• De stelling van vandaag luidt:
    Ik val niet op een jongen zonder dat hij er goed uit ziet

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    In eerste instantie val ik altijd op het uiterlijk, maar daarna is het karakter natuurlijk belangrijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eens,
    nou gaat het voornamelijk om zijn uitstraling.
    Maar een lelijk iemand kan nog zo leuk zijn van binnen, als jij je niet aangetrokken voelt tot die persoon, werkt het niet.


    Fuck the world, I don't care.

    Breezy schreef:
    eens.
    Ik wil natuurlijk niet met een dikke jongen met puisten een supergrote bril en een bloempotkapsel hahahahaha.
    Maar iedereen heeft andere smaak right? Mss vind iemand anders dat juist wel aantrekkelijk aan een jongen.(krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Stripe schreef:
    Als ik niet struikel, niet nee. 8D


    :'D


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Als ik hem heel goed ken zou ik er misschien zonder dat hij er goed uitziet wel op vallen.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 14:49 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oneens,ik val in het algemeen niet op iemand. Maar ik zou nooit verliefd op iemand worden allen om het uiterlijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eens, uiterlijk is het eerste waar je ziet. Dus voor een 'lelijke' jongen zou je minder snel moeite doen (als je hem niet kent) dan voor een 'knappe' :'D


    -

    Heb ik ooit al meegemaakt. Maar momenteel ben ik niet inlove (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hmm. Mee eens. Ik vind wel dat een jongen er fatsoenlijk moet uitzien.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nouja, uiterlijk is wel wat je als eerste naar die persoon toe trekt, dus eens.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stripe schreef:
    Als ik niet struikel, niet nee. 8D


    All this dampness is damp.

    Ik kan wel zeggen dat een mooi innerlijk belangrijkst is, maar dan zou ik liegen. Mensne kijken eerst naar het uiterlijk en dan pas naar het karakter. Maar zoals eerder gezegd; ik val eerder op een uitstraling dan op de huls (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Laeh schreef:
    Eens,
    nou gaat het voornamelijk om zijn uitstraling.
    Maar een lelijk iemand kan nog zo leuk zijn van binnen, als jij je niet aangetrokken voelt tot die persoon, werkt het niet.


    effort never betrays you

    Iedereen die zegt dat het om innerlijk gaat, liegt. Kom op, je moet er toch niet aan denken om te tongen met een jongen die stinkt, superveel puistjes heeft of er gewoon heel lelijk uitziet, zich niet verzorgt of zijn tanden niet poetst ofzo..
    Gross.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Iedereen die zegt dat het om innerlijk gaat, liegt. Kom op, je moet er toch niet aan denken om te tongen met een jongen die stinkt, superveel puistjes heeft of er gewoon heel lelijk uitziet, zich niet verzorgt of zijn tanden niet poetst ofzo..
    Gross.

    Dat misschien niet maar als een jongen niet knap heeft, puistjes heeft of wat dan ook maar hij is lief voor me is,als hij om me geeft dan wel. Bij mij gaat het zeker om het innerlijk en niet om het uiterlijk,anders vind ik het maar oppervlakkig en nep.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 15:39 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall