• Boe,
    Ik wil mijn storie 'Back to Heaven' herschrijven, omdat ik denk dat als ik het samenhangender en interessanter maak, het wel een mooi verhaal kan worden. Mijn proloog van nu:

    Julia
    Hallo, mijn naam is Julia. Tenminste, zo noem ik mezelf. Ik heb geen moeder en geen vader. Nooit gehad ook. Wij engelen hebben geen ouders, we worden verwekt uit het goede. Ik ben 160 jaar geleden uit de hemel verstoten, omdat ze dachten dat ik een duivelskind was. Ik woon nu alleen in de bossen van het oude dorpje Hydesville. Niemand mag van mijn bestaan afweten. Als ze er achter komen dat ik niet menselijk ben zullen ze me verbranden. Na 160 jaar heb ik besloten dat ik terug naar de hemel wil. Ik ga mezelf bewijzen door het kwade uit Hydesville te laten verdwijnen. Ik zal het kwaad moeten uitroeien met het kwaad zelf. Maar zal dit ongemerkt blijven?

    Seth
    Hallo, mijn naam is Seth. Ik woon in Hydesville, en lijk voor mijn dorpsgenoten een heel gewone jongen. Soms misschien een beetje anders, maar niets bijzonders. Ze zouden eens moeten weten. Ik ben geen mens, ik ben een monster. Mijn ouders hebben mij voor mijn geboorte verkocht aan de duivel, ze kregen er hun leven voor terug. Ik ben hier op aarde geplaatst om een engel in de gaten te houden. Ene Julia. Toen ik haar gisteravond ben gaan zoeken, rende ze me voorbij. Ze leek op zich wel een leuk meisje.. Maar ik mag geen gevoelens voor haar krijgen, ik moet haar immers uit de weg werken. Maar wat als ik dat niet wil?


    Ik heb een paar vragen:
    1. Andere Titel? Welke?
    2. In het Engels of in het Nederlands?
    3. Namen veranderen? Zoja, weet je een mooie? Of kies desnoods:

    Ipv. Julia:
    - Aelita
    - Elyshia
    - Latanya
    - White

    Ipv Seth:
    - Bael
    - Gael
    - Otrax
    - Avery
    - Thyrza

    [ bericht aangepast op 13 sep 2010 - 18:22 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Julia vind ik wel een goede naam, alleen zou ik zelf Seth in Avery veranderen. Verder geen opmerkingen. Ik zou het in het Nederlands doen, zodat iedereen die wil het kan lezen en begrijpen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.