• Vandaag is het precies 9 jaar geleden dat de Twin towers zijn geraakt. Dus vandaag word er het een en ander gedaan rond de Twin towers. Wie kan dit zich nog goed herinneren?

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 10:54 ]

    Ik was 6, dus ik weet het niet echt meer. Ik vind het heel erg wat er gebeurd is, maar ik ga er nou geen films van kijken.

    Ik was 3:) Maar myn moeder zei dat ik toen naar het nieuws was aant zien omdat mij dat wel interesseerde over die torens:D

    Ik herinner het me nog wel goed ik was toen 7. Ik vraag me wel af hoe lang er nog zoveel aandacht aan word besteed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik was 5 en vond het heel saai omdat mijn ouders alleen maar oog hadden voor de televisie en niet voor mij.


    it's so empty living behind these castle walls

    Jacksonville schreef:
    Ik kan me erniks meer van herinneren xD Ik kijk wel de documantaires enzo maar herinneren, nee (:


    All this dampness is damp.

    Ik kan het me nog redelijk goed herinneren -ik was 10-. Was die dag thuis van school omdat ik ziek was en we zaten tv te kijken en zapten daar voorbij.
    Eerst dachten we dat het een film was maar toen hadden we toch zoiets van 'He, dat klopt niet helemaal, zap eens terug...' en vlak daarna ging het tweede vliegtuig er in... :/

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 0:46 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik was 8 jaar en ik was toen bij een vriendin thuis en toen zag ik op tv dat vliegtuig in de WTC vliegen :(


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik kan het me nog best goed herinneren omdat mijn neef toen jarig was (; -en nu nog steeds is ;"D-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Cloudburst schreef:
    Ik herinner het me nog. We hebben toen op school 1 minuut stilte gehouden.
    Wij ook. We moesten in een grote kring op de speelplaats staan. Ik zat in het vijfde leerjaar denk ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik was 6 en kan wel wat beelden herinneren.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Nee ik herinner me echt niks van. Ik was ook pas 6. En ik weet er ook niks van.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik herinner het me niet, want ik heb het ook nooit geweten. Like, nieuws gaat altijd aan mij voorbij.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik was 5.. Maar toch herinner ik me die dag nog zó goed.
    Ik kwam uit school geloof ik, en toen stond de tv aan en mijn vader + moeder + zus waren er allemaal bij.
    Er is weinig dat ik uit mijn 5e jaar herinner, maar dat blijft wel hangen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik was4...... Dus ik weet er niks meer van


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik was toen zes, maar ik was er niet echt helemaal bewust van (krul) en ik was wel heel blij dat ik gisteren familiedag had, en niet de hele dag enge documentaires hoefde te zien. Ook al vind ik het natuurlijk wel heel erg, daar ben ik het volkomen mee eens.
    Lebber (':


    You can agree with me or you can be wrong