• Ik had dus een week geleden een zeer seksie shirt van Avenged Sevenfold besteld op Large.nl, en dus dacht ik waarom nog niet 1, en dus kocht ik een shirt van Three Days Grace, en die kwam vandaag binnen. Ik passen enzo, maat L, jeej, wat heb ik toch weer een grote boezem, dus hij past niet. Het was dus ook mooi de grootste maat, en dus moet ik iets anders zoeken, want mijn moeder wil niet dat ik dat draag enzo. Blablabla. Dus nu moet ik iets anders gaan kiezen op Large.nl, maar aangezien er geen andere bands zijn waar ik massaal naar luister naast 3DG, A7x, Breaking Benjamin en Sick Puppies. Dus nu weet Sandra niet wat ze moet doen en wat ze moet kopen. Yay.
    Een paar vragen voor de lezers...
    Ik kan een mannenshirt doen? Draag jij ook ooit mannenshirts (als je geen man bent)?
    Ooit wat te klein/groot/small/wijd gekocht op internet?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik draag ook wel mannenshirts, ja. :'D Ik vind die soms mooier dan die voor vrouwen. ^^
    En nee, ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad. :'3 Bij mij paste alles wel gewoon goed.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Al mijn bandshirts zijn mannenmaat. Ik pas niet in de vrouwenmaatjes, dus neem ik altijd een m of s in mannenmaat. Het hangt ervan af. En als je die wat lomp vindt, kan je de zoom altijd wat samen friemelen en er een passend haarelastiekje rond doen, dan heb je een vetleuk effect. _O_ Ik doe dat ook want ik heb een VersaEmerge shirt dat een XL is, lang verhaal en ik doe daar een elastiek rond en dat valt echt goed mee zo. Je kan 'm ook altijd eens in de droogkast steken, als je dat risico wil nemen. :Y)


    I lost myself in FM airwaves

    Kusterbeck schreef:
    Al mijn bandshirts zijn mannenmaat. Ik pas niet in de vrouwenmaatjes, dus neem ik altijd een m of s in mannenmaat. Het hangt ervan af. En als je die wat lomp vindt, kan je de zoom altijd wat samen friemelen en er een passend haarelastiekje rond doen, dan heb je een vetleuk effect. _O_ Ik doe dat ook want ik heb een VersaEmerge shirt dat een XL is, lang verhaal en ik doe daar een elastiek rond en dat valt echt goed mee zo. Je kan 'm ook altijd eens in de droogkast steken, als je dat risico wil nemen. :Y)


    hahaha dat met dat elastiekje doe ik ook bij m'n Foals shirt, anders is die veel te groot :')

    maar ik draag met bandshirts ook meestal mannenshirts


    There are several things that I have been doing wrong.

    Als ik al een bandshirt koop neem ik sowieso een mannenshirt, en dan gewoon maat S. En dan is ie meestal nog te groot :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Al mijn bandshirts zijn zonder twijfel altijd mannenmaat :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Al mijn bandshirts zijn mannenmaten. :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Al mijn bandshirts zijn mannenmaat (L of XL, want die zitten zo geweldig lekker ^^)
    Maar ik koop dus altijd te groot in, wat mijn bedoeling dus ook is.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Viele danke, Ik heb een BFMV shirt, besteld, omdat die van 3Dg weer eens gemeen deed.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik heb drie bandshirts van Arctic Monkeys en dat is allemaal vrouwenmaat, twee zijn er S en een M. En die zitten alledrie heel goed. En dan heb ik een bandshirt van VersaEmerge en dat is mannenmaat S en dat is te groot, maar daar heb ik een oplossing voor ook, die Kusterbeck al vernoemde. :Y)

    Mijn bandshirts zijn altijd in mannenformaat. Het is gewoon een ongeschreven regel voor mezelf: bandshirts = mannenshirts. Girlies vind ik niet echt een goeie combo met bandshirts. But that's just me.


    No growth of the heart is ever a waste

    Al mijn bandshirts zijn mannenshirt. ik wil trouwens geen vrouwenshirts dan. maar ik heb hele slechte ervaringen met op internet bestellen ö ik heb drie shirts van you me at six, waarvan er maar een goed past. één van die twee die niet past is een vrouwenshirt, die ik dus nooit draag, dat is maat M, en die is dus te klein. de andere is maat S, en die is véél te breed, en te kort. dus die past ook niet. maar het grappige is, is dat mijn shirt maat L precies past, terwijl al mijn andere shirts maat M zijn. ik haat op internet bestellen.

    Maar als je gaat bestellen, moet je altijd je eigen maat nemen.


    Destroy what destroys you.

    Ik koop altijd L, omdat ik meestal L draag.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Mannen t-shirts. <3 Ze zitten altijd een stuk ruimer. Vrouwen t-shirten zijn zo beperkt >_<


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me