• Volgens een Amerikaanse TH fanclub (die het waarschijnlijk van cherrytree records heeft) Zal TH aan een nieuw album werken dit jaar.

    Ik ben benieuwd wat het thema is


    Je mpp moeder swaa

    Ze zeiden er ook bij dat ze het heel snel zouden maken. Daar verwacht ik dus niet teveel van. :x


    Let the Night embrace you

    Ik durf het niet te hopen =X
    Dan hoop ik erop en is er binnen 2 jaar nog geen nieuwe cd --'


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik hoop dat het waar is voor alle Th fans :3

    oewwhh en als ze weer een tour hebben n naar nederland komen ga ik er weer heenn. <3


    Life is a beautiful struggle

    Ghehe :3 iedereen helemaal nieuwsgierig. Je moet nooit zomaar geloven wat er op internet gezegd word, maar aan de andere hand, ze laten zelf vaak wel dingen doorschemeren en zeggen soms letterlijk waar ze mee bezig zijn (nerd)(krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ghehe :3 iedereen helemaal nieuwsgierig. Je moet nooit zomaar geloven wat er op internet gezegd word, maar aan de andere hand, ze laten zelf vaak wel dingen doorschemeren en zeggen soms letterlijk waar ze mee bezig zijn (nerd)(krul).

    Waar vinden jullie dat eigenlijk altijd?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Waar vinden jullie dat eigenlijk altijd?

    Kirsten weet dat gewoon :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Katniss schreef:
    (...)
    Kirsten weet dat gewoon :Y)

    Nu word ik nieuwsgierig :9~


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ze gaan er binnenkort aan beginnen, ja. Maar dat betekent nog niet dat het ook daadwerkelijk dit jaar uitkomt of iets dergelijks. ;D
    En sowieso is vooral Bill continu bezig met nieuwe dingetjes schrijven, naar eigen zeggen. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    Ze gaan er binnenkort aan beginnen, ja. Maar dat betekent nog niet dat het ook daadwerkelijk dit jaar uitkomt of iets dergelijks. ;D
    En sowieso is vooral Bill continu bezig met nieuwe dingetjes schrijven, naar eigen zeggen. :'3
    Ghehe wanneer is ie dat niet? Tom heeft sowieso de afgelopen 3 weken alleen maar in de studio gezeten voor ze weer op reis gingen. Kun je je afvragen wat hij daar gedaan heeft. Ik neem aan echt niet alleen maar slechte Duitse rap geluisterd, want dat kan hij ook thuis doen (nerd)(krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ghehe wanneer is ie dat niet? Tom heeft sowieso de afgelopen 3 weken alleen maar in de studio gezeten voor ze weer op reis gingen. Kun je je afvragen wat hij daar gedaan heeft. Ik neem aan echt niet alleen maar slechte Duitse rap geluisterd, want dat kan hij ook thuis doen (nerd)(krul).

    Ik ging niet hopen op een nieuwe cd, maar dat word moeilijk precies!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Ik ging niet hopen op een nieuwe cd, maar dat word moeilijk precies!
    Waarom niet eigenlijk? -stomme vraag misschien, maar ik snap het even niet :'D- Vind je ze niet leuk dan? En als antwoord op je vorige vraag. Zo'n dingen zeggen ze meestal in intervieuws, of dan vertellen ze iets en dan kun je gewoon van hun gezicht aflezen dat ze bijvoorbeeld eigenlijk iets heel anders bedoelen. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Als je kijkt naar het vorige album, wat moet er dan wel niet van dit album komen .__.
    Elk nummer een samenwerking met Tiësto ofzo :P


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Als je kijkt naar het vorige album, wat moet er dan wel niet van dit album komen .__.
    Elk nummer een samenwerking met Tiësto ofzo :P

    - plat -


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    FACEPLANT schreef:
    Als je kijkt naar het vorige album, wat moet er dan wel niet van dit album komen .__.
    Elk nummer een samenwerking met Tiësto ofzo :P
    Gheheh liever niet :'DDDD en ze mogen Kerli er ook wel buiten laten (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.