• At first: Alles wat hierin staat is niet discrimerend bedoeld noch racistisch of wat dan ook tegenover anderen, dus voel je alsjeblieft niet aangesproken. De reden waarom mijn moeder er zo over denkt weet ik niet.

    Nou, goed. Ik ben verliefd. Al een tijdje, op een jongen. Hij is heel lief & alles, en is anders dan alle jongens die ik ooit leuk heb gevonden. Ik heb best grote borsten maar hij zit er nooit aan of zo, maakt er geen flauwe opmerkingen over, niets. Andere jongens daarentegen deden dat wel vaak. Maargoed. Ik ben Nederlands, en mijn moeder is helemaal niet racistisch ingesteld hoor, echt niet. Maar ze wil niet hebben dat ik met een buitenlandse jongen heb, aangezien ze al die verhalen hoort & alles.. Maargoed, hij is dus Turks. En ik vind 'm zo leuk, vandaag stonden we gewoon te zoenen op school, en ik vind 'm zo leuk! Maarja, m'n moeder doet moeilijk. Ze weet er niets over enzo, maargoed, wat moet ik doen? Want ik weet zeker dat ze het niet goed vindt, ik heb wel eens een subtiele hint gegeven maar ze was vastbesloten & alles, maar dit is echt de enige jongen die echt perfect is. What should I do ?

    Dankje voor het aanhoren van m'n gezeurrr, gheghe.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Als hij nou langskomt te eten ofzo? 8D Dan kun je 't tegendeel bewijzen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou eerlijk zijn tegenover je moeder, en duidelijk maken dat hij niet is zoals die jongens van al die verhalen!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ze is je moeder, ze moet jouw keuzes accepteren.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Persoonlijk zou ik het gewoon vertellen, al is dat dan zo moeilijk. Je kunt je moeder misschien zeggen dat het jouw leven is, en jouw liefde, en aan de ene kant heeft jouw moeder daar helemaal niks mee te maken. Wat kom ik toch weer saai over.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Waaah. Gelukkig heeft mijn moeder zelf met een buitenlander =']
    Eh, nou, stel hem gewoon eens voor als vriend, en kijk wat ze daarvan vindt? Misschien als hij toch gewoon normaal lijkt te zijn, dat ze het dan veel minder erg vindt?


    Life is hard and then we die

    Mijn moeder heeft précies hetzelfde, die wil liever ook niet dat ik iets krijg met mensen die compleet anders zijn opgevoed/ander geloof hebben. Maar als die jongen zó perfect is, heeft ze het maar te accepteren vind ik.
    (flower)


    It's time to be happy again.

    Als je van hem houdt, denk ik dat jou moeder daar gewoon mee moet leven.(:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    gewoon duidelijk tegen je moeder zeggen wat je voor die jongen voelt, dat begrijpt ze vast wel
    mijn vriend is ook Turks (en ik ben Nederlands) en daar had mn vader het in het begin moeilijk mee, maar nu valt het mee
    nu zit ie de hele tijd flauwe grapjes te maken :(