• Volgens een Amerikaanse TH fanclub (die het waarschijnlijk van cherrytree records heeft) Zal TH aan een nieuw album werken dit jaar.

    Ik ben benieuwd wat het thema is


    Je mpp moeder swaa

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Waarom niet eigenlijk? -stomme vraag misschien, maar ik snap het even niet :'D- Vind je ze niet leuk dan? En als antwoord op je vorige vraag. Zo'n dingen zeggen ze meestal in intervieuws, of dan vertellen ze iets en dan kun je gewoon van hun gezicht aflezen dat ze bijvoorbeeld eigenlijk iets heel anders bedoelen. :Y)

    Omdat ik er dan weer superhard naar zit uit te kijken, en dan ga ik automatisch verder denken aan de tour die erop gaat volgen e.d. en als het dan uiteindelijk toch nog meer als een jaar zou duren, dan ga ik helemaal teleurgesteld zijn. Daarom dus :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ghehe wanneer is ie dat niet? Tom heeft sowieso de afgelopen 3 weken alleen maar in de studio gezeten voor ze weer op reis gingen. Kun je je afvragen wat hij daar gedaan heeft. Ik neem aan echt niet alleen maar slechte Duitse rap geluisterd, want dat kan hij ook thuis doen (nerd)(krul).

    Hahaha, daarom. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    jaah er is er een :) ik heb 'm al


    Zuster Katarina :p