• Ja want ik verveel me constant dood omdat ik veel te weinig naar school hoef, dus help mij eens aan een hobby mensen

    Ik ben al aan het tekenen geweest maar ben er achter gekomen dat ik daar toch niet zo goed in ben.
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Een baantje is geen hobby hoop ik toch.

    maar het is wel beter om te gaan werken
    als je strax 18 bent, dan moet je zelf je school betalen
    maargoed, een hobby: ehm... tja, k weet eigenlijk niks xD

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 16:33 ]

    Boredom schreef:
    Dansen :9~


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Happysnail schreef:
    Breien? :')

    Liet ik nou precies hetzelfde willen zeggen!
    Ga waterpolo spelen. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Anime kijken!

    Paardrijden, zwemmen?


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Fimo kleien ^^

    of manga lezen


    Be nyappy

    Is tijdschriften lezen een idee?
    Doe ik ook, ik heb 1 abonnement [op de hitkrant, al drie jaar x'd]
    Verder koop ik nog andere tijdschriften in het nederland [cosmogirl, stars, girlz, en soms fancy] en twee duitse [bravo en twist] en ik heb een keer een zuid-afrikaanse gekocht [heette blizz volgensmij] maar dat is een beetje verweg en in nederland kun je em volgensmij niet krijgen, iig nog nooit gezien.
    Nou hoeft het niet zo overdreven als bij mij x'd
    Want het is wel een beetje duur =_='
    Maar, als je je verveeld, dat je gewoon even naar de winkel rijdt en een tijdschrift koopt, heb je thuis wat te lezen. (:
    Denk er maar eens over na :Y)
    Xx <3


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Hush schreef:
    (...)
    Een baantje is geen hobby hoop ik toch.

    Nee, maar dan besteed je wel je tijd nuttig. Je doet iets nuttigs en je verdiend er geld mee. :Y)

    Goed, dit is een beetje duur, maar je hebt er echt wat aan! Ik heb het zelf ook een paar jaar lang gedaan, maar heb er nu geen zijn meer voor:

    Ga filmen. Film met een goede camera dingen die jou bezig houden. Interview vrienden en familie, leraren mensen uit een winkel. Film dingen die jou bezig houden. Film bijzondere dingen. Of als er een feestje is, kan jij alles vastleggen! Het is heel erg leuk om te doen. Zeker als je het terug kijkt. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ga op een sport!
    Ga op turnen ofzo? [ zit ik zelf ook op, na 3 jaar zit ik in de selectie, dus gaat heel snel! :D]
    & als je een lui persoon bent... dan ga je eeuh,,
    wat ik doe als ik lui ben; tv kijken, op quizlet, verhalen schrijven, met de hond spelen, keihard met muziek mee blèren.
    hartstikke leuk :P

    succes;)


    You don't have to change.

    Gitaar spelen
    Doedelzak spelen
    Babysitten ?
    Acteerlessen nemen?
    Zanglessen nemen?
    Zelf je eigen muziek maken :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.