• [ bericht aangepast op 7 feb 2017 - 19:15 ]


    Tell me about it, stud.

    Ten eerste, dikke hug voor jou.


    Veni, Vidi, Coffee.

    Ten tweede, ik ben geen expert, maar ik denk dat van je af schrijven een heel goed idee was. Bij deze bied ik je alvast aan, dat wanneer je je 'sores' kwijt wil, je altijd een 'zeikverhaal' mag ophangen tegen me hier ^^ Of waar dan ook, for that matter.

    Het is vervelend dat je vriendinnen het zo druk hebben, en het jou het gevoel van eenzaamheid geeft. Verwatering zal bijna altijd wel gebeuren, in de meeste gevallen, vooral als je zo ver weg woont ineens! Ikzelf ben drie keer zo ver verhuisd, met dezelfde problemen vaak. (Een keer van Maastricht naar Groningen, dat is ook wel even een verschilletje).
    Wat betreft je goede vriendinnetje, dat wordt waarschijnlijk in de loop der tijd beter. Ik heb ook vriendinnen gehad die een vriendje kregen en direct 95% van hun tijd met hém doorbrachten in plaats van hun vriendinnen. Tot nu toe is dat altijd verandert na een poosje. De nieuwigheid zit er nog een beetje aan, dan wil diegene zich vol op le relationship storten, waardoor de rest vergeten wordt. Niet omdat je niet belangrijk bent, maar omdat .. tja.. liefde maakt toch altijd wel een klein beetje blind (:

    Wat ik zou doen, is kijken of je je vriendinnen erover kan spreken (mocht je dat nog niet gedaan hebben). Je kan ze vertellen hoe jammer je het vindt dat je ze zoveel minder ziet. Soms is het niet mogelijk, maar tijd moet je máken voor vrienden. Daarnaast is het misschien een idee om te kijken of je ergens meer contacten kan krijgen, waar je wel lekker je ei bij kwijt kan, zoals hier, of op verenigingen. Hier zitten heel veel extravert en creatieve mensjes, die zelf net zo graag even hun sores kwijt willen als jij!
    Even respect trouwens, voor het feit dat je toegeeft eenzaam te zijn. We voelen ons allemaal wel eens zo. Heel veel mensen houden het voor zich, terwijl dat helemaal niet hoeft. Als ik dit allemaal zo lees, lijk je me een hele leuke vriendin om mee om te gaan, en ben je echt een waardevolle toevoeging aan wiens leven dan ook. Houd dat sowieso in je achterhoofd!
    En als je gewoon even van je af wil schrijven, alles eruit wil gooien, kan dat altijd hier! Nogmaals, als je behoefte hebt aan een persoon om eens lekker vanalles tegenaan te gooien, kom maar op. (:
    Liever niet met sneeuwballen, tho, want ik heb een allergie overgehouden aan de felle kerstachtergrond van quizlet.


    Veni, Vidi, Coffee.

    Ik heb er zelf niet echt zòveel last van, soms heb ik weleens het gevoel van dat ik het echt jammer vind dat ik zo alleen ben, en dat is het verder. Maar ik ben zelf verder ook een introvert persoon. Ik vind het heel rot voor je, dat je je zo voelt! Het is goed dat je dit van je afschrijft en misschien moet je dit ook gewoon tegen je (beste) vriend(en) zeggen? Dat je er mee zit dat je ze zo weinig ziet en graag weer wil afspreken met ze.
    Ik woon trouwens vlakbij Utrecht, hehe, wat grappig :x.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 3:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb dat ook heel erg toen ik begon met studeren. Toen ben ik na twee jaar bij een studentenvereniging gegaan (heheh ook Utrecht), en toen was het grotendeels echt weg. Ik hebdaar zoveel nieuwe mensen leren kennen en vrienden gemaakt. Het beste wat mij is overkomen dit jaar.
    Ik wil hier dan ook absoluut niet mee zeggen dat je je oude vrienden aan de kant moet schuiven, maar dat het iemand heel goed kan doen als je contacten hebt in je thuisstad. ^^
    Wellicht dat dit allemaal wat raar verwoord is, maar dat krijg je om 7 uur 's ochtends hehe
    Maar dit is hoe ik het heb opgelost! (:

    In Utrecht zitten hele leuke verenigingen en op de Uithof is er een groot sportcomplex waar ook teamsporten gedaan worden!


