er niet mogen zijn?

    Wie zegt dat die verhalen er niet mogen zijn?
    Je trekt echt conclusies uit niets.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Wie zegt dat die verhalen er niet mogen zijn?
    Je trekt echt conclusies uit niets.

    Nou ze bedoelt denk ik meer dat we zo ook wel stellingen kunnen openen met "Justin Bieber stories zijn leuk" of "Twillight stories zijn leuk".

    Muslera schreef:
    (...)
    Nou ze bedoelt denk ik meer dat we zo ook wel stellingen kunnen openen met "Justin Bieber stories zijn leuk" of "Twillight stories zijn leuk".

    Zo komt het niet op me over. x'D
    Maar ja, er is nou eenmaal voor voetbal gekozen en meteen is iedereen aangevallen die voetbal leuk vinden. Ernstig 8D
    Nouja, ik vind voetbal ook leuk: op tv. Niet de verhalen, nouja das mijn mening. 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Zo komt het niet op me over. x'D
    Maar ja, er is nou eenmaal voor voetbal gekozen en meteen is iedereen aangevallen die voetbal leuk vinden. Ernstig 8D
    Nouja, ik vind voetbal ook leuk: op tv. Niet de verhalen, nouja das mijn mening. 8D

    Valt wel mee hoor, met dat aangevallen. =P Dat is ook wanneer er hier iets wordt gezegd over Twilight ofzo. =P

    PUKKELxDING schreef:
    Nee


    -ik dacht laat ik het lekker dik gedrukt maken-

    Muslera schreef:
    (...)
    Valt wel mee hoor, met dat aangevallen. =P Dat is ook wanneer er hier iets wordt gezegd over Twilight ofzo. =P

    Er is hier niet echt veel Twilight. Meer Justin Bieber ofzo. Nouja, mensen die zich aangevallen voelen, vind ik echt een beetje overdreven. Iemand geeft gewoon zijn mening en dat is nooit persoonlijk bedoeld ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ElPistolero schreef:
    Waarom niet? Ze hebben er toch veel van Justin Bieber. Niet iedereen vindt die leuk en mooi en wat dan nog. Waarom zouden die verhalen er niet mogen zijn?


    Het komt niet echt aanvallend op mij over. Maar ik ben het er mee eens. En btw, ik wil niemand hier mee aanvallen haha (krul).


    you're my favourite part of the day ~

    Princeton schreef:
    (...)

    Het komt niet echt aanvallend op mij over. Maar ik ben het er mee eens. En btw, ik wil niemand hier mee aanvallen haha (krul).

    Non Taken. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Humanity schreef:
    (...)
    Inderdaad.
    Daarom moet iedereen die nuchter is mijn FBI serie lezen. <- Don't take serious dat dit reclame is x'D
    Maar zelf maak ik er nog 1 maar het is géén liefdesvehaal meer.


    Nee, ze moeten mijn thrillers e.d. lezen. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    nee


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz