• Op het einde van dit schooljaar ga ik moeten kiezen tussen Wetenschappen en Latijn verder doen. En het is echt hartverscheurend. De kans is groot dat je me nu raar vindt, maar ik wil beide echt héél graag doen.

    Ik wil meer dan 1 uur biologie, chemie en fysica. Ik wil meer dan alleen theorie en toezien op de praktijk (proefjes, ontledingen,...). Ik wil het echt zélf doen.

    Maar anderzijds: Latijn begin ik tegenwoordig echt interessant te vinden en ik zou het graag verder doen.

    Als ik in het 3de en 4de nog Latijn blijf doen en voor de laatste twee jaar dan naar Wetenschappen-Wiskunde ga, ga ik het gevoel hebben dat ik die twee jaar dat ik niet in de Wetenschappen zat wat gemist heb.

    Dilemma! Dilemma! D:

    [ bericht aangepast op 13 sep 2010 - 17:44 ]


    Only losers can act the way you do

    Hmm.
    Misschien helpt het als je weet wat je later wilt worden/iets in die richting?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    haha kiezen tussen vakken is hartverscheurend (cat)
    Sorry het klinkt zo onlogisch, ja ik heb het allebei niet dus ik kan je niet helpen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    haha kiezen tussen vakken is hartverscheurend (cat)
    Sorry het klinkt zo onlogisch, ja ik heb het allebei niet dus ik kan je niet helpen.
    Keuzes maken is gewoon hartverscheurend: je moet altijd iets laten vallen dat je graag wilt. (cat)


    Only losers can act the way you do

    Maunier schreef:
    Hmm.
    Misschien helpt het als je weet wat je later wilt worden/iets in die richting?
    Dat is juist het probleem: dat weet ik niet. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Ie Wie Wa Is Eerlijk Weg (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Het leven bestaat uit keuzes maken, aan welk vak denk je later meer te hebben? Neem de keuze waar je je zelf fijn bij voelt.


    Be my Louis and I be your Eleanor

    Boredom schreef:
    Ie Wie Wa Is Eerlijk Weg (':
    Jonge, dan speel ik gewoon met mijn toekomst. :'D


    Only losers can act the way you do

    Ligt eraan wat je later wilt worden. Ik denk dat je meer hebt aan Wetenschappen. Latijn is een dode taal, dus véél heb je er niet aan.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kan je niet later altijd nog een cursus Latijn doen=


    Food.

    FreakingxMe schreef:
    Het leven bestaat uit keuzes maken, aan welk vak denk je later meer te hebben? Neem de keuze waar je je zelf fijn bij voelt.
    Aan die wetenschappelijke vakken zal je later altijd veel meer hebben, maar voor hetzelfde geld doe ik iets dat totaal niets te maken heeft met wetenschap. Dan ga ik daarna weer spijt hebben dat ik mijn middelbaar niet aan Latijn heb besteed. D:


    Only losers can act the way you do

    IlvaYork schreef:
    Kan je niet later altijd nog een cursus Latijn doen=
    Haha, ik ga later mijn vrije tijd echt niet besteden aan avondles Latijn hoor. :'DD


    Only losers can act the way you do

    Pak anders waar je het hoogste voor gemiddeld stond? (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kikkeli schreef:
    Ligt eraan wat je later wilt worden. Ik denk dat je meer hebt aan Wetenschappen. Latijn is een dode taal, dus véél heb je er niet aan.
    Dan kan ik tenminste met dode mensen communiceren *wbw*

    Haha


    Only losers can act the way you do

    Sailor schreef:
    (...)Jonge, dan speel ik gewoon met mijn toekomst. :'D

    Just joking (; Misschien kun je raad vragen aan je ozolieve ouders?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Bro schreef:
    Pak anders waar je het hoogste voor gemiddeld stond? (cat)
    Latijn dus. :')


    Only losers can act the way you do