• Op school tellen de B-vakken (Tekenen, handvaardigheid etc) helemaal niet mee met je raport. Maar sommige (waaronder ik) willen daar later mee verder :/ Dan is het toch júist belangerijk?! Nu zit ik in de 3e en heb ik alleen nog maar tekenen als vak waar ik later mee verder wil.
    Dus ik snap niet waarom ze niet letten op de kinderen die daar juist wél mee verder willen. echt jonge.


    I live for the applause, you will die for it.

    Je hebt daar toch ook speciale scholen voor? (bv: de kunstacademie).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oh, bij ons op school tellen ze alleen gym niet mee (Waar ik super blij mee ben xO)


    Life is hard and then we die

    Bij ons telt het tot de 3e niet mee. Vanaf de 4e kun je het kiezen, en anders heb je het niet meer. Dan telt het wel mee. Ik moet bijvoorbeeld gewoon examen doen in kunstvak beeldend. Dan moet ik geloof ik én stof kennen én een paar uur tekenen ofzo? Zoiets was het in ieder geval -niet opgelet sorry-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vaag. Bij ons kun je tekenen als eindexamenvak kiezen. Muziek alleen niet. En voor gym móet je een voldoende staan anders mag je niet eens examen doen voor alle overige vakken ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bij ons telt het ook niet mee, ik ben heel erg blij, want ik ben namelijk niet goed in die vakken.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Bij ons telt het wel mee, alleen al deze vakken (handvaardigheid, tekenen, techniek en die handel) die tellen als 1 vak, KTT, kunst en toegepaste techniek ;3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Bij ons telt dat gewoon mee, maar weegt het minder zwaar door. Vakken die je 5 uur per week hebt, tellen 5 keer mee, vakken die je 2 uur per week hebt, 2 keer,...


    Only losers can act the way you do

    Kies tekenen dan in je profiel ;p
    Dan doe je er eindexamen in ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bij ons telt dat ook mee. Wij hebben kunstvak light, een vak dat je blijkbaar nergens anders hebt en volgens mijn leraren staat dat goed op je cv als je je bij een kunstschool wilt inschrijven :'D Ik vind het kut dat wij geen muziek hebben.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Sailor schreef:
    Bij ons telt dat gewoon mee, maar weegt het minder zwaar door. Vakken die je 5 uur per week hebt, tellen 5 keer mee, vakken die je 2 uur per week hebt, 2 keer,...


    If we had not a soul, music would have created it.

    Bij ons tellen alle vakken mee, maar tekenen hebben we maar tot de 3e denk ik, als je daarin verder wilt doen, moet je naar kunstonderwijs gaan.


    All was well.

    Volg publiciteit. Als dat er in in Nederland... Heb ik gedaan, is niet simpel! Kan je al doen van de 3de!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Je kunt in je Profiel Tekenen kiezen, en dan doe je er ook eindexamen in.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bij ons telt alles mee. En na het 2e, kunnen we kiezen wat we gaan doen vna richting, en daar zitten ook veel kunstrichtingen in :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Aan het eind van dit jaar moet je vakken kiezen. Daarbij kun je ook tekenen kiezen en dat telt dan wel mee (:
    Dacht ik...
    Ik vraag het Amanda even, haha :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.