• Hellow
    Ik zoek nog een paar rolletjes voor in mijn serie, die nu 11delen bevat.
    You're Making Me A Crazy Chick.TH neem kijkje op mijn profiel, het staat in kort uitgelegd over wat hij gaat.

    Hoofdrol : Saar BEZET
    BF Saar : Tess BEZET

    Dan zoek ik nog ...

    *Vriendin Bill: Annelies Van Adel BEZET
    *BF2 Saar:Charissa april zammatio Bezet
    *Vriendin Georg: Kim Van Zuuk BEZET
    *Vriendin Gustav: Demi Delicious BEZET
    *Meisje die Tom Wilt..ze krijgt hem ook, Maar voor en tijdje. : Joyce Leemans BEZET

    *Fotografe van Saar: Sofie JongenBEZET

    En als er mensen nog een rol Willen Gelieve dan een berichtje te sturen, ik zal zien wat ik kan doen ;).Bv. Vriendin gustav en Georg.
    Wat ik graag zou weten.

    Je volledige naam:

    Hobby's:

    Leeftijd:

    Beschrijf in het kort jezelf: (karakter,likes, dislikes,...)

    Plaatje, hoe je eruit ziet in mijn verhaal:

    Waarom wil je deze Rol:

    Stel jezelf eens voor:

    Ga je boos zijn als je de rol niet hebt?:

    Ik kies absoluut niet de eersten, maar wie het beste bij de rol past, dus wees zo origineel mogelijk <33
    Y.

    vriendin bill

    Je volledige naam: Lisa



    Hobby's: Lief spontaan eerlijk trouw vrolijk ijdel ...



    Leeftijd: 17



    Beschrijf in het kort
    ik ben Lisa en hou van uitgaan, en plezier maken met vriendinnen, en heel veel foto's maken, ik hou van avontuur zolang het maar niet te veel met dieren heeft te maken, want ik heb namelijk een hekel aan insecten vogels en vissen



    Plaatje, hoe je eruit ziet in mijn verhaal: http://www.jessicafans.org/pics/Jessica-Alba-Blonde-Hair.jpg



    Waarom wil je deze Rol: Omdat de titel van de serie me wel aanspreekt, en jah, waarom zou ik hem nou niet willen hé =)



    Stel jezelf eens voor: Ik ben Lisa en leef hier nu al 17 jaar, ik ga graag uit, en hou ervan nieuwe mensen te leren hebben, ik ga wel niet graag shoppen, alsmaar in die winkels lopen, niks voor mij, dan lig ik liever buiten aan het strand of ga ik eens naar de cinema, in de vakantie ga ik ook veel concerten en festivals af, daar leer je ook wel altijd iemand nieuw kennen

    Xx


    Ga je boos zijn als je de rol niet hebt?:
    Neej, want wrs ga je toch iemand anders kiezen xD

    *Meisje die Tom Wilt..ze krijgt hem ook, Maar voor en tijdje. :
    Je volledige naam:

    joyce leemans

    Hobby's:

    shoppen,partys?

    Leeftijd:

    16

    Beschrijf in het kort jezelf: (karakter,likes, dislikes,...)

    snel jaloers,bitchi,eigenwijs,koppig,naïf,egoïstisch,lief,schattig,spontaan..houd van shoppen,vrienden,muziek,tom,tokio hotel en uitgaan..heeft haat aan tokio hotel haters,spinnen

    Plaatje, hoe je eruit ziet in mijn verhaal:

    http://img.timeinc.net/pespanol/i/fotodeldia/2008/marzo/selenagomez_032108_300.jpg

    Waarom wil je deze Rol:

    omdat tom een schatje is.<3

    Stel jezelf eens voor:

    Heej,ik ben joyce en ik ben dus 16 jaar..eigenlijk pas geworden..ik houw van tom..valt het op?oke als het niet op valt..ik houw echt van hem.ik shop graag,heel graag zelfs en uitgaan is ook mijn favoriete ding.Muziek hoort mee bij mijn leven samen met mijn vrienden.<3

    Ga je boos zijn als je de rol niet hebt?:

    Rol: vriendin Bill
    Je volledige naam: Kim van Zuuk

    Hobby's: Shoppen

    Leeftijd: 17



    Beschrijf in het kort jezelfkarakter,likes, dislikes,...) Karakter: lief soms verlegen eigenwijs
    Likes : mooi weer shoppe
    Dislikes: school en players

    Plaatje, hoe je eruit ziet in mijn verhaal:
    http://www.emo-corner.com/gallery/image.php?url=userpics/10001/normal_emo-girl-black-2.jpg

    Waarom wil je deze Rol: ik lieft bill

    Stel jezelf eens voor:
    ik ben kim
    17 jaar oud
    Ik hou van shoppen en mooi weer
    ik haat school zoals iedereen en ik haat players
    -XxX- Kim


    Ga je boos zijn als je de rol niet hebt?: nee


    vul je dan aub de vragen in.. (A)
    X3

    Rol: BF2 saar


    Je volledige naam: Charissa April Zammatio.



    Hobby's: Streetdance en zingen



    Leeftijd: 16



    Beschrijf in het kort jezelfkarakter,likes, dislikes,...)Bitchy, ego, lief, lui en hyperactief.



