• Jawel. Na jaren lang zeuren hebben we onze ouders eindelijk overstag gekregen en verwelkomen wij dit schatje in onze familie. c;

    Meet Yentl. Een bruinharige labrador puppy (teefje) van 10 weken oud. (:





    Sorry voor de slechte kwaliteit foto's, ze wil niet altijd stil blijven zitten. ^^ Wat voor huisdieren hebben jullie? (foto?)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 14:28 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oooooh omg die is zo schattig! En wat een ontzettend leuke naam ^.^ Wij hebben in 2014 twee witte herder pups toegevoegd aan ons gezin, Sylas (en Olav, maar die ziet er in jouw ogen denk ik hetzelfde uit als Syl):



    En we hebben nog een oude labrador genaamd Bram(metje).

    Veel plezier met Yentl (:

    Wat een cutie ^^

    Wat een schatje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ah, wat een lieverdje! Ik heb altijd al zo'n hondje gewild <'3
    Momenteel heb ik alleen een groot maar vooral dik konijn, wat eigenlijk een dwergkonijn had moeten zijn.. Mijn vader heeft gezegd (hij zegt dat hij niet van honden houdt, maar als je hem met een hond in huis ziet geloof je daar dus helemaal niks meer van) dat we heel misschien als ons konijntje dood is we een hond krijgen, laten we duimen dat het zo is..
    Heel veel plezier met je adorable puppy Yentl (:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Wat een liefje, pas op dat ie niet te dik wordt :-)
    Heb zelf een 9jarige cocker spaniel kruising, heupdysplasie, 3 pinnen in zn elleboog en bijna chronische oorproblemen. Soms een beetje een gedragsprobleempje. Moos is zijn naam ^^ foto volgt.

    Verder studeer ik dierenartsassistent en kom ik nog afentoe bij t dierenasiel van utrecht waar mn vriend werkt, ik houd van hondjes :3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Kaiser schreef:
    Wat een liefje, pas op dat ie niet te dik wordt :-)
    Heb zelf een 9jarige cocker spaniel kruising, heupdysplasie, 3 pinnen in zn elleboog en bijna chronische oorproblemen. Soms een beetje een gedragsprobleempje. Moos is zijn naam ^^ foto volgt.

    Verder studeer ik dierenartsassistent en kom ik nog afentoe bij t dierenasiel van utrecht waar mn vriend werkt, ik houd van hondjes :3


    Nee zeker niet. We hebben een site voor labradors gevonden, waar van alles op staat. Ook het voedingspatroon en hoe we haar op een vriendelijke manier zindelijk kunnen krijgen en dat ze naar ons luistert wat al aardig lukt. (Dus niet de bench als strafplaats gebruiken als ze in huis geeft geplast of op haar schelden/foeteren etc.) We gaan morgen toevallig ook nog naar de dierenarts, om haar nog een keer te laten prikken en dan vragen we inderdaad of we haar nu genoeg eten geven (niet te veel) enzovoorts. (wij zijn echt een noob met honden.) Daarom willen we alles zoveel mogelijk goed doen en gaan we ook nog met haar op puppycursus. (gewoon met stem.Niet via een kliksysteem)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Aw, wat een schatje! En Yentl is echt een leuke naam. c:

    Ik heb zelf een Jack Russell die over een halve maand twee jaar oud wordt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ahw wat een lieffie. (:

    Ik heb zelf een Mopshond die deze maand twee jaar oud wordt.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Awh, ziet er zo lief uit!

    Ik heb zelf een minipoedel en een tekkel. Beiden al drie jaartjes oud. Tenminste, dat denk ik.


    -

    Hoe lief!! Wat een schatje, asdfghjkl!

    Ben gek op honden. Had vroeger een Berner Sennen en heb nu een Podenco, geadopteerd vanuit Portugal!


    I just caught the wave in your eyes

    Yenti is echt vet cute!


    Let the Starclan illumate your path, alway

    Wat een cutie <3333


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ahw, wat een dropje <3

    ik zit helaas opgescheept met de gestoorde hamster van mijn zusje, dat beestje slaapt echt nooit O.o
    Baal als een stekker dat mijn moeder niet tegen honden kan (allergisch) want ik zou er zo graag eentje willen.. Gelukkig heeft mijn oma wel een super lief poedeltje (althans dat moet het voorstellen, ze lijkt meer op een mislukt schaapje c: )


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Awh, wat een cutie!!


    Dit is mijn hondje genaamd Sam (kuch origineel hè), Hij speelt graag als superheld ;P



    En dit is de andere, Anka :) Ze is halfblind, maar wel een schatje!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 16:22 ]


    ~My Mind Is Free~

    Ik heb een Engelse Cocker Spaniel, Semmie <3


    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 16:35 ]


    My mom says I'm pretty, so fuck you