• De stelling van vandaag luidt:
    Ik val niet op een jongen zonder dat hij er goed uit ziet

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sternenmeer schreef:
    Iemand lelijk met een goed karakter? Neen.
    Iemand knap met een rotkarakter? Neen.
    Iemand knap met een goed karakter? Ja. Maar... waar vindt je die?

    Sternenmeer schreef:
    Iemand lelijk met een goed karakter? Neen.
    Iemand knap met een rotkarakter? Neen.
    Iemand knap met een goed karakter? Ja. Maar... waar vindt je die?

    In culemborg, want daar woont mijn vriendje. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Eens, je kijkt toch het eerst naar iemands uiterlijk en als dat niet bevalt, stap je er minder snel naar toe.


    Never give up on things that make you smile.

    uiterlijk straalt innerlijk bepaalt he
    haha
    ze moeten een goede smaak hebben dat zeker


    happy girls are the prettiest girls

    Je kàn gewoon niet op lelijke mensen vallen, want lelijk en mooi zijn begrippen die voor iedereen anders zijn en als je op iemand valt, zie jijzelf altijd wel iets moois in die persoon.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    hij hoeft niet perse knap te zijn maar rotte tanden en scheve muilen hoef ik nou ook weer niet te zien


    #WWED - What Would Emma Do?

    Reassurance schreef:
    In eerste instantie val ik altijd op het uiterlijk, maar daarna is het karakter natuurlijk belangrijk.


    Some people make the world special just by being in it

    ik heb alleen leleijke vreindjes gehad. maar ze waren wel lief enso.
    tuurlijk ze waren niet te leleijk enso. kon er wel gewoon naast lopen, maar ook weer niet dat je zegt wauw.
    dus oneens!

    eikeldopje schreef:
    het moet geen nerd zijn, maar als hij heel lief is ga ik voor het innerlijk.
    dit is alweer zo'n stomme stelling.

    ik vind het eindelijk een goede stelling ;)

    de eerste indruk heeft meestal wel te maken met uiterlijk, diegene hoeft niet superknap ofzo te zijn. maar hij moet wel aandacht besteden aan zijn uiterlijk, kledingkeuze etc. maar als diegene niet slim is of een leuk karakter heeft wordt 't em alsnog niet.

    oneens, mij maakt het niet uit hoe iemand eruit ziet, maar hoe diegene is.


    A woman's best make up is her smile

    Carcass schreef:
    Nou, -denkik- als je echt verliefd bent, kijk je zo door een lelijk uiterlijk heen (:


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Maakt me niet zo veel uit. Ik wil natuurlijk niet straal voorschut lopen, maar uiterlijk verder vind ik niet het belangrijkste.
    Ik heb het geluk dat ik een vriend heb gevonden die ik en knap vind en lief.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 19:31 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vind dat je van hem houd hoe hij eruit van binnen... Ik had ooit een jongen en die zag er niet echt uit maar was vreselijk lief enzo.
    Voor mij maakt het echt niet uit hoe hij eruit ziet.. Oke hij moet wel hygienis zijn xD Voor de rest ben ik niet echt kieskeurig xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Het innerlijk is het belangrijkste, natuurlijk, maar ik val ook niet op iemand die 'elijk' is. (Niet dat lelijk echt een term is waar je een gezicht op kan plakken, maar je snapt wat ik bedoel.)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Eens,
    Het is niet zo dat ik zo oppervlakkig ben ofzo, maar komop, een jongen moet er wel leuk uitzien toch? (krul)


    The world is going to hell & I'm driving the bus.