• En die nieuwsgierigheid komt voort uit iets wat ik zojuist heb gelezen.

    Want waarom lezen mensen wel een verhaal, maar laten ze geen reactie of op z'n minst een kudo achter.

    Oké, ik vergeet het af en toe ook wel door in een haast te zijn, maar dan laat ik uit loyaliteit en respect voor de schrijfster wel een kudo achter.

    Waarom nemen lezers niet gewoon twee seconden van hun tijd om een reactie en/of kudo achter te laten bij een verhaal? Waarom hebben sommigen daar zo'n grote moeite mee? :'3

    Dit is niet aanvallend of beledigend bedoeld, maar gewoon puur uit nieuwsgierigheid. 8D

    [ bericht aangepast op 7 sep 2010 - 18:28 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Lolz, geen idee, ik plaats altijd een reactie. Maar zolang ze mijn verhaal lezen, ben ik eigenlijk al blij (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Dat vraag ik me ook af, maar soms lees ik een verhaal en laat ik pas een reactie aan bij het laatste hoofdstuk.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ja dat heb ik dus ook gehad. Was bijvoorbeeld een hoofdstuk vaker dan 100 keer gelezen, heb je maar vijf reacties ofzo (cat) Balen.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik vind dat ook echt héél irritant. Maarja, mensen zijn lui hé. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Ik plaats meestal wel een reactie, ja. Maar kudo's geef ik altijd (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Soms heb ik geen zin om een reactie te plaatsen, of heb ik geen tijd, dan plaats ik er ook geen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    DECIBELLE schreef:
    Ik plaats meestal wel een reactie, ja. Maar kudo's geef ik altijd (:

    Je hoeft ook niet perse een reactie achter te laten, een kudo op zich al fijn genoeg dat je weet dat mensen het gewoon goed/mooi/leuk/tof/etc. vinden. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ja, ik ben het met je eens. Ik doe het alleen niet als iemand al 3 pagina's met reacties heeft.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2010 - 18:33 ]


    Your make-up is terrible

    Waarom zou dat moeten? Echte schrijvers krijgen toch ook niet voor ieder hoofdstuk een 'OMG! Verder!' Die horen af en toe iets van hun echte fans. Ik zie het nut er gewoon niet van in, aangezien het, lijkt mij, toch echt om het schrijven gaat, en niet om de roem en de fans.


    Life is hard and then we die

    ik zeg altijd een reactie
    ik vergeet het soms natuurlijk ook, maar dan als ik er toch nog aan denk zet ik er later toch nog even snel een(A)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ja, dat vind ik dus ook. Dan heb je echt zo'n verhaal dat vet vaak gelezen is, staan er maar een stuk of 5 reacties onder. Daarom laat ik ook altijd een reactie achter en als dat niet lukt, gewoon een kudo ofzo. (:

    Dat snap ik ook niet. :P Ik bedoel, bij een verhaal kan je toch eerlijk zeggen wat je er wel of niet goed aan vind?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik laat alleen geen reactie en kudo achter als ik het verhaal níet leuk vind, voor de rest laat ik zo vaak mogelijk (als ik geen haast heb) een Reactie en een kudo achter (:

    [ bericht aangepast op 7 sep 2010 - 18:39 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik kijk meestal wie ze gelezen heeft, en bij die mensen plaats ik dan ook geen reactie. En soms heb ik geen tijd of moet ik weg, dus plaats ik er geen. Maar meestal plaats ik er wel een, behalve bij die luie varkens die mijne wel hebben gelezen, dan doe ik dat lekker terug.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dat heb ik ook altijd haha. Ik vind zelf ook wel datz e wat meer mogen doen dan snel verder. Gewoon iets leuks erbij zetten.(:


    Ivar Oosterloo.