• Vanmorgen stond ik om 6 uur op, toen ging ik naar school.
    Toen kwam ik Kirsten tegen, haha. Dikke meeting in de morgen :')
    haha

    toen ik op school was, had ik filosofie en ik snap niet waarom ik dat gekozen heb. -Lucky me: ik kan het volgend jaar laten vallen, wat ik zeker ga doen voorbeeld waarom ik het zo niet leuk vind: "en waarom vind je dat dan?" "oh en hoe kom je daar dan op?" "en wat is dat en dat dan?" etc..blahblahblah-
    Toen had ik tussenuur, en daarna nog 2 lesuren en die gingen echt te sloom x_x
    en toen had ik dansen en toen daarna moest ik wachten voor repetitie x_x
    en toen kwam ik pas om half 8 thuis en was ik moe en had ik honger -zie: al vanaf 4 uur x'D-
    en toen ging ik tv kijken en toen ging ik douchen en toen ging ik achter de computer zitten en dit typen enzo ;D
    en nu heb ik lekker veel van mijn leven medegedeeld haha, lekker boeiend.
    maar even serieus; ik vond vandaag zo weird x'D
    het ging sloom en toch super snel.
    het was super saai en toch wel leuk.
    Hahah,
    weird heidddddd(krul)
    _O_

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Nee, daar begin je mee in de 4e.
    Het staat voor maatschappijwetenschappen.
    Welke vakken heb je dan wel buiten geschiedenis?
    Frans erbij gekozen? Of duits?

    Oh, bedoel je iets van maatschappijleer? Dat is zó saai. ;o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maunier schreef:
    (...)
    Oh, bedoel je iets van maatschappijleer? Dat is zó saai. ;o

    Nee, ik bedoel maatschappijwetenschappen. Dat is de uitgebreide versie van Maatschappijleer. ;p Wij krijgen maar 1 jaar maatschappijleer, in de 4e dus en ik zit nu in de 5e ;p Dus heb ik niet meer 8D Nu alleen nog maw.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Haha.

    Ik wil juist filosofie, maar ik moest al wiskunde als keuzevak ;__;


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Haha.

    Ik wil juist filosofie, maar ik moest al wiskunde als keuzevak ;__;

    Is dat een keuzevak?
    Bij ons is dat verplicht :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Nee, daar begin je mee in de 4e.
    Het staat voor maatschappijwetenschappen.
    Welke vakken heb je dan wel buiten geschiedenis?
    Frans erbij gekozen? Of duits?

    neee,
    wij hebben dit jaar maatschappijleer -iedereen verplicht van de 4e- en vanaf de 5e, MAW ;3

    -dus ook de 6e xD-

    uhm..
    ik heb;
    nederlands,engels,duits,geschiedenis, ckv, filosofie, wiskunde (a), maatschappijleer en dan nog dansmuziek, gewoon dansen-de lessen weetjewel- en dan nog dansgeschiedenis
    denk ik haha x'D

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Nee, ik bedoel maatschappijwetenschappen. Dat is de uitgebreide versie van Maatschappijleer. ;p Wij krijgen maar 1 jaar maatschappijleer, in de 4e dus en ik zit nu in de 5e ;p Dus heb ik niet meer 8D Nu alleen nog maw.

    Oké, gewoon één jaartje volhouden dus?
    I can do that._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Whipple schreef:
    (...)
    neee,
    wij hebben dit jaar maatschappijleer -iedereen verplicht van de 4e- en vanaf de 5e, MAW ;3

    -dus ook de 6e xD-

    uhm..
    ik heb;
    nederlands,engels,duits,geschiedenis, ckv, filosofie, wiskunde (a), maatschappijleer en dan nog dansmuziek, gewoon dansen-de lessen weetjewel- en dan nog dansgeschiedenis
    denk ik haha x'D

    Zo das een rare regeling dan ;p
    Nouja maw is heel leuk hoor!
    Tenminste dat vind ik 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Maunier schreef:
    (...)
    Oké, gewoon één jaartje volhouden dus?
    I can do that._O_

    Je kunt het!
    hahah.
    Ik had het maar 3 van de 4 periodes dus dat was nog beter :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik had me vandaag ziekgemeld.Het was te saai met al die drukte bij mij in de klas -_-'


    Je mpp moeder swaa

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Zo das een rare regeling dan ;p
    Nouja maw is heel leuk hoor!
    Tenminste dat vind ik 8D

    ik vond maatschappijleer vandaag echt geen kloot aan. Ookal was hij meer dingen aan het zeggen van: "we gaan dit en dit doen." haha x'D
    maar nederlands daar heb ik een bibliotheekjuffrouw voor,naja, zo ziet ze eruit -vind ik dan- en ze is kut haha x'D

    Whipple schreef:
    (...)
    ik vond maatschappijleer vandaag echt geen kloot aan. Ookal was hij meer dingen aan het zeggen van: "we gaan dit en dit doen." haha x'D
    maar nederlands daar heb ik een bibliotheekjuffrouw voor,naja, zo ziet ze eruit -vind ik dan- en ze is kut haha x'D

    Alle lessen zijn saai in de bovenbouw hoor. Tenzij je leuke leraren hebt, wat ik heb voor M&O en MAW :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Filosofie is zo vreselijk hé. Ik heb sowieso al een heel vage vrouw ervoor, maar ze irriteert me ook verschrikkelijk. Bij elke vraag die ze stelt is het meteen: 'Waarom denk je dat?' 'Hoe kom je erbij?' 'Wat vind je ervan?' En ze gaat ook maar door. Vandaag had ze het erover hoe het zat met een tafel en alles. Veel te zweverig voor mij, haha. (:

    Ik vind filosofie leuk (a) Ik heb het als onderdeel van Cultuurwetenschappen, en het is echt leuk :] Maar dat komt omdat onze klas goed aan elkaar hangt en dan gaat dat makkelijker :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California