• Sorry ik weet niet of ik het woord pedofiel mag gebruiken. Maar ik heb een paar leraren op school en die zijn erg pedo. Ze staan sommige meisjes in de klas soms gewoon bijna te verkrachten.

    Tell me more (;

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 17:44 ]


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    iew.
    wij hadden een leraar en die keek zo je decollete in. ook zo een 'iew' gevalletje. vies man.


    You don't have to change.

    wij hadden vorig jaar een leraar voor NaSk, en hij liep telkens of met een roze of een paarse blouse, en had ie dat niet, had ie een sjaaltje om, of een blouse met bloemetjes in de boorden...:8

    :(

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 9:06 ]


    What’s tasty in Busan?

    Sowieso zijn al mijn docenten wel polio maar mijn geschiedenis docent die kijkt altijd naar iedereen zijn borsten. Zwaar vervelend! Dan sta je hem zo aan te kijken in zijn ogen en dan schieten zijn ogen steeds naar je t-shirt! Facking irritant!

    Onze leraar gym liep eergister ook al de jongenskleedkamer binnen. Daarna kwam ie naar onze maar wij hebben hem altijd op slot. En toen zij die: Doe die deur eens open. Iedereen was net klaar dus gingen we maar naar buiten.


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    Vorig jaar werkte er een wiskundedocent op mijn school, hij was op de tv geweest omdat hij het geil vond zijn vrouw met haken aan een muur vast te maken ofzo. Hij is toen dat op tv kwam meteen ontslagen. :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    Whaha, de mijne zijn niet pedo x


    None but ourselves can free our minds.

    we hadden een gymleraar =O en die keek naar me tiete =O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wij hadden een leerkracht die echt erg was! :o Gelukkig ben ik dit jaar van hem af *oef*. Hij gaf muziek, en dan liet hij ons een film zien die zogenaamd over Beethoven of zo ging (of Mozart, Idk.) Maar eigenlijk zaten er gewoon seksscènes in.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik heb ze gelukkig niet (denk ik 0.0)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee.
    Maar wel hele oude, leraren met stoma's, een leraar met een rode ruitjes broek, en een strak roze shirtje (god thanks niet in die combinatie! o,o) Een lerares die met je omgaat alsof ze even oud is als jullie. Een leraar die altijd met de motor op school komt. Een leraar die vind dat je broeken omhoog moet trekken, anders wil ie geen les geven... etc...
    Welkom op mijn school x'D.


    Alleen maar tranen van geluk

    pedo's? Jah.
    maar leuk??
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    [ bericht aangepast op 21 april 2019 - 12:28 ]

    Mijn school was een abdij, er wonen patertjes en die geven ons ook les.

    Zegt genoeg toch? (krul)

    Wij hebben echt niks van zo iets op school.Waarom zijn het altijd gym leraren? wij mogen bij gym niet eens een truitje zonder mouwen of een beetje laag t-shirt aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    AtTheDisco schreef:
    Mijn school was een abdij, er wonen patertjes en die geven ons ook les.

    Zegt genoeg toch? (krul)
    Dat zegt niks, tenzij je ermee bedoelt dat die paters vies zijn(tegenwoordig weet je het niet meer). Ik zit ook op een school met paters


    Today will be Girl's Day party with you~