• Al mijn vriendinnen die dezelfde richting doen als ik, zitten samen. Wat dus neerkomt op het feit dat ik geen vriendinnen in mijn klas heb en bij al de snobs zit. Daarom wil ik dus overgeplaatst worden.

    Maar een vriendin van mij in een andere richting, R., haar vriendin, E., wilde bij R. in de klas zitten omdat zij ook soort van -niet helemaal- alleen was. Ze zijn gaan vragen aan de directeur of dat een verplaatsing mogelijk was. De directeur deed echt een lang verhaal dat neerkomt op dat niemand kan en mag overgeplaatst worden, dus ga ik ook niet meer proberen te vragen voor een overplaatsing.

    En dat vind ik dus enorm stom, dat ik niet bij mijn vriendinnen zit ):


    Only losers can act the way you do

    Toch moet je het proberen vind ik.
    Vorig jaar (toen ik nog op mijn vorige school zat) had ik een vriendin L. en zij was nieuw op onze school en ze zat ik een klas waar ze echt niemand kende en ze wou naar mijn klas omdat ze daar ongeveer vijf mensen al kende en ze was toen gaan vragen of ze naar onze klas mocht komen en de directeur; 'blablabla, nee' en we gingen het dan met zen tweeën elke dag opnieuw vragen tot hij 'ja' zei (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Laat je ouders bellen en laat ze zeggen dat je je kut voelt in de klas waar je nu inzit.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ík vind dat het moet kunnen ;) Jou ouders kunnen naar school bellen. Het wordt echt geen leuk jaar voor je als jij je onprettig voelt in je klas en geen vrienden hebt. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Fabregas schreef:
    Toch moet je het proberen vind ik.
    Vorig jaar (toen ik nog op mijn vorige school zat) had ik een vriendin L. en zij was nieuw op onze school en ze zat ik een klas waar ze echt niemand kende en ze wou naar mijn klas omdat ze daar ongeveer vijf mensen al kende en ze was toen gaan vragen of ze naar onze klas mocht komen en de directeur; 'blablabla, nee' en we gingen het dan met zen tweeën elke dag opnieuw vragen tot hij 'ja' zei (:
    Hij zei er ook bij dat er al zoveel moeders en kinderen naar hem zijn gekomen en dat hij daar allemaal nee tegen heeft moeten zeggen. En hij gaat ook geen uitzondering maken voor één iemand.


    Only losers can act the way you do

    Stom dat je niet overgeplaats kan worden. Bij mijn school gaat dat heel makkelijk. Probeer er toch een leuk jaar van te maken, hoe moeilijk het ook is.

    Toch vragen!
    Ik ben ook overgeplaats naar een andere klas omdat 2 goede vriendinnen van mij naar dezelfde richting als mij kwamen en ik had hun opgeschreven op een papiertje waar op stond bij wie je in de klas wilde zitten, maar toen belde school mij op om te vragen of ik van klas wou veranderen (ik zat eerst in de A) omdat alle nieuwe leerlingen, van een andere richting of zo, naar de B werden geplaatst. Dus nu zit ik ook bij de B.
    Maar je weet maar nooit als je het niet vraagt!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Toen ik dat voorhad mocht dat ook niet. Ik begon te roepen en te weigeren met alles wat leerkrachten zeiden, ik begon te spijbelen, ... Ik ben dan gestopt met school omdat ik er echt depri van was...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zou er gewoon achteraan gaan. Er zijn genoeg mensen die het toch ook nog voor elkaar krijgen. Dus gewoon proberen. ;) Nee heb je , ja kun je krijgen ;D


    La credenza è una medicina contro il timore

    Guyana schreef:
    Toen ik dat voorhad mocht dat ook niet. Ik begon te roepen en te weigeren met alles wat leerkrachten zeiden, ik begon te spijbelen, ... Ik ben dan gestopt met school omdat ik er echt depri van was...
    Oké, dat gaat nu niet gebeuren met mij, maar ik word er in ieder geval niet goed gezind van. :')


    Only losers can act the way you do

    Sailor schreef:
    (...)Oké, dat gaat nu niet gebeuren met mij, maar ik word er in ieder geval niet goed gezind van. :')

    Het is ook best dat je geen voorbeeld aan me neemt. ;l


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Guyana schreef:
    Toen ik dat voorhad mocht dat ook niet. Ik begon te roepen en te weigeren met alles wat leerkrachten zeiden, ik begon te spijbelen, ... Ik ben dan gestopt met school omdat ik er echt depri van was...


    Oh, dat is echt kut. Ik hoop dat je leven nu dan een goede richting heeft. (flower)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Oh, dat is echt kut. Ik hoop dat je leven nu dan een goede richting heeft. (flower)

    Nee, eigenlijk niet! .__.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Girasole schreef:
    Ik zou er gewoon achteraan gaan. Er zijn genoeg mensen die het toch ook nog voor elkaar krijgen. Dus gewoon proberen. ;) Nee heb je , ja kun je krijgen ;D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.