• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Eh? Het moet in het off-topic blijven, maar men moet wel een beetje erop letten dat de ljh-gesprekken niet overgaan op onzinnige-spam-gesprekken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Had dit nog naar Needles gestuurd:

    Aangezien dat topic dicht zit.

    Ik weet dat spammen niet mag. Maar ik reageerde wel altijd op de inhoud van de reactie. Soms inhoudelijk. Soms als plezier omdat ik al eerder met iemand sprak. Het enige echte onzin ding was in het meeting topic, maar dat was een verwijzing naar een ander topic (reactie op Margot).

    De regels heb ik ooit wel eens gelezen. Ik weet ook dat ik veel aanwezig was de laatste week. Bovendien ga ik een discussie niet uit de weg, en dat is voor sommige mensen ook al snel storend.

    Als het alleen zo vervelend is als bijvoorbeeld Gayle zegt, en ze verwijst naar meerdere mensen, dan voel ik me daar echt wel lullig over hoor. Het is niet dat ik het doe om jullie te pesten, ik zit gewoon in een vrij vrolijke week en in combinatie met verveling resulteerde dat in een weekje onzin en gezelligheid.

    ---
    Hopelijk zijn jullie genadig. Het was oprechte vrolijkheid. Ik ben het zonnetje in huis enzo.


    Sarah = ongewoon sexy

    Oké, ik geef het toe, ik hou van dit nummer. Nu moet ik me eigenlijk slecht voelen, want ja... Miley Cyrus - We Can't Stop (niet de video tho, dat gaat te ver)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Bah, cheesecake is al net zo vies als kwarktaart. D;


    Your make-up is terrible

    Ummm Jip weet je nog dat je Frans had moeten maken? En wat heb je gedaan? Een plotloze UST fanfic gepland in je hoofd die je toch nooit gaat schrijven want je bent veel te preuts. Good job, well done, very productiviteit, much nut


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat wij voorstelden is maar een suggestie. Daarom dat we ook voegen wat jullie meningen/suggesties zijn. =)
    We kunnen het dus ook gewoon zo laten hé. Dat is geen probleem. Het is aan jullie om te besluiten wat jullie er mee willen doen. We wilden gewoon graag de onduidelijkheden, ook misschien namens ons, verhelderen en we bieden jullie mogelijkheden aan. =)

    Needles:
    Ik ben het even kwijt nu. D: Soms komen mods hier zeggen dat we ontopic moeten gaan, maar toch mag je helemaal offtopic gaan? Sure, Jan.

    Mijn excuses als ons bericht verwarrend over komt omdat blijkbaar er wel eens mods zijn geweest die vroegen om on-topic te gaan. Ik vermoed dat deze misschien even niet naar het subforum hebben gekeken of zelf misschien in de war waren.

    Gayle:
    Ik denk dat een beetje geven en nemen is. Ik merk namelijk echt dat mensen hier weigeren in te zien hoe vervelend ze af en toe zijn en gewoon weigeren om naar iemand anders mening te luisteren.
    LHJ is gemaakt zodat mensen zijn of haar hart kunnen luchten en steun te krijgen van andere. Steun kan je ook geven in een of twee berichten, dit hoeft geen gesprek van twee pagina's te zijn waar je haar fijn even gaat vertellen wat je dit weekend gaan doen en wat helemaal niet met je hart luchten te maken heeft.

    Als iedereen in dit topic rekening met ELKAAR zou houden zou niemand moeilijk doen.

    Jullie kunnen misschien ook gezamenlijk 'huisregels' van het LJH maken als jullie zoiets zien zitten. Maar anderzijds beperken regels jullie vrijheid dan wel weer.
    Richtlijnen zijn ook een optie. Dat is een lichtere vorm van regels: iets waar je jezelf ongeveer aan moet houden, maar het niet erg is als dat niet lukt. =)

    Jullie hebben de opties! ^^
    Maar ik zou er al groep toch wel over praten. Blijkt dat sommigen zich niet comfortabel voelen bij hoe het er soms aan toe gaat en Q is net de plaats waar je jezelf comfortabel wil en hoort te voelen. Dus ik vind het fijn dat jullie er zo open over praten. ;)
    Misschien is het ook gewoon al genoeg geweest dat het nu ter sprake is gekomen en dat iedereen nu een beetje weet wat de rest denkt/voelt. Dat je gewoon onderling afspreekt met deze gevoelens rekening te houden. Het is helemaal aan jullie. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind richtlijnen wel een optie. ;3


    Your make-up is terrible

    Die cheesecake was zo fucking lekker. :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Needles schreef:
    Ik vind richtlijnen wel een optie. ;3


    Dit.

    + Heb de mensen ook al persoonlijk benaderd, om als (klein) deel van hun ergernis iets proberen op te lossen (A)


    Sarah = ongewoon sexy

    ik word zowaar weer een poëet door die verdomde rode maan


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Fijn om even je zorgen te bespreken met je "moeder" (oma). Voel me aan de ene kant beter over mijn relatie en aan de andere kant zie ik wel in dat dit zo niet door kan gaan en zou ik wel ff heel hard willen huilen om alles. Als mijn vriend nou eerlijk was.. ik durf er ook niet over te beginnen omdat ik zoveel moeite heb met dat onderwerp..

    The moon is zo big and red O.o

    Wacht, ik droomde laatst dat ik mn joggingbroek ergens had gevonden, maar nu weet ik niet meer waar.... niet dat dromen dat zouden kunnen onthullen, maar ik had het kunnen proberen.....

    +waar is die f*cking maan!? Muh, dan maar niet.....


    Stenenlikker

    So frekkin' early ;-;
    Vandaag gaat pijn doen. En morgen ook.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Vandaag Nathan Drake collection pre-orderen hihi exciteeeed.