• ik bloedde!
    serieus we waren zo preparaten aant maken en bekijken snij ik mezelf aan het glas van een zo'n ding -ja ik heet maaike- dus ik zo 'meneer mag ik ff naar de wc me vinger afspoelen?'
    zegt ie zo 'nee niet doen! maak er een preparaat van dan kun je je eigen bloed zien!'
    dus hij begon helemaal te springen en enthousiast te doen en zo te roepen van 'he jongens, maaike was zo vriendelijk om zichzelf te snijden nu kunnen we mooi allemaal haar bloed bekijken!'
    en ik had zoiets van wtf?

    jullie ook zulke rare leraren?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Bah, ik kan echt niet tegen bloed dus ik ben blij dat ik die niet heb.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat een leraar haha. het doet me denken aan onze bio lerares. We gaan dit jaar moeten zien hoe ze een maag opensneidt.. Lekker toch :|


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik snap hem wel hoor. Als biologie leerkracht boeien die dingen hem echt en is hij ook blij dat hij zoiets kan bestuderen met de klas. Want aan bloed geraken is niet evident aangezien er niemand zich vrijwillig gaat snijden of bloed laten opnemen voor de biologie les. Toen jij je sneed had hij dus de kans om bloed te bestuderen, wat hij normaal gezien niet had.

    Echt niets raar aan :')


    Only losers can act the way you do

    mijn engelse leraresxD

    zij is geniaal!
    ze heeft een microfoon omdat ze last heeft van haar stembanden. ook danst ze voor de klas en gaat operazingen (het engelse volkslied) iedereen op de gang hoorde dat


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ghaha :'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Hahaha geniaal xD Dan noem je nogeens een leraar met een passie voor zijn vak :')

    Haha, geniaal :Y)
    Mijn leraar viel vandaag van de trap toen hij me de weg wees, stiekem moest ik heel hard lachen


    We're hiding behind skin that's too tough

    Mijn bioleraar is ook abnormaal.

    Sailor schreef:
    Ik snap hem wel hoor. Als biologie leerkracht boeien die dingen hem echt en is hij ook blij dat hij zoiets kan bestuderen met de klas. Want aan bloed geraken is niet evident aangezien er niemand zich vrijwillig gaat snijden of bloed laten opnemen voor de biologie les. Toen jij je sneed had hij dus de kans om bloed te bestuderen, wat hij normaal gezien niet had.

    Echt niets raar aan :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ja, toen ik een onvoldoende had wouden ze mij ook als proefkonijn gebruiken bij zo'n test -___- dus begrijp je volledig xD


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ah, nouen. Zo'n sneetje is toch niks. Had ik ook gedaan, lijkt me cool om dat te zien.


    I live for the applause, you will die for it.

    Lijkt me juist vet om m'n eigen bloed te onderzoeken, lol :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Oh ja, onze leraar van chemie en biologie (dat is dezelfde).
    Hij begint de eerste les eerst helemaal te zagen tegen ons, daarna begint hij met zijn verhaal. Dus begint hij zo ff 27 nullen op het bord te tekenen O.o
    Blijkt dat het voor iets stond maar buuh, dat ben ik al vergeten en toen vroeg hij -na 45 minuten- "Is het leuk?" En dan zo een dom lachje. Dus iedereen van: "Jaaaa" terwijl niemand het snapte. Laat hij mij zo ff met een blinddoek door de klas rondlopen, en waarom? Zodat ik tegen de paal op zou lopen O.o
    Maar haha, ik wist dat daar een paal stond :Y) Toen heb ik geblinddoekt dus maar de eerste laptop aan de linkerkant opgestart zonder iets te zien ;3


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    what.the.hell xD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Haha -plat-


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.