• Vandaag is het precies 9 jaar geleden dat de Twin towers zijn geraakt. Dus vandaag word er het een en ander gedaan rond de Twin towers. Wie kan dit zich nog goed herinneren?

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 10:54 ]

    Ik hou mijn profielwerkstuk erover (: Ik neem vanavond 3 documentaires op, dan kan ik ze later terugkijken, want ik heb vanavond een feest en kan ze dus niet kijken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    T-T


    #WWED - What Would Emma Do?

    Zoals elk jaar opnieuw weer. Ik vraag me af hoelang ze dat nog gaan volhouden. :Y)
    Btw: Ik vind het echt heel erg wat er die dag is gebeurt hoor en het is ook een herinnering waard, maar je kan er gewoon niet naast kijken op 11 September en dat overal in de wereld.


    All was well.

    ik was 6 dus niet veel ^^ en die documontaire ofzo had ik gemist XD


    its always the same road,it just go's on and on..

    Ik weet het nog heel goed dat het op het journaal kwam. Nu willen moslims daar een moskee gaan bouwen en gaat Geert Wilders daar voor een anti-moslims groep preken ofzo. Ik ben benieuwd hoe lang Geertje blijft leven.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik kan 't me nog wel herinneren. Ik kwam toen net uit school volgens mij. Toen zat ik in groep 6 I think.


    "I shut my eyes in order to see.'

    LagieMcLarge schreef:
    ik was 6 dus niet veel ^^ en die documontaire ofzo had ik gemist XD

    Jij was ouder dan mij ik was bijna 4

    Ik herinner het me nog. We hebben toen op school 1 minuut stilte gehouden.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Oh ik kan het me trouwens ook nog herinneren dat ik dat op tv zag :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik kwam toen net uit school en mijn moeder zat voor de tv. En toen ging ik ook even kijken, dus ik weet het nog wel.
    Ik vond het echt heel heftig.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    het is gewoon echt super erg, echt geen woorden man.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik was toen ehm, 5 jaar dus ik weet het niet echt meer


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    ik kan het me nog al te goed herrinneren, k was toen 9 (krul)
    ergens in de middag (volgensmij kwam ik net uit school) toen zette ik de tv aan, en toen hoorde we dat de Twin Towers waren ingestort

    Bro schreef:
    het is gewoon echt super erg, echt geen woorden man.

    Het deed me denken aan een horror film die ik pas zag. Die mensen renden moederziel alleen rond en over vloog het as in het rond.

    En ik was vijf.


    Big girls cry when their hearts are breaking