• Ik zoek dus stories, aangezien de meeste stories die ik volg/volgde niet meer bijgehouden worden of op inactief staan ):
    Ik stel de volgende eisen:
    Wel:
    - Fantasy, avontuur, thriller
    - Een vleugje romantiek, maar niet als hoofdonderwerp
    - Veel of weinig hoofdstukken maakt niet uit, zolang het er maar niet té veel zijn
    - Ik wil wel dat het een beetje bijgehouden wordt, dat houdt in dat er gewoon aan geschreven moet worden, hoe lang het duurt voor er een nieuwe hoofdstuk is, maakt niet zo heel veel uit.
    Geen:
    - Fanfiction, kom daar alsjeblieft niet mee aanzetten.

    Okeee, kom maar op! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik





    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *vollledige in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 18:06 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    de mijne lees je al ^^ ik zal morgen een hoofdstukje plaatsen, heb je weer wat leesvoer <3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    *gooitopicomhoog* Zijn er nog meer mensen? D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kinderspel
    •Er zijn twee richtingen die je op kan als kind, wanneer je ouders geen plaats voor je hebben. Je kunt naar een weeshuis gaan, om te wachten op een stel dat voor je zal zorgen. Ook kun je worden gestuurd naar een speciaal weeshuis voor kinderen die extra zorg nodig hebben. Het probleem is dat geen één van die kinderen die naar dat weeshuis gestuurd wordt, werkelijk de extra zorg krijgt die hij of zij verdiende. Want ieder die er aan geschonken wordt als kind, is één van de uitverkorene die door de ziekelijke breinen van de gebroeders Treadwell wordt meegenomen. En vanaf dan begint het.
          Alles draait om punten, punten die je kunt verdienen bij het winnen van een ronde. In een ronde zul je beslissingen moeten nemen die voor alles pijnlijk kunnen zijn, maar vooral voor jezelf. Je wordt meegenomen naar een plek die voor niemand te vinden is, behalve voor de broers Treadwell, en hier kun je niet vanaf. Het enige wat je ziet, is water en golven, voor zover je kijken kan.
          Vanaf 2012 start een nieuwe serie op tv, waar veel reclame voor is gemaakt en waar veel mensen op wachten. Niemand weet wat het is, want het zo geheimzinnig als het maar zijn kan. Ze weten één ding: Het is niet bestemd voor die snel bang, misselijk of geraakt zijn. Miljoenen mensen zappen door naar het programma en krijgen het ergste beeld ooit te zien, maar ze blijven kijken.
          Bijna honderd kinderen zitten vast in het spel, dat uitgezonden wordt op tv. Niemand kan het stoppen, want er is geen één persoon die weet waar de arme zielen zich bevinden. Het spel vergt veel van iemand, maar vooral van onschuldige kinderen. •





    ''I always pretend that when I close my eyes, the world disapears, but it never does.''


    © Sanne Verstraeten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Misschien is mijn story "Exit, escape from society" iets voor je. Kan even geen link doen wat zit op mijn telefoon. Maar het gaat over een groep adolecenten die willen ontsnappen uit de maatschappij omdat ze vinden dat het zo niet langer kan. Ze willen samen bewijzen dat het anders en beter kan, een nieuwe wereld bouwen. Maar is mogelijk om berecht beter te doen?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    nee ik heb alleen maar fanfiction srry


    o(¤_¤)o

    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!



    -vleugje liefde, avontuur en fantasie.
    -onbekende personen


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 16:37 ]


    "Being sixteen forever sounded good untill you really thought about it. Then it didn't seem like such a great prospect


    Maya Maris


    Maya is een gewoon meisje dat naar high school gaat en bij de cheerleaders zit. Tot iemand haar meeneemt. Als ze wakker word is alles anders, zij is anders, ze is een vampier! Als er nog een magisch wonder gebeurt, weet ze niet meer wat ze moet doen.



    (vampier, zeemeermin)
    onbekende personages

    Ik ben er nog mee bezig en ben eigenlijk nog heel erg aan het begin. Maar het is al best wel veel, ik hoop dat mensen het gaan lezen!!

    Btw ik weet niet of alles in deze post werkt (foto, link etc.) ik ben redelijk nieuw en moet nog een beetje alles uitvogelen :$


    "Being sixteen forever sounded good untill you really thought about it. Then it didn't seem like such a great prospect

    Zou het echt superleuk vinden als je mijn storie leest:
    http://www.quizlet.nl/stories/68531/the-second-change/

    Het is niet helemaal met onbekende personen, maar grotendeels wel.
    Mijn verhaal is gebasseerd op supernatural, en enkele personage's komen dan ook in het verhaal voor maar het verhaal zelf gaat niet om hun.



    Haunting Monsters
    Annabeth kan zich niks meer herinneren van haar jeugd. Als ze op een regenachtige dag, een boekje op zolder vind, wekt dit haar nieuwsgierigheid. Zo staat er in het boek dat haar ouders, niet haar echte ouders zijn, en dat haar echte vader er wel een heel bijzondere baan op na hield. Niet wetend of het boek echt is, of slechts een werk van fictie besluit Annabeth naar 'Raven fall' te vertrekken, een dorpje zo klein dat het niet eens op de kaart te vinden is, en bewoont word door de vreemste mensen. Langzaam komen herinneringen van vroeger weer terug, en leert ze zichzelf kennen, maar dan begint het avontuur pas echt.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.


    The never ended.


    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.


    -Onbekende personen.
    -Horror/thriller.

    Ik hoop dat het je interesseerd (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lees Princess Lily!
    fantasy || avontuur || drama || romantiek || onbekende personen

    http://www.quizlet.nl/stories/70204/princess-lily/

    http://www.quizlet.nl/stories/74160/the-story-of-jessica-mae-campbell/

    Lees het en ervaar zelf waar het verhaal over gaat!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.