• Sorry ik weet niet of ik het woord pedofiel mag gebruiken. Maar ik heb een paar leraren op school en die zijn erg pedo. Ze staan sommige meisjes in de klas soms gewoon bijna te verkrachten.

    Tell me more (;

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 17:44 ]


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    nope
    nog niet maar dat weet je nooit zeker


    "Ignite, my love. Ignite."

    hahahaha omg XD
    nee wij niet ;p


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Eentje vind het leuk om te gluren wanneer we ons omkleden.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    Eentje vind het leuk om te gluren wanneer we ons omkleden.


    ja onze gymleraar dus ook. En als iemand pijn heeft ofzo aan haar been. Gaat ie altijd zo achter haar staan zodat hij met zijn lul (er zit wel een broek tussen enzo) tegen haar kont aan staat :S

    Daarom laat ik het dus nooit merken als ik een zeer been heb ofzo. :O


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    Ja, maar ik heb hem niet meer.
    Hij kijkt altijd in de bloezen van de meisjes.
    Hij heeft ook netlog en facebook en zijn vriendenlijst bestaat uit mooie, 16-jarige meisjes.


    All this dampness is damp.

    Mr. Veldhuis van biologie, geloof ik. Staart naar de borsten van meisjes. :')


    Your call, Detective Shinypants.

    We hebben er 2.
    Een voor wiskunde, die toegeeft dat hij foto's maakt en van jonge meisjes houdt. Als hij je persoonlijk iets uitlegt, kijkt hij naar je borsten ipv je gezicht, en als je wegloopt kijkt hij naar je kont.
    En eentje voor gym, die pakt je nét onder je borsten vast of net boven je andere privé deel als je bijvoorbeeld een salto moet doen, in plaats van in het midden van je rug om je te ondersteunen. Ook stelt hij allerlei rare vragen. Een gesprek met hem; 'Marleen, heb je al een vriendje?' 'Nee.' 'Heb je daar ook geen behoefte aan?' 'Totaal niet, eigenlijk.' 'En aan zoenen?' -kijkt hem raar aan- 'Nee, ook niet. Dat vind ik totaal niet belangrijk.' 'En sex?' 'Pardon?' 'Heb je behoefte aan sex?' 'Meneer, dat gaat u totaal niet aan!' -loopt boos weg-

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 17:57 ]


    everything, in time

    kersje109 schreef:
    (...)

    ja onze gymleraar dus ook. En als iemand pijn heeft ofzo aan haar been. Gaat ie altijd zo achter haar staan zodat hij met zijn lul (er zit wel een broek tussen enzo) tegen haar kont aan staat :S

    Daarom laat ik het dus nooit merken als ik een zeer been heb ofzo. :O


    De mijne is ook een gymleraar. Hij heeft eens zelfs een meisje van onze klas in de kleedkamers alleen genomen om wat te 'bespreken'..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Die gymleraren zijn gewoon pedo :Y)


    SLOAN.

    Geen pedo's maar wel freaks, eentje komt heel vroeg op school en gaat dan naar de jongenskleedkamer in de gymzaal om daar te gaan douchen. x'DD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oja, mijn gymleraar van vorig jaar was ook best pedo.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ja. Ik heb ieder jaar een stuk of drie, vier? Creeps.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ja, maar dan serieus.

    In de brugklas. Onze biologie (wie vind dit nog meer ironischxD) leraar.
    Hij sliep met een meisje uit de 3e, maarh ij gaf ons ook les, en iedereen vond hem hartstikke aardig en de leukste leraar enzo O_O
    Wassie ineens ontslagen. Dus onze mentor kwam uitleggen dat onze favoriete leraar van school was getrapt omdattie het met een meisje van 14 deed O_O Brr..


    ars moriendi

    Ik ben leraarpedovrij :Y)


    wth.

    ///

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 0:54 ]


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.