• Verwijderd wegens cringe attacks.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 17:10 ]


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Gewoon geduld hebben en verder niet gaan stoken door op een date manier af te gaan spreken terwijl ze een relatie heeft (dat vind ik tenminste niet kunnen). Zij moet dit zelf afsluiten als ze iets met jou wil, jullie hebben beide aangegeven dat jullie elkaar leuk vinden. Het is aan haar om daar nu iets mee te doen, of juist niet.
    Als het al slecht gaat, gaat het vast wel een keer mis tussen hun (mijn bescheiden mening)


    Ik moest trouwens wel lachen om de 'Ps. ik ben bi.', maakt niet uit voor dit topic toch :d


    Sarah = ongewoon sexy

    Zoals ik het begrijp, gaat E er dus vanuit dat jullie twee ooit samen zullen zijn? Om eerlijk te zijn denk ik dat je met haar moet praten over wat haar tegenhoudt het met haar vriendin uit te maken, want het lijkt me ook niet eerlijk tegenover die vriendin als ze verliefd is op jou en geen toekomst ziet in de relatie tussen hun. Althans, zo zie ik het dus. Ik ben bang dat als je haar echt wilt, je zult moeten wachten tot E. de knoop doorhakt.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dankjuliewel allebei :)
    En, nee, ik stook niet hahah
    Dat wordt dan maar geduldig wachten xd

    Ps. Duivelsgebroed, dit was mijn coming out op Q. Je was erbij. Wees vereerd. XD


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    LaDispute schreef:
    Ps. Duivelsgebroed, dit was mijn coming out op Q. Je was erbij. Wees vereerd. XD


    Hey, er is vast geen man die gaat haten op vrouwen die van elkaar houden, loving the moment.


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik vind het persoonlijk niet juist, tegenover dat andere meisje. E. hoort niet te knuffelen en met jou en te flirten, als ze midden in een relatie zit. Ze bedriegt dat andere meisje, die haar vertrouwt en graag ziet, terwijl achter dat kind haar rug...Dus ik denk dat E. de knoop moet doorhakken. Ze kan jullie niet allebei aan het lijntje blijven houden. Je moet niet stoken, maar je moet gewoon voor jezelf de grens zetten, of je zult emotionele schade oplopen. Zeg haar dat je het leuk zou vinden, als ze een keuze zou maken, dat is ook maar eerlijk ten aanzien van jouw gevoelens, want ze sleept je wel heel hard mee. Ze maakt je hoofd een beetje zot, terwijl ze je niets terug kan geven, en blijft niet binnen haar grens. Dus ik zou zijn van: of ze zegt dat ze in een relatie zit, en blijft haar vriendin trouw, en houdt zich daar ook aan, tegenover haar en tegenover jou. Als ze dat kiest zal jij je daarbij neer moeten leggen, en verder niets proberen. Dan zou ik het uit mijn hoofd zetten.
    Zorg vooral dat ze niet met je hart gaat spelen. En dat jij niet tussen haar en het andere meisje inkomt, als dat hun keuze is, dan moet je hun liefde respecteren. Dus ik vind van: of ze is eerlijk tegenover haar vriendin, en maakt het uit met haar, en gaat verder met jou. Of ze kiest voor het andere meisje, dan zal jij je daarbij moeten neerleggen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 21:04 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Duivelsgebroed schreef:
    Gewoon geduld hebben en verder niet gaan stoken door op een date manier af te gaan spreken terwijl ze een relatie heeft (dat vind ik tenminste niet kunnen). Zij moet dit zelf afsluiten als ze iets met jou wil, jullie hebben beide aangegeven dat jullie elkaar leuk vinden. Het is aan haar om daar nu iets mee te doen, of juist niet.
    Als het al slecht gaat, gaat het vast wel een keer mis tussen hun (mijn bescheiden mening)


    Ik moest trouwens wel lachen om de 'Ps. ik ben bi.', maakt niet uit voor dit topic toch :d


    Dit is mooi beschreven. Dit dus.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dankje, Ik zal erover nadenken, Histoire.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 20:20 ]


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    E heeft het soms over dat ze het misschien uit wil maken met haar vriendin, maar soms zegt ze weer van niet... Ik begrijp het wel van haar, maar het is allemaal zo verschrikkelijk verwarrend :/


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    LaDispute schreef:
    E heeft het soms over dat ze het misschien uit wil maken met haar vriendin, maar soms zegt ze weer van niet... Ik begrijp het wel van haar, maar het is allemaal zo verschrikkelijk verwarrend :/


    Heb je dat ook tegen haar gezegd?

