• De stelling van vandaag luidt:
    Ik val niet op een jongen zonder dat hij er goed uit ziet

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als ik niet struikel, niet nee. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    Als ik niet struikel, niet nee. 8D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Stripe schreef:
    Als ik niet struikel, niet nee. 8D

    Hahaha, droog. (:
    Ontopic: ik val over het algemeen op uitstraling, karakter. Al kan ie nog zo mooi zijn, als ie geen karakter heeft, word 't um niet. Natuurlijk hoef ik ook niet ene die als een zwerver gekleed gaat, hij mag wel netjes voor de dag komen. (:


    FML

    Oneens.


    Your make-up is terrible

    Iemand lelijk met een goed karakter? Neen.
    Iemand knap met een rotkarakter? Neen.
    Iemand knap met een goed karakter? Ja. Maar... waar vindt je die?

    Ik kan wel ja gaan zeggen ik val alleen op innerlijk. Maar dat is BS wie het ook zegt.
    Als je van iemand houdt vind je hem mooi, dat hoort erbij. Dus ik ben het eigenlijk wel eens.
    Maar ik bedoel niet dat ik alleen op uiterlijk val en als iemand anders hem niet mooi vind dump ik hem, don't get me wrong ;]


    Get back motherfuckerz'

    Het gaat toch het meeste om het innerlijk. Maar dat wilt niet zeggen dat het uiterlijk niets uit maakt.

    Nou, -denkik- als je echt verliefd bent, kijk je zo door een lelijk uiterlijk heen (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Sternenmeer schreef:
    Iemand lelijk met een goed karakter? Neen.
    Iemand knap met een rotkarakter? Neen.
    Iemand knap met een goed karakter? Ja. Maar... waar vindt je die?


    Simple, but effective.

    Dat verschilt per persoon. Als je van degene houdt, dan kijk je door diegene heen en vindt je die mooi. Dat kan zelfs zijn als die lelijk is.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    het moet geen nerd zijn, maar als hij heel lief is ga ik voor het innerlijk.
    dit is alweer zo'n stomme stelling.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Bij het begin niet. Maar later als ik hem beter ken, en hij heel erg lief is. Dan misshcien wel (:

    eens. maar ik ben niet kieskeurig ik kan heel snel een jongen er leuk uit zien vinden :$


    you were born original don't die as a copy

    helemaal oneens , trouwens wie bepaalt wat lelijk is ? niemand is toch lelijk..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    eens.
    Ik wil natuurlijk niet met een dikke jongen met puisten een supergrote bril en een bloempotkapsel hahahahaha.
    Maar iedereen heeft andere smaak right? Mss vind iemand anders dat juist wel aantrekkelijk aan een jongen.(krul)


    Smiling but close to tears.