• {250}      •      A Second Chance      •      Rollentopic



    Het is 4156 en de hele wereld ligt in puin. Al honderden jaren is de wereld niet meer leefbaar verklaard door de Hoge Raad van het Universum (HRU). De mens is daar al jaren niet meer te vinden. De armen die daar leefden zijn allemaal dood. Alleen de rijken vonden een manier om met de luchtschepen mee te gaan naar de nieuwe wereld. Wat alleen niemand nog weet is, dat de wereld zichzelf weer aan het herstellen is en slechts een klein groepje mensen nog overlevende zijn op deze wereld. Er is al een kleine beschaving opgebouwd, deze bestaat vrijwel alleen maar uit stoommachines. Dat was het enige wat ze handmatig zelf konden maken en niet milieuvervuilend was. Deze groep mensen besluiten door te gaan en een nieuwe tijdperk de leven in te blazen. De tijdperk van de Steampunk. Er zijn al vele nieuwe stoommachines uitgevonden en het leven begint weer opnieuw. Samen met de herstellende wereld gaan ze een nieuwe tijd tegemoet..


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd: (rond de 20, mag ook 18 of 19)
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Wapengebruik: (zoals een gun, werpmessen etc.)
    Extra:


    Rollen: MEIDEN VOL!
    • Scarlett Luna Belacqua • 19 • Revolver • MissVendetta • 1
    • Gereserveerd voor Nuevo
    • Gereserveerd voor Kitp
    • Gereserveerd voor Handles

    • Noah Glaywoods • 22 • Gun/Airplane • Lazulis
    • Suhi Gao • 21 • Double Katana • gelenija • 1
    • Gereserveerd voor Aia



    Regels:
    -Alleen ik (MissVendetta) mag topics aanmaken!
    -1 personage p.p!
    -Reservaties blijven 4 dagen staan, daarna worden ze verwijdert!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 250 woorden per stukje.
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 22:08 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik een meisje reserveren? Ik ben sinds vandaag wel nieuw op quizlet, dus sorry voor als ik iets fout ga doen.

    Een jongen, alsjeblieft?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Mag ik een vrouw?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mag ik ook een vrouw?


    Your make-up is terrible

    Ik zal alle reservaties erbij zetten


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik zal mijn jongen zo weer opzoeken.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 21:09 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Lazulis schreef:
    Ik zal mijn jongen zo weer opzoeken.


    Dat is wel een voordeel!
    Je kan je rol zo tevoorschijn halen :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †


