• Hooi er is dus een meisje op Quizlet. http://www.quizlet.nl/users/nienxscenex die zegt dat ze zwanger is. kijk haar foto's. maar ik geloof hellemaal niet dat ze zwanger is nou: ze heeft op haar profiel bij bezig met: testen of ik zwanger ben *snik* & ze is 14 en dan ben je er zowieso niet zo open voor. & onder aan haar profiel staat IK BEN ZWANGER :( ofzoiets. en bij die foto van haar buik staat er van zo jongen daar zit mijn mooie kindje in yeah right alsof die jongen een Quizlet profiel aan gaat maken. en op die andere foto's van haar is ze heel dun en ik vroeg aan haar wanneer zijn die foto's genomen toen zij ze vorige week en yeah dan heb je nu al zo zwangere buik?.
    Laua heeft gesproken
    -AMEN-

    vind het ook wel raar ..
    maar het kan wel waar zijn .. toch? :8

    ik geloof er ook niks van!


    I need you like a heart needs a beat

    ik geloof er niet veel van
    ze kan ook een te dikke buik hebben van het snoepen

    drie maanden zwanger en al zo dik dat kan niet als je 3 maanden zwanger bent is het nog maar net je schaambot voorbij maar dan heb je maar een klein buikje maar niet zo'n grote buik

    Ze kan wel echt zwanger zijn maar haar buik is dan wel heel snel dik geworden, wat wel raar is ><

    Mensen, laat dat kind toch. Als zij zwanger wil zijn mag ze dat.


    Moof

    ik geloof er niet veel van
    ze kan ook een te dikke buik hebben van het snoepen


    Zo zie je er dan wel niet uit hoor, dan ziet je buik er anders uit. en euh eerlijk gezegd geloof ik er ook niet echt iets van. Maar als zij dat zegt dat ze dat is, laat haar


    Live life limitless.

    Ze kan wel echt zwanger zijn maar haar buik is dan wel heel snel dik geworden, wat wel raar is ><

    Dat ligt er maar net aan hoeveel je erin hebt zitten O.o Mijn zus heeft een drieling >.<


    Moof

    wie zegt dat dat haar buik is en ten tweede ik denk ni als ge 14 bent da ge dan aan heel belgie en nl laat weten da ge zwanger bent


    I need you like a heart needs a beat

    Mensen, laat dat kind toch. Als zij zwanger wil zijn mag ze dat.

    Agrees.


    blame the bully.

    (...)
    Dat ligt er maar net aan hoeveel je erin hebt zitten O.o Mijn zus heeft een drieling >.<
    Ja dat kan maar niet na pas 3 maanden.

    Pff als zij het is,,jammer/leuk voor d'r en zo niet, geef haar dan lekker geen aandacht


    Why don't you break my heart

    jha en wa als ze zwanger is ? heeft zij geen leve meer he omdat die kleine alles inneemt.

    Mensen, laat dat kind toch. Als zij zwanger wil zijn mag ze dat.

    idd


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik denk dat da een dikke aandacht-trekster is!!! Waarschijnlijk is er helemaal nix van waar!


    Got up on the wrong side of life today