• Ohmygosh! Wij waren vandaag dus om 12:15u uit en zoals gewoonlijk fiets ik naar huis en maak ik mijn huiswerk en dit en dat. En dan plots gaat de bel, ik doe open en... MIJN VRIENDINNEN STONDEN DAAR :9~ met mijn verjaardagscadeau dat ze nog altijd moesten afgeven (want ik ben al verjaard in mei, maar omdat het cadeau zo groot was, konden ze het zo moeilijk tot bij mij thuis brengen). Bleek dat ze het al mee hadden naar school en als verassing samen naar me thuis kwamen om het af te geven.

    En hahaha, het is zo'n grote pop (even groot als een persoon), waar je je kleren aan kan hangen enzo (ik hoop dat je ongeveer weet wat ik bedoel). En aan die pop hingen allemaal kleine pakjes (zovan die bolletjes om aan het wiel van je fiets te hangen -dat was eerder om te lachen, maar ik heb ze teruggepakt, want ik heb de bolletjes verdeelt en nu moeten we er allevier mee rondfietsen! :Y) -, een pakje condooms -tja, het is voor iets een Sweet 16. Maar als iemand er in geïnteresseerd is, je krijgt ze gratis van me, want nu weet ik niet wat ik ermee moet doen.(cat) En nee, ik doe dat gewoon nog niet. -, een overcool dekentje, een zeepje met mijn lievelingsgeur -pompelmoesgeur - en een hele mooie doos met allemaal verzorgspulletjes van the body shop). Dus dat heeft daar allemaal op school gestaan zonder dat ik het wist. :'D

    Daarna zijn we nog samen een ijsje gaan eten in een ijsjessalon. Daar hebben we ook de hele tijd gebabbeld en gelachen!

    Ik ben echt ongelooflijk blij! Serieus, wat zo'n dagje met je vriendinnen allemaal wel niet kan doen. Toen ik klein was, hoopte ik altijd dat ik zo een groepje héle goede vriendinnen zou hebben, zo vriendinnen die zich bij elkaar voor niets schamen, altijd plezier hebben, gewoon bij je binnenstappen alsof het hun tweede huis is en àlles aan elkaar vertellen. Zo'n vriendinnen als in films en boeken enzo. En weet je, ik heb de mijne gevonden. Ik heb echt betere vriendinnen dan ik me ooit maar kon voorstellen! (:

    Dat wilde ik even mededelen, want ik moest mijn vreugde ergens kwijt. (':


    Zijn jullie blij met jullie vriendinnen? (krul)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Lol, ik bel je wel als m'n vriend in Holland is. Die krengen zijn vaak duur man. :'DD
    En ja, ik ben blij met mijn vrienden. Niet dat ik ze heel vaak zie of whatever, maar de paar die ik echt heb hecht ik heel veel waarde aan en blijven uiteindelijk door dik en dun bij me staan. ^^

    En leuk idee man van ze. Zo'n paspop heb ik ook gehad. :'D
    Dat is vet. n.n

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 16:35 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    Lol, ik bel je wel als m'n vriend in Holland is. Die krengen zijn vaak duur man. :'DD
    En ja, ik ben blij met mijn vrienden. Niet dat ik ze heel vaak zie of whatever, maar de paar die ik echt heb hecht ik heel veel waarde aan en blijven uiteindelijk door dik en dun bij me staan. ^^

    En leuk idee man van ze. Zo'n paspop heb ik ook gehad. :'D
    Dat is vet. n.n


    Hahaha, oké, als je vriend terug is, mag je ze komen ophalen. Moet je wel even naar België komen. :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Heb maar 1 echt goeie vriendin. Ben daar blij mee ja.


    -

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Hahaha, oké, als je vriend terug is, mag je ze komen ophalen. Moet je wel even naar België komen. :'D


    Terug is? Hij woont hier niet hoor. :'D
    Maar is goed, dan komen we gezellig even langs. Krijgen we dan wel wat te drinken? Want dan moeten we vanuit Rotterdam komen reizen. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Terug is? Hij woont hier niet hoor. :'D
    Maar is goed, dan komen we gezellig even langs. Krijgen we dan wel wat te drinken? Want dan moeten we vanuit Rotterdam komen reizen. :'D


    Deal! :Y)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Genius schreef:
    Heb maar 1 echt goeie vriendin. Ben daar blij mee ja.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Geef mij die condooms maar? (krul)
    Wel echt lief van ze. Ik heb één beste vriendin en die betekend heel veel voor me, de rest is maar 'aanhang'


    your eyes are like stars in the night.

    Leuk dat je het toch nog krijgt. =P
    Ik heb hele goede vriendinnen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb fantastische vriendinnen, echt, ze zijn geweldig.
    Maar ik heb geen enkele vriendin die in dezelfde dingen als mij geintereseerd zijn en dezelfde stijl hebben & stiekem vind ik dat best jammer ;x


    We're hiding behind skin that's too tough

    Mijn vriendinnen zijn echt onwijs, gewoon, echt geweldig. Ik heb nu voor twee jaar lang hetzelfde vriendinnen groepje. Sanne (beste vriendin), Petra, Adeline en Simone.
    Ik kan alles bij ze kwijt en als we een middagje samen zijn, dan ben ik daarna helemaal vrolijk. Gewoon, omdat ze je goed begrijpen je zo kunnen opvrolijken. ^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben heel erg blij met mijn vriendinnen. Ik heb altijd lol met ze, en kan ze ook bijna altijd alles vertellen. En inderdaad als je een middagje of avond samen bent wordt je al weer blij en vrolijk gewoon omdat het zo gezellig was :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ben blij met mijn vriendinnen, ja. Vind het alleen jammer dat ze elkaar niet kennen. En dat is echt leuk, die cadeau's enzo. 8D

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 19:56 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ben erg blij met mijn vriendinnen ja. Ik heb denk ik 2 vriendinnen die ik écht vertrouw, verder vertrouw ik ook amper iemand. Ze zijn gewoon geweldig en weten me altijd op te vrolijken. En ik ben blij voor je! (:

    Ik ben blij met mijn vriendinnen, ja. Ik geloof dat ik 3 echte vriendinnen heb. Ze zijn geweldig. Echt zo lief van je vriendinnen! Ik ben blij voor je :]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 21:00 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Aah, dat is echt lief, dat ze dat voor je doen!
    En om op je vraag te antwoorden: ik heb niet zulke vriendinnen als jij. Ik heb één vriendin die echt mijn beste vriendin is, en verder... vrienden, maar soms weet ik niet of ik ze nog wel vrienden kan noemen, het is nogal moeilijk.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.