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    Ik heb dat ook heel erg toen ik begon met studeren. Toen ben ik na twee jaar bij een studentenvereniging gegaan (heheh ook Utrecht), en toen was het grotendeels echt weg. Ik hebdaar zoveel nieuwe mensen leren kennen en vrienden gemaakt. Het beste wat mij is overkomen dit jaar.
    Ik wil hier dan ook absoluut niet mee zeggen dat je je oude vrienden aan de kant moet schuiven, maar dat het iemand heel goed kan doen als je contacten hebt in je thuisstad. ^^
    Wellicht dat dit allemaal wat raar verwoord is, maar dat krijg je om 7 uur 's ochtends hehe
    Maar dit is hoe ik het heb opgelost! (:

    In Utrecht zitten hele leuke verenigingen en op de Uithof is er een groot sportcomplex waar ook teamsporten gedaan worden!


    Daar heb ik ook over nagedacht!
    Mijn huisgenoot zit een beetje met hetzelfde, dus we zijn idd wel een beetje aan het oriënteren op verenigingen. Mag ik vragen bij welke vereniging jij zat?
    Wij zitten zelf te denken aan AEGEE, omdat je dan niet met een kmt zit en je dus ook halverwege 't jaar lid kan worden.


    Tell me about it, stud.

    Ik ga binnenkort ook in Utrecht wonen en ben ook bang om een beetje eenzaam te worden. Daarom ga ik bij een sportschool, doe ik vrijwilligerswerk en spreek ik soms af met vrienden. Een vereniging is namelijk niks voor mij, maar ik wil wel nog een beetje onder de mensen blijven. Tja. Ben benieuwd of het wat gaat worden :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Conaway schreef:
    (...)

    Daar heb ik ook over nagedacht!
    Mijn huisgenoot zit een beetje met hetzelfde, dus we zijn idd wel een beetje aan het oriënteren op verenigingen. Mag ik vragen bij welke vereniging jij zat?
    Wij zitten zelf te denken aan AEGEE, omdat je dan niet met een kmt zit en je dus ook halverwege 't jaar lid kan worden.

    Ik zit bij Biton. Echt het tegenovergestelde van corporaal. Iedereen gaat met iedereen om, er zijn geen jaarclubs, er niks verplicht op de introweekjes na, en er loopt vanalles qua mensen rond. Wij hebben ook 3x per jaar een moment om lid te worden. De introweken zijn hartstikke leuk, er zijn heel veel activiteiten en je gaat twee keer op kamp waarin je iedereen, an in ieder geval je eigen introclubje, leert kennen. Vanaf 5 januari is er open maand. Dat betekent dat je geen Bitonees nodig hebt om binnen te komen en er zijn allerlei activiteiten, als hetje leuk lijkt, zou ik zeker eens langs gaan!

    Als je het echt niet weet, kan ik je aanraden om in augustus mee te doen met de UIT, dat is een week vol activiteiten door en voor studenten om Utrecht te leren kennen en ook ter oriëntatie op verenigingen. ^^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 14:42 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik herken je gevoel, al kan ik niet zeggen dat dat hetzelfde is want dat kan niet. Ik voel me vaak ook eenzaam, bij mij helpt het dan van naar vrienden te gaan ( al is het maar 1 persoon, bij mij is dat mijn beste vriend)

    2017 is goed begonnen bij mij, was gaan feesten met mijn 2 beste vrienden. we hebben alle 3 een zwaar jaar gehad en zijn dit nieuwe jaar al depressief zijde gestart. Maar we waren samen en dit hielp ons erdoor!