• Vandaag is het precies 9 jaar geleden dat de Twin towers zijn geraakt. Dus vandaag word er het een en ander gedaan rond de Twin towers. Wie kan dit zich nog goed herinneren?

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 10:54 ]

    Ik was drie jaar, en herinner me er niks meer van, maar 't is wel erg wat er gebeurd was. ;o


    Opgeven is geen optie.

    Ik herinner het mij nog ja ^^. 'k was 11 toen. Hebben het de volgende dag uitvoerig in de klas besproken, of de dag zelf nog, dat weet ik niet meer.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik weet er niets meer van.
    ik was 4. maar nu weet ik er meer van.
    ik vind het vreselijk en blijf het ook zo vinden.
    vanond ga ik samen met paps een film kijken op veronica daarover. met nicolas cage...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Cornflakes schreef:
    Ik weet het nog heel goed dat het op het journaal kwam. Nu willen moslims daar een moskee gaan bouwen en gaat Geert Wilders daar voor een anti-moslims groep preken ofzo. Ik ben benieuwd hoe lang Geertje blijft leven.

    whahahah


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik was 4 ^^ maar ik kijk wel altijd de beelden (: ik denk dat ik vanavond weer ga kijken :-)


    My heart is yours and so am I

    Ik was vier, ik herinner me daar niets meer over. En ik vind het een beetje overdreven dat ze ons er élk jaar aan laten herinneren..

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 11:12 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik weet het nog goed, ik zat toen in groep 5, denk ik. Alle tv's gingen aan op school en iedereen keek het. Mijn leraren waren echt geschokt en toen ik thuis kwam mijn moeder vooral. Ik heb eergisteren een documentaire gezien en ik vind het jammer dat ik 'm vanavond niet kan zien omdat ik op een festival ben..


    your eyes are like stars in the night.

    ik kan het me nog heeeel erg vaag herrineren maar niet duidelijk ik was toen 7 volgens mij xD

    alleen kan ik vanavon niet kijken want mijn peettante gaat voor de tweede keer trouwen XD tja er moeten ook vrolijke dingen gebeuren heai!

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 11:15 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Anchor schreef:
    Zoals elk jaar opnieuw weer. Ik vraag me af hoelang ze dat nog gaan volhouden. :Y)
    Btw: Ik vind het echt heel erg wat er die dag is gebeurt hoor en het is ook een herinnering waard, maar je kan er gewoon niet naast kijken op 11 September en dat overal in de wereld.


    Dat komt omdat er die dag zo veel mensen zijn gestorven. Ik denk dat ze het nog wel lang gaan volhouden hoor. Net zoals ze elk jaar de gesneuvelde soldaten leren. Dat zijn wereldrampen en 11/9 is een blijk van respect voor de slachtoffers en de mensen die dierbaren verloren zijn. Ik vind het goed dat dit zo enorm herrinert word, want ik denk niet dat dit iets is dat iemand ooit zal kunnen vergeten. We hebben zoveel herdenkdagen en ik vind ze allemaal even waardig. Ik denk dat als we zouden stoppen met zo een rampen te herdenken, dat men dan hun respect gaat verliezen voor de slachtoffers en ik zou niet willen weten waar de wereld dan naartoe zou gaan. Want dan geeft men niet meer om iemand anders zijn leven. No offence btw.

    On topic; ik herinner het me nog vaak, het was mijn beste vriendin haar verjaardag en we moesten 3 minuten stilte houden in de klas. Ik begreep er wel nooit iets van tot ik wat ouder werd.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Happysnail schreef:
    Ik kan 't me nog wel herinneren. Ik kwam toen net uit school volgens mij. Toen zat ik in groep 6 I think.


    Same here ;D


    La credenza è una medicina contro il timore

    ik kan het me nog goed herinneren en ik was 4!!!!!!!!!


    R.I.P. voor de onschuldige mensen die om zijn gekommen in de wtc en pentagon


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik kan me erniks meer van herinneren xD Ik kijk wel de documantaires enzo maar herinneren, nee (:

    Anchor schreef:
    Zoals elk jaar opnieuw weer. Ik vraag me af hoelang ze dat nog gaan volhouden. :Y)
    Btw: Ik vind het echt heel erg wat er die dag is gebeurt hoor en het is ook een herinnering waard, maar je kan er gewoon niet naast kijken op 11 September en dat overal in de wereld.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik was drie, dus dat weet ik niet meer.


    effort never betrays you

    Ik herriner me dat ik in de zetel zat bij m'n oma toen ik het hoorde op het nieuws. Toen was het voor mij nieuws als een ander, pas later ben ik het drama beginnen begrijpen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.