    Naam:
          Scarlett Luna Belacqua
    Leeftijd:
          19, Geboren op 31 Oktober
    Uiterlijk:
    (FC: Luria-XXII)
          Scarlett is 1,73 lang en weegt 63 kilo. Ze heeft lang bruin krullend haar, wat tot haar middel komt. Ze draagt haar vaak in een grof knotje of ze steekt het op. Ze heeft felgroene ogen en lange wimpers. Haar huid is perzik-kleurig en zo zacht als een veertje. Ze heeft een klein en pienter neusje, maar daaronder zijn een paar prachtige volle lichtroze lippen te vinden.
          Scarlett is erg trots op haar zandloper-figuur en showt dat ook graag in verschillende soorten kleding. Haar heupen zijn wel wat breder dan normaal en dat maakt haar ook af en toe onzeker. Op haar armen heeft ze allemaal kleine littekentjes. Dit komt door een ongeluk als klein kind (zie geschiedenis voor uitleg). Door die littekens draagt ze veel armstukken of iets met lange mouwen. Ze wilt niet dat mensen ernaar vragen. Ze haat het om uit te leggen wat er vroeger gebeurd is.
    Karakter:
          Scarlett heeft nogal een opvliegend karakter. Ze kan erg kortaf en bot overkomen. Dit doet ze meer zodat mensen niet snel haar "soft-side" zien. Bijna niemand krijgt haar "soft-side" te zien. Alleen haar beste vrienden kennen haar lieve en goede kant. Scarlett kan soms ook erg hooghartig zijn over haarzelf. Ze bedoelt het meestal niet heel erg zo.
          Scarlett is ook een persoon die snel het opneemt voor iemand anders, als die ander het zelf niet kan. Daardoor krijg ze best snel ruzie met andere mensen. Het boeit haar niet zo heel veel wat mensen over haar denken. Toch zocht ze vroeger veel acceptatie bij andere mensen, maar sinds iemand haar verraden heeft, is ze anders geworden.
    Geschiedenis:
          Scarlett had een makkelijke jeugd. Als baby was ze erg makkelijk en vroeg niet om veel. Haar vader voedde haar alleen op. Haar moeder was op jongen leeftijd al bij haar vader weggegaan. Ze dumpte Scarlett bij haar man en vertrok daarna met de noorderzon. Scarlett werd van veel gemakken voorzien, al hadden ze het financieel niet altijd even makkelijk. Alles verliep heel makkelijk, tot het ongeluk. Scarlett was gewoon buiten aan het spelen met vriendjes, tot er een alarm af ging. Het was het alarm van de kolen en staal fabriek. Dat alarm ging alleen af op het moment dat er stukjes staal verkeerd waren verwerkt. Scarlett had het nog nooit eerder gehoord en dacht dat het wel niks zou zijn, dus bleef ze gewoon buiten staan. Nog voor ze het wist, regende het allemaal ijzeren stukjes. Als het ware boorde de stukjes ijzer en staal zich door de huid van Scarlett. Zo komt ze nu aan haar littekens.
          Als tiener was Scarlett erg humeurig en snel chagrijnig. Haar vader liet haar dan ook maar gaan en werkte vaak over, maar op een avond kwam haar vader niet meer terug. Scarlett raakte in volledige stress en vroeg bijna de hele stad na over haar vader, maar niemand die wist wat er gebeurt was met haar vader. Pas toen ze thuis kwam, merkte ze dat er politie voor haar deur stond. Die vertelden het slechte nieuws dat haar vader was omgekomen tijdens het werken in de fabriek. Het duurde jaren voordat Scarlett het verwerkt had, maar sinds dien praat ze er ook echt nooit meer over. Als iemand er naar vraagt zal ze proberen om die vraag te ontwijken.
    Wapengebruik:
          Haar favoriete wapen is een revolver. Hij is makkelijk te gebruiken en makkelijk om mee te nemen.
    Extra:

          Dit is Raven. Hij is al jaren de compagnion van Scarlett.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Suhi Gao
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk: Suhi heeft spierwit houd dat hij altijd voor zijn ogen laat hangen. Zijn voorouders waren van Japanse afkomst wat zijn huidskleur verklaard. Op zijn linker boven arm en op zijn rug heeft hij nog lichte littekens van brandwonden.


