• Hailie is helemaal gek van de tieneridool Tom Kaulitz. Als ze in de vakantie met haar ouders naar een luxe hotel gaat denkt ze dat het de saaiste vakantie van haar leven gaat worden. Maar als ze krijgt te horen dat Tom Kaulitz in het zelfde hotel verblijft denkt ze daar ineens heel anders over. Als ze Tom de volgende dag tegen het lijf loopt voelt ze dat er een chemie tussen hun is. Die avond gaat ze naar een boot feestje, waar Tom ook is. Het gaat stormen en Tom die dronken is valt overboord. Hailie redt hem en samen stranden ze op een onbewoond eiland, althans dat denken ze. Tom raakt gewond aan zijn been en Hailie gaat opzoek naar eten dan ontdekt ze dat op een paar kilometer afstand achter de bomen het hotel al weer is. Maar mooi niet dat ze dat tegen Tom gaat vertellen, er bloeit net iets moois op tussen hun op het ‘’onbewoonde eiland’’.

    Gebaseerd op de film: Love Wrecked.

    Leuk/ niet leuk?
    Doen/ niet doen?

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 19:24 ]


    Russian Roulette is not the same without a gun.

    ohmyfuck die film is awesome! 8D
    Doen!


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Gewoon doen
    haha nu klink ik misschien stom omdat ik erbij zet dat het niet origineel vind, maar dat vind ik altijd als het gebaseerd is op een film en er dan maar een celeb in is geplakt.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 19:14 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Leuk/ niet leuk?
    Origineel/ niet origineel?
    Doen/ niet doen?

    Laat je me wel weten wanneer deel 1 er is? (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bro schreef:
    Gewoon doen
    haha nu klink ik misschien stom omdat ik erbij zet dat het niet origineel vind, maar dat vind ik altijd als het gebaseerd is op een film en er dan maar een celeb in is geplankt.


    Ja dat is waar, maar niet iedereen op Q. heeft zo'n verhaal. Dat bedoel ik meer(:

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 19:16 ]


    Russian Roulette is not the same without a gun.

    Damon schreef:
    (...)

    Ja dat is waar, maar niet iedereen op Q. heeft zo'n verhaal. Dat bedoel ik meer(:


    haha, het is ook niet erg hoor _O_
    ik dacht, als je het toch vraagt, geef ik antwoord.
    haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    (...)

    haha, het is ook niet erg hoor _O_
    ik dacht, als je het toch vraagt, geef ik antwoord.
    haha


    haha, dan is het goed(:


    Russian Roulette is not the same without a gun.