• Sorry ik weet niet of ik het woord pedofiel mag gebruiken. Maar ik heb een paar leraren op school en die zijn erg pedo. Ze staan sommige meisjes in de klas soms gewoon bijna te verkrachten.

    Tell me more (;

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 17:44 ]


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    Vorig jaar had ik er een die altijd in de decoltees keek, toen zag je gewoon dat hij een erectie kreeg en dan ging hij opeens achter zijn bureau zitte, hij was ook nog een meervµ dan twee meter!!!
    Echt gestoord!!!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Gymleraar; Hij loopt de meisjeskleedkamer binnen met zijn eigen horloge. Dat Horloge is dan zogenaamd gevonden-,-'

    Duitsleraar; Hij raakt Jongens altijd aan. Op hun schouder, hoofd ofzo. En hij had wel eens een stijve voor de klas. *Kots*


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wij hadden een echte pedofiel op onze school. Hij moest naar de gevangenis.


    A line is a dot that went for a walk.

    Onze Godsdienst leerkracht is een priester, eng en een pedo.
    Ik haat hem, zijn les maakt mij altijd slechtgezind. ._.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Een gymleraar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oh en een bio leraar. Die heeft eens zijn eigen sperma mee naar school genomen om te laten onderzoeken en hij kijkt altijd in de shirtjes van meisjes.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    krentenbol schreef:
    Ik denk dat alle mannelijke leraren pedo zijn |:


    Nee, dat is echt niet x3
    __
    Ik heb gelukkig geen pedo leraren ;D


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Ik heb er nog nooit een gehad. Wacht, misschien wel eentje met aparte neigingen. Maar omdat nu pedofiel te noemen weet ik nog zo net niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn biologiedocent is echt een creep. Hij kijkt je altijd heel lang aan, en een keer had een meisje zo'n Only-shirt aan waar heel groot 'ONLY' op borsthoogte staat. Hij zo van ; 'Oeeh, Only? Cool hoor.' -wbw- (cat)

    Gelukkig gaat hij nu weg, hoezee! _O_


    Hope goes lost but never dies.

    2 AK leraren. 1tje is 33 ofzo en heeft met een 17 jarige ff'tjes gezoend.
    En de ander vroeg eens aan een meisje of ze haar shirt omhoog wilde doen omdat het hem afleidde. YUK


    Today will be Girl's Day party with you~

    NYC schreef:
    Oh en een bio leraar. Die heeft eens zijn eigen sperma mee naar school genomen om te laten onderzoeken en hij kijkt altijd in de shirtjes van meisjes.
    IEL GROSS


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Jep. eentje met een luizennest in zn snor ;d


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ja, Mr. de Haas.
    Hij praat met zo'n blegh stem en dan komt hij naast je staan, legt zijn hand op je rug en gaat dan langzaam naar beneden. Nog nét niet aan je kont zeg maar. ;x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn economieleraar die ik in de 3e had. Ze zeggen al 2 jaar dat ie wordt ontslagen, maar hij blijft elke keer opnieuw.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, waarom zijn bijna al jullie gym leraren pedo? :'D Wij hadden er vorig jaar één die niet eens in de buurt van de kleedkamers durfde te komen als wij ons stonden om te kleden, dus riep hij altijd alles vanuit de gymzaal x)


    Beeeeeeeesje :-)