• Sorry ik weet niet of ik het woord pedofiel mag gebruiken. Maar ik heb een paar leraren op school en die zijn erg pedo. Ze staan sommige meisjes in de klas soms gewoon bijna te verkrachten.

    Tell me more (;

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 17:44 ]


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    Nee.. Maar mijn gymlerares krijgt stijve tepels als mijn beste vriend in haar buurt is, lol. :'D Echt serieus, bij niemand anders krijgt ze dat. Hoe je haar tepels ziet? Wil je niet weten.


    You move me ......... Kurt

    De muziekleraar van een vriendin van me werd ontslagen omdat hij 2 meisjes had verkracht... 0.o

    dit jaar niet, maar vorig jaar wel. hij gaf engels.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Blugh, onze leraar levensbeschouwing. Hij staart naar je borsten enzo. Echt vies :Y).


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Onze gymleraar was echt een pedofiel, here's the story:
    Altijd met gym gaf hij de meiden hogere cijfers als de jongens zelfs al deed je niks.
    Met het omkleden kwam hij steeds binnen en bleef hij vet lang!
    een meisje kreeg haar shirt niet goed aan en toen wou hij haar helpen, maar ze liep weg, hij volgde haar en pakte hara vast waar wij gewoon bij waren en toen klipte hij haar bh los!!!
    en nog erger hij deed hem uit ook!
    ik was de eerste die uit de shock kwam en begon vet te schreeuwen in het russisch (ik zit op russische les) ik rende op hem af en tackelde hem, de andere meisjes hielpen me ook en haalde het meisje die hij vast had van hem af, ik had (heel toevallig) een touw in me tas en daar hadden we hem mee vastgebonden.
    Vervolgens gingen er 2 meiden naar de directeur en moesten we de rest van de dag in die kleedkamer zitten en onze verhalen vertellen, die gymleraar is vet ontslagen en in de gevangenis beland, dat meisje is er eindelijk overheen, na ongeveer een jaar.

    Zo zie je maar weer! ik vertrouw leraren nu echt niet meer!!


    'Ofcourse its all happening inside your head Harry, but does that mean.. that its not real?'

    mijn Duitsleraar naar de jongens [aa]


    You don't fall, you hugged the floor.

    Ja, die van Wiskunde zit de hele tijd mijn schouders te masseren en duikt zomaar achter me op!

    En een van Natuurkunde is daar voirg jaar voor ontslagen!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    mijn duits leraar van vorig jaar was pedo. Vooral vanwege z'n uitspraken:
    - Ik word er warm van(N)
    - Das macht uns geil, nicht? :X
    - (toen ik goed las) Kun jij mij 's avonds komen voorlezen?

    en verder nogwel dat hij vaak meisjes met grote borsten de beurt gaf, en dan complimentjes. Verschrikkelijk!

    Blij dat k van 'm af ben!(hoera)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Mijn maatschapij-leraar.
    Hij kijkt in je shirtjes, en als je wegloopt naar je kont.

    En een jongen uit mijn klas zat een keer aan het smsen, (je weet wel; je mobiel onder de tafel.)
    Zegt hij; waar ben je mee bezig jeffrey?
    Jeffrey; Niks meneer, ik doe hem al weg.
    Leraar; Ben je al zo snel aan.
    Jeffrey; kijkt hem raar aan.
    Leraar; Ik weet wel dat je in een mastrubeer-houding zat.
    Jeffrey; lacht hem uit.
    Leraar; Dat is niet zo raar voor jongemannen

    Gaat hij een heel gesprek erover houden ;x


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Vorig jaar en het jaar ervoor voor duits :\ die creep boog altijd helemaal voorover als hij iets wou zeggen zodat hij in je shirt kon kijken :\ en die leraar stonk ook nog eens verschrikkelijk :\


    Be my Louis and I be your Eleanor

    mijn school heeft in de krant gestaan ,
    er bleken pedopaters in het schoolklooster te wonen.
    Ik ontwijk dat gebouw altijd met een grote boog.

    StarCatcher schreef:
    mijn school heeft in de krant gestaan ,
    er bleken pedopaters in het schoolklooster te wonen.
    Ik ontwijk dat gebouw altijd met een grote boog.


    dude, dit topic is van 2010.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Nou, mijn wiskundedocent staart naar mijn borsten. En daar word ik bang van, want als hij komt helpen dan dalen zijn ogen echt METEEN af naar mijn voorgevel... Vorig jaar had ik zo'n piepjonge natuurkundeleraar, die staarde ook...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Scallops schreef:
    Onze gymleraar was echt een pedofiel, here's the story:
    Altijd met gym gaf hij de meiden hogere cijfers als de jongens zelfs al deed je niks.
    Met het omkleden kwam hij steeds binnen en bleef hij vet lang!
    een meisje kreeg haar shirt niet goed aan en toen wou hij haar helpen, maar ze liep weg, hij volgde haar en pakte hara vast waar wij gewoon bij waren en toen klipte hij haar bh los!!!
    en nog erger hij deed hem uit ook!
    ik was de eerste die uit de shock kwam en begon vet te schreeuwen in het russisch (ik zit op russische les) ik rende op hem af en tackelde hem, de andere meisjes hielpen me ook en haalde het meisje die hij vast had van hem af, ik had (heel toevallig) een touw in me tas en daar hadden we hem mee vastgebonden.
    Vervolgens gingen er 2 meiden naar de directeur en moesten we de rest van de dag in die kleedkamer zitten en onze verhalen vertellen, die gymleraar is vet ontslagen en in de gevangenis beland, dat meisje is er eindelijk overheen, na ongeveer een jaar.

    Zo zie je maar weer! ik vertrouw leraren nu echt niet meer!!


    Dit vind ik nogal.. ongeloofwaardig. :\

    ON; Nee, geen last van.

    Jazeker ik had een leraar die gewoon een pedo was. Om precies te zijn twee. De bioleraar maakte altijd foto's van de klas en als hij een foto maakte van een jongen, maakte hij een foto van de lul i.p.v het gezicht en bij meiden altijd van de borsten. Daarom hielden we(mijn vrienden en ik) elkaars handen heel sterk vast en zeiden we altijd dat we niet op foto's wouden. Ik heb een tijd lang zelfs alleen maar onsexy sweathers gedragen. En de drama-leraar zoende zogenaamd voor de act met een van de leerlingen, laat bleek dat ze zelfs een relatie hadden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.