    Plaatje, hoe je eruit ziet in mijn verhaal: http://i244.photobucket.com/albums/gg13/sanjiibb/W_Rachel_Bilson_01/RachelBilson111.jpg



    Waarom wil je deze Rol: Omdat hij me Koel lijkt.x3



    Stel jezelf eens voor: Hoi ik bn Charissa April Zammatio. Ik ben Italiaans vn Origine en ik hou vn dansen en zingen. Ik bn bitchy tegen mensen die ik niet moet hebben. Ik heb een ego en bn vaak te Hyper actief, wat er dn voor zorgt dat ik lui bn achter af. ciao.x3



    Ga je boos zijn als je de rol niet hebt?: Nee hoor maar ik wil hem wel graag.


    *He's the one.

    Als georg dan nog vrij is en iemand heeft de rol vriendin bill mag ik dan vriendin georg spelen?

    *Meisje die Tom Wilt..ze krijgt hem ook, Maar voor en tijdje. :


    Vul je de vragen dan in aub (A)
    X3

    Rol: BF2 saar


    Je volledige naam: Charissa April Zammatio.



    Hobby's: Streetdance en zingen



    Leeftijd: 16



    Beschrijf in het kort jezelfkarakter,likes, dislikes,...)Bitchy, ego, lief, lui en hyperactief.



    Plaatje, hoe je eruit ziet in mijn verhaal: http://i244.photobucket.com/albums/gg13/sanjiibb/W_Rachel_Bilson_01/RachelBilson111.jpg



    Waarom wil je deze Rol: Omdat hij me Koel lijkt.x3



    Stel jezelf eens voor: Hoi ik bn Charissa April Zammatio. Ik ben Italiaans vn Origine en ik hou vn dansen en zingen. Ik bn bitchy tegen mensen die ik niet moet hebben. Ik heb een ego en bn vaak te Hyper actief, wat er dn voor zorgt dat ik lui bn achter af. ciao.x3



    Ga je boos zijn als je de rol niet hebt?: Nee hoor maar ik wil hem wel graag.



    Je hebt de Rol, je Past perfect bij Saar der karakter ;). ik Laat je nog iets weten . X Yana

    Je volledige naam: Renée Fister
    Hobby's: dansen, muziek luisteren, jongens kijken.
    Leeftijd: 15
    Beschrijf in het kort jezelfkarakter,likes, dislikes,...): Een lief, aardig en eigenwijs meisje, dat van muziek luisteren houdt en die het leukt vindt om met haar vrienden te zijn. Verder haat ze school en al hélemaal mensen die denken dat ze alles zijn en die pesten enz.
    Plaatje, hoe je eruit ziet in mijn verhaal:http://i202.photobucket.com/albums/aa209/cutandcolor/Girl%20Hairstyles/danielle.jpg
    Waarom wil je deze Rol: omdat het me leuk lijkt om in je verhaal te spelen.
    Stel jezelf eens voor: Ik ben Renée en ben 15 jaar. Ik houd ervan om bij mijn vrienden te zijn, zij zijn mijn alles. Verder houd ik ervan om naar muziek te luisteren, vooral rock, maar eigenlijk alles wel wat leuk klinkt. Ik haat het als mensen stom doen en zeg er dan ook wat van.
    Ga je boos zijn als je de rol niet hebt?: denken wat jammer en weer verder gaan met wat ik deed.

    (...)


    Je hebt de Rol, je Past perfect bij Saar der karakter ;). ik Laat je nog iets weten . X Yana


    tnxs.<333


    *He's the one.

    Lieford mag ik plz vriendin Bill? Dank krijg jij nog een gastrolletje in mijn Quiz (A)

    Je volledige naam: Renée Fister
    Hobby's: dansen, muziek luisteren, jongens kijken.
    Leeftijd: 15
    Beschrijf in het kort jezelfkarakter,likes, dislikes,...): Een lief, aardig en eigenwijs meisje, dat van muziek luisteren houdt en die het leukt vindt om met haar vrienden te zijn. Verder haat ze school en al hélemaal mensen die denken dat ze alles zijn en die pesten enz.
    Plaatje, hoe je eruit ziet in mijn verhaal:http://i202.photobucket.com/albums/aa209/cutandcolor/Girl%20Hairstyles/danielle.jpg
    Waarom wil je deze Rol: omdat het me leuk lijkt om in je verhaal te spelen.
    Stel jezelf eens voor: Ik ben Renée en ben 15 jaar. Ik houd ervan om bij mijn vrienden te zijn, zij zijn mijn alles. Verder houd ik ervan om naar muziek te luisteren, vooral rock, maar eigenlijk alles wel wat leuk klinkt. Ik haat het als mensen stom doen en zeg er dan ook wat van.
    Ga je boos zijn als je de rol niet hebt?: denken wat jammer en weer verder gaan met wat ik deed.


    Lijkt me leuk, Ma welke Rol wil ja XD.?

    O shit vergeten welke rol xD. Vriendin van Bill?

    Als georg dan nog vrij is en iemand heeft de rol vriendin bill mag ik dan vriendin georg spelen?


    Ja, je krijgt de Rol van: Vriendin Georg. ;)
    X3

    yay dankje :D