• En die nieuwsgierigheid komt voort uit iets wat ik zojuist heb gelezen.

    Want waarom lezen mensen wel een verhaal, maar laten ze geen reactie of op z'n minst een kudo achter.

    Oké, ik vergeet het af en toe ook wel door in een haast te zijn, maar dan laat ik uit loyaliteit en respect voor de schrijfster wel een kudo achter.

    Waarom nemen lezers niet gewoon twee seconden van hun tijd om een reactie en/of kudo achter te laten bij een verhaal? Waarom hebben sommigen daar zo'n grote moeite mee? :'3

    Dit is niet aanvallend of beledigend bedoeld, maar gewoon puur uit nieuwsgierigheid. 8D

    [ bericht aangepast op 7 sep 2010 - 18:28 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Geen idee. Het is misschien wel jammer, maar ik persoonlijk zou liever een reactie hebben met een duidelijke boodschap in, dan "Snel verder!" Want, snel verder vind ik zo onpersoonlijk en nietszeggend :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik vind dat eigenlijk niet belangrijk? Zelf vraag ik ook niet dat mijn lezers een reactie achterlaten, natuurlijk is het wel leuk om er één te krijgen, maar ik vind het overbodig om ervoor te zeuren.
    Als ik zelf écht wil dat ze vlug verder gaat met haar verhaal (omdat ik dat het verhaal geweldig vind) plaats ik wel altijd een reactie, maar dat zijn niet zoveel verhalen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben al blij als mensen mijn verhaal lezen, en van sommige weet ik dat deze standaard reageren en anderen niet. Ik reageer zelf amper, omdat ik geen zin heb om iets te schrijven zoals 'verder' of 'leuk, snel verder' puur omdat ik dat gewoon een slechte reactie vind. Kudo's tjah, ik ben niet echt voor dat concept en geef ze dus amper/niet :)

    Omdat ik mijn mails/nieuwe hoofdstukken lees en dan verder ga doen met andere dingen, en dan heb ik er dus geen tijd voor. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Vraag ik me ook af, haha. Reacties zijn nog zo leuk om te lezen! <3
    Ik zet zelf àltijd reacties.
    Ik geef alleen een kudo als ik de story goed vind én het niet vergeet! x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat vraag ik me ook altijd af is ie 5 keer gelezen heb ik 1 reactie. --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.