    ___

    Dat van histoire klopt trouwens wel helemaal. Neem aan dat je dat zelf ook niet zou willen in een relatie (dat je vriendin met iemand anders zo close doet). En in mijn ervaring zijn mensen wie vreemdgaan (en dan bedoel ik echt vreemdgaan, dit is misschien nog grijs?) vaak herhalend onbetrouwbaar. Gaan ze vreemd met iemand, nemen ze een relatie met die iemand, gaan ze vreemd met een ander, etc.

    En dat is eigen ervaring met een vreemdganger (A)


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed,
    Nogmaals dank voor je reacties/advies en ik vind dat van Histoire ook wel kloppen idd. We gaan niet vreemd (knuffelen is niet zoenen/kleding uittrekken ;)) en soms zijn er momenten dat we dingen zeggen die we niet zouden moeten zeggen, maar dat komt niet heel vaak (meer) voor. We proberen het gewoon vriendschappelijk te houden en ik hoop dat het ooit iets wordt.
    x


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    LaDispute schreef:
    E heeft het soms over dat ze het misschien uit wil maken met haar vriendin, maar soms zegt ze weer van niet... Ik begrijp het wel van haar, maar het is allemaal zo verschrikkelijk verwarrend :/


    Ik begrijp dat het lastig voor je moet zijn, het speelt waarschijnlijk erg in je hoofd en voelt je er verward en verslingerd door. Daarom zou ik een grens aan E. aangeven, anders vrees ik dat je vroeg of laat helemaal overhoop gaat liggen. Ik zou zijn van: het moet heel moeilijk ook voor jou zijn, om te moeten kiezen, maar ik ondervind wel last van het feit dat je tegelijk wel en ook niet iets met me hebt. Ik wil geen halve relatie, en voel me erg verward en lijd hier een beetje onder. Ik vind dat je moet kiezen. Het is een lastige beslissing, dus neem alle tijd die je nodig hebt.'
    En dan trek jij je even terug. Geen contact. Waarom niet? Omdat zagen en praten niet zal helpen, en je op een bepaalde manier tot actie over zal moeten gaan, anders zal ze nooit kunnen beslissen en blijven zijn van ja - nee. Zeg dat zij terug contact opnemen moet als ze heeft beslist hoe verder, en geef haar de tijd. Is wat ik zou doen, in jouw plaats...

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 20:57 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    LaDispute schreef:
    Duivelsgebroed,
    Nogmaals dank voor je reacties/advies en ik vind dat van Histoire ook wel kloppen idd. We gaan niet vreemd (knuffelen is niet zoenen/kleding uittrekken ;)) en soms zijn er momenten dat we dingen zeggen die we niet zouden moeten zeggen, maar dat komt niet heel vaak (meer) voor. We proberen het gewoon vriendschappelijk te houden en ik hoop dat het ooit iets wordt.
    x


    Wijze dame!


    Sarah = ongewoon sexy

    Dankudanku


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Histoire schreef:
    (...)

    Ik begrijp dat het lastig voor je moet zijn, het speelt waarschijnlijk erg in je hoofd en voelt je er verward en verslingerd door. Daarom zou ik een grens aan E. aangeven, anders vrees ik dat je vroeg of laat helemaal overhoop gaat liggen. Ik zou zijn van: het moet heel moeilijk ook voor jou zijn, om te moeten kiezen, maar ik ondervindt wel last van het feit dat je tegelijk wel en ook niet iets met me hebt. Ik wil geen halve relatie, en voel me erg verward en lijd hier een beetje onder. Ik vind dat je moet kiezen. Het is een lastige beslissing, dus neem al je tijd dat je nodig hebt.'
    En dan trek jij je even terug. Geen contact. Waarom niet? Omdat zagen en praten niet zal helpen, en je op een bepaalde manier tot actie over zal moeten gaan, anders zal ze nooit kunnen beslissen en blijven zijn van ja - nee. Zeg dat zij terug contact opnemen moet als ze heeft beslist hoe verder, en geef haar de tijd. Is wat ik zou doen, in jouw plaats...


    Ik vind dit een heel goed idee, alleen... Oke ja, ik ben bang dat ze dan voor haar vriendin kiest en wat dan? Ik wil niet definitief het contact verbreken (ze is ook een geweldige vriendin).

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 20:41 ]


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Iig allemaal heel erg bedankt voor het advies! Ik had dit echt even nodig haha :P

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 20:48 ]


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute