• Hebben jullie dat ook? Op de webcam lijk ik echt dikker.. & Dus als ik pics wil trekken ermee, is dat onhandig.

    ;(


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Mijn geluid is raar. Als ik iets zeg is dat: luid-stil-luid-stil-luid-stil, en dat gaat zodanig dat ik gewoon onverstaanbaar ben... En het rare is dat op Skype alles normaal is! O.o
    Mijn laptop is gewoon een creep. 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Guyana schreef:
    Mijn geluid is raar. Als ik iets zeg is dat: luid-stil-luid-stil-luid-stil, en dat gaat zodanig dat ik gewoon onverstaanbaar ben... En het rare is dat op Skype alles normaal is! O.o
    Mijn laptop is gewoon een creep. 8D

    Haha. Mijn geluid werkt prima.. éen probleempje, ik heb geen ingebouwde micro. Vet jammer, moet ik altijd zo een hele koptelefoon rond men nek hangen 8D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Boredom schreef:
    (...)
    Haha. Mijn geluid werkt prima.. éen probleempje, ik heb geen ingebouwde micro. Vet jammer, moet ik altijd zo een hele koptelefoon rond men nek hangen 8D

    Ik heb wel een ingebouwde micro. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Guyana schreef:
    (...)
    Ik heb wel een ingebouwde micro. x)

    Ik voel me eenzaaaam. ):
    Ik ben de enige laptopheerser zonder ingebouwde microoo. ;d


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Als ik mn haar los of in een staart heb dan heb ik ineens een hele dikke kop dus als ik wi; cammen moet altijd mn haar los


    the world is filled with people that we dont understand

    Boredom schreef:
    (...)
    Ik voel me eenzaaaam. ):
    Ik ben de enige laptopheerser zonder ingebouwde microoo. ;d

    Hoe oud is je laptop dan al niet? ;p


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Guyana schreef:
    (...)
    Hoe oud is je laptop dan al niet? ;p

    Van vorig jaar met kerstmis.. & het is een acer. Dus wat ben ik toch zielig ;d


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Mijn webcam maakt me bleker en je ziet mijn puistjes goed. En het lijkt net of ik een ander gezicht heb :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.