• Om te lezen.
    Het liefst een historisch boek, niet te dun, mag ook met fantasie zijn. Iemand suggesties?


    Your make-up is terrible

    een boek van simone van der vlugt misschien? xD

    Ishtar schreef:
    een boek van simone van der vlugt misschien? xD


    Ik vind haar een goede schrijfster. Heb je misschien een paar titels?


    Your make-up is terrible

    Notes Of A Sniper, door Vassili Zaitsev. Geen idee of de Nederlandse versie ook bestaat. Maar volgens mij is die niet al te dik. Ik wil hem nog steeds gaan lezen -.-

    Gaat over het oostfront in de Tweede Wereldoorlog. Stalingrad, wel te verstaan :]


    No growth of the heart is ever a waste

    De Donkere Kamer van Damokles. Is iets in de jaren 60 geschreven, maar allang in normaal Nederlands herschreven.
    Is een pittig boek, en niet voor iedereen weggelegd omdat het nogal apart is soms. Gaat over de tweede wereldoorlog. Van Willem Frederik Hermans.
    En anders heb ik nog Het verdriet van Belgie - Hugo Claus. Ook WO2, en moeilijk door te komen.
    Eh... ik had een wapenbroeder - Maarten 't Hart.
    Ik weet niet wat je leuk vind, hahaha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zwarte sneeuw, de slavenring, de amulet of schijndood? is dat genoeg?

    Ishtar schreef:
    Zwarte sneeuw, de slavenring, de amulet of schijndood? is dat genoeg?

    Jehanne!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ishtar schreef:
    Zwarte sneeuw, de slavenring, de amulet of schijndood? is dat genoeg?


    De slavenring en schijndood heb ik al gelezen. Even voor die anderen kijken ^^ Dankje.


    Your make-up is terrible

    Bloedgeld, Meester van de Zwarte Molen, Kruistocht in Spijkerbroek?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    De Aanslag van Mulisch?
    De Naam van De Roos van Umberto Eco, die is echt dik xd.


    I am an idiot, I move.

    Het is Engels, maar ik denk dat deze ook wel in het Nederlands te vinden is. "Sepulchre" van Kate Mosse. Een historische roman met twee delen. Een deel dat zich afspeelt in de 19e eeuw, en een deel in de 21e. Het is moeilijk om uit te leggen, maar het is een ontzettend goed - en dik - boek.


    make cake, not war

    Als het histories is is kruistocht in spijkerbroek iets


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Carry slee's zijn leuk vind ik. (nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    De vloek, ben de schrijfster alleen vergeten .__.

    Eragon trilogie is erg leuk ^^ een fantasy die zich afspeelt in een fantasy wereld af die eigenlijk middeleeuws is kun je zeggen. (christopher paolini)

    En...Denk xD

    Eon is ook een goed boek, ook fantasy en speelt zich in het oude china (of ander Aziatisch land) af. schrijver vergeten xD


    Be nyappy

    Catch 22, ik heb hem zelf nooit gelezen, maar ik hoor wel van best veel mensen dat hij goed is. En het is een historisch boek. Ik weet alleen niet of die er in het Nederlands is en hoe die dan heet :')


    There are several things that I have been doing wrong.