    Karakter: Suhi is niet een prater. Hij houd zich graag afzijdig en ziet liever dan dat hij gezien word. Suhi is iemand die dingen opkropt. Zo ook zijn frustratie over zijn masker en de dood van zijn familie. Alleen het doen van een kata (een ingestudeerd gevecht) met zijn dubbele katana kan hem echt kalmeren. Suhi is een serieus iemand die je niet snel aan het lachen kan krijgen. Hij kan heel sarcastisch reageren op mensen die domme of respectloze opmerkingen naar hem maken, maar als je naar hem toekomt met een serieus probleem zal hij tijd voor je maken en het respect voor je opbrengen om je te helpen.
    Geschiedenis: Suhi groeide op met een tweelingbroer en een zusje die drie jaar jonger was dan hij. Zijn vader leerde hem en Akio (zijn tweelingbroer) al vanaf ze vier jaar oud zijn vechten volgens de oude Japanse traditie. Zijn zusje Gin werd ook uitgenodigd om mee te doen, toen ze oud genoeg was, maar zei vond moderne vechtstijlen en wapens (voornamelijk pistolen) veel interessanter.
    Toen Suhi 14 was ontplofte er in de buurt van zijn huis een tank met giftige gassen. Zijn ouders en zusje overleden aan de gevolgen van het gif en Suhi's haren kleurden wit en hij kreeg een ernstige aandoening aan zijn luchtwegen. Het masker dat hij draagt filtert de lucht zodat hij kan ademhalen. Zonder het masker sterft hij. Eten kan hij alleen thuis waar hij een pomp heeft die de lucht in zijn huis schoon houd. Door het masker klinkt zijn stem heel vervormd waardoor hij het lastig vind om naar mensen toe te stappen en met ze te praten. Hij heeft zich sinds het ongeluk heel afzijdig gehouden en praat bijna nooit.
    Wapengebruik: dubbele katana (Daito of Takana (lang zwaard) en wakizashi (kort zwaard)). Deze wapens waren al duizendenjaren in bezit van zijn familie.
    Extra: Suhi's moeder was behoorlijk goed met uurwerken. Deze spin doet alles wat Suhi hem verteld te doen en is net een echt huisdier. Hij heet Kumo, wat spin betekend in het Japans.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Nou laat ik het maar proberen, een man pls


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam:
    Noah Glaywoods
    Leeftijd:
    22 jaartjes geboren op nieuwjaarsdag.
    Uiterlijk:



    Noah is een ruige jongen van minstens 1.67 lang. Hij heeft kort bruin haar en boombruine ogen. Zijn gezicht laat hem zien dat hij eruitziet als een jongen van achttien.
    Hij draagt vrijwel een linnen blouse met daaroverheen een coulbertje. Hij houd er erg van om een hooge herenhoed te dragen, waar mechanisme aan bevestigd is. Zijn linkerarm is volledig megansiche arm.
    Verder draagt hij een wijde broek met daaronder hooge laarzen.
    Karakter: Noah is een bijzondere jongen, hij is heel attent en helpt vrijwel iedereen. Hij en zijn zus zijn vrijwel vaak te vinden in de lucht. Voor het ongeluk was Noah vrolijk en avontuurlijk en wilde altijd alles weten, leren en ontdekken. Na zijn ongeluk werd zijn droom een nachtmerrie, hij was altijd al depressief en wilde niks meer met de buitenwereld te maken hebben.
    Noah's zus was het enige waar hij voor wilde zorgen. De rest van zijn innerlijk in zijn geschiedenis.
    Geschiedenis: Noah Glaywood was de tweede kind van Gwendolyn en Floris Glaywood. Zijn familie is behoorlijk rijk en bezaten ook een enorm landhuis. Noah was als kind van acht, zot op alles wat zich in de lucht kon bevinden. Vogels, vliegtuigen en andere voorwerpen en dieren. Noah's zus Gwen, die vernoemd is naar haar moeder was net zoals Noah dol op de lucht. Vaak zaten ze 's nachts in bed en dan vertelde ze elkaar verhalen over later. Noah's droom om piloot te worden kwam helaas niet uit. Op zijn elfde verjaardag kwam hij met zijn arm vast te zitten in een machine, waarbij zijn volledige arm verbrijzeld werd. Hierbij moest
    zijn arm geampteerd worden en dat bracht hem in een depressie. Zijn arm werd vervangen door een mechanische arm en ze zeiden dat hij toch nog kon vliegen, maar alles wat hij aangeboden kreeg, wees hij af doordat zijn droom volledig weggespoeld was.
    Na vier jaar probeerde hij toch nog om piloot te worden en dat lukte, sindsdien vliegt hij behoorlijk wat weg samen met zijn zus.
    Wapengebruik: Zijn vliegtuig is al een wapen, maar een gun is ook fijn.
    Extra: -


    Vampire + Servant = Servamp

    Oh shit, sorry. Ik reserveer automatisch bij RPG's als het me leuk lijkt, maar ik was vergeten dat ik geen tijd had. Holy crap, het spijt me, ik meld me af.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caraphernelia schreef:
    Oh shit, sorry. Ik reserveer automatisch bij RPG's als het me leuk lijkt, maar ik was vergeten dat ik geen tijd had. Holy crap, het spijt me, ik meld me af.


    Maakt niet uit hoor! Ik kan soms ook daarin best wel impulsief zijn hoor so no worries ;)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Calliope Blythe, ze wordt meestal gewoon Calli genoemd.
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk: Calli is een klein meisje van 1,60. Ze is slank en gespierd, maar wel met de nodige vrouwelijke vormen. Ze heeft een hele lichte huid en lichtblauwe ogen, die allebei in contrast staan met haar donkerbruine haar. Het is lang en lijkt altijd warrig te zitten. Ze heeft een kleine neus en volle lippen. Hoge jukbeenderen geven het gezicht een echte, vrouwelijke vorm, samen met de smalle kaaklijn.
    Calli draagt vaak andere kleding dan de rest, dat is ze zo gewend. Haar kleding is vaak nauwsluitend, kort en soms zelfs doorzichtig. Ze draagt altijd een bijpassende band om haar hoofd die haar wilde haren uit haar gezicht houden, of ze draagt twee vlechten. Om haar torso heeft ze vaak een connectie van leren banden waardoor ze op haar rug haar hamer en boog met een koker pijlen kan dragen.
    Wat vooral opvalt aan Calli, zijn de kleurige tatoeages die ze heeft. achterkant en voorkant. Ze heeft totaal geen moeite met naakt, maar ze is geen nudist. Thuis loopt ze vaak zonder kleding of in heel weinig kleding omdat ze dat prettig vind.
    Karakter: Voor zo'n klein meisje heeft Calliope behoorlijk veel te zeggen. Ze heeft een luide stem en verkondigt haar mening graag, soms op een ietwat bazige manier. Ze komt vaak behoorlijk arrogant en betweterig over, maar als je haar leert kennen, merk je dat ze best aardig en lief is. Ze kan heel erg zorgzaam zijn voor de mensen om wie ze geeft. Haar woede wil je echter niet over je afroepen, als ze boos is, kan ze behoorlijk agressief en gewelddadig worden, maar daarbij vergeeft ze ook niet snel, dus heb je de kans dat ze een eeuwigheid boos op je blijft.
    Verder is deze jongedame erg chaotisch. Rommel vind ze zelfs fijn, ze houdt niet van opruimen en noemt haar troep een georganiseerde chaos. Dat is ook wel hoe je haar karakter kan omschrijven, veel mensen zullen haar chaotisch vinden, maar als je haar leert kennen, zul je snappen hoe de chaos in elkaar zit.
    Ze heeft vaak nachtmerries over haar verleden waardoor ze heel onrustig slaapt. Hierdoor heeft ze insomnia ontwikkeld, ze slaapt amper, ze wilt niet slapen, en dwaalt 's nachts rond.
    Geschiedenis: Calliope komt uit een familie van nomaden die altijd rondtrekken. Ze heeft hierdoor al veel gezien, maar nooit een echt thuis gehad. De nomaden werden vaak gezien als moordlustig en gevaarlijk, terwijl ze dat niet echt waren. Wel erg zelfverdedigend. Ze is geboren in een groot gezin, die niet erg lang standhield. Toen Calliope twaalf was, kwamen de nomaden in een gevecht terecht. Calli heeft gezien hoe haar hele familie afgeslacht werd. Calliope werd opgenomen door een andere nomadenfamilie, maar heeft zich uiteindelijk ergens gevestigd.
    Wapengebruik: Calli maakt gebruiken van een hamer en boog
    Extra:

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 10:54 ]


    Your make-up is terrible

    Calliope is af. ;3


    Your make-up is terrible