• Ja ik heb weer eens groeipijn...
    Wie heeft dat nogmeer?(krul)

    ik wil niet groeien xD


    My heart is yours and so am I

    Ehm, nee, nooit geweten dat ik dat had. En waarom wil je niet groeien?:S


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    xJelena schreef:
    Ehm, nee, nooit geweten dat ik dat had. En waarom wil je niet groeien?:S
    Ghehe lees terug^^
    Ik ben btw, nu net 13 & ben 1.70 (krul)


    My heart is yours and so am I

    Ik niet.
    ik heb geen pijn.
    Naja soms wel beetje.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb er soms last van en soms een hele tijd niet. Maar groeien hoef ik niet meer. Ik ben het eenmaal gewend om klein te zijn. Zou geen 1.70 willen worden


    Today will be Girl's Day party with you~

    Neuh, maar ik ben ook sinds mijn 13e/14e eigenlijk niet echt meer gegroeid. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    Neuh, maar ik ben ook sinds mijn 13e/14e eigenlijk niet echt meer gegroeid. :')


    Volgens mij houdt het daar wel ergens op. Ik ben sinds m'n 14e 3 cm gegroeid..


    It's time to be happy again.

    Nightingale schreef:
    (...)

    Volgens mij houdt het daar wel ergens op. Ik ben sinds m'n 14e 3 cm gegroeid..


    Volgens mij was ik ook nog wel jonger en nee meisjes groeien tot hun 17e ongeveer.
    Maar ik ben heel jong ongesteld geworden en aan de pil gegaan om dat te regelen, door die twee dingen groei je al minder. Daarbij heb ik ook een hormoon probleem dus ik ben blijven hangen op de 1.58 :')
    Ben tussen mijn 9e en nu 19e geloof ik in totaal 6cm maximaal gegroeid ofzo. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Had ik in groep 8 meende mijn moeder. Had toen last van mijn enkel, maarja /care.


    I live for the applause, you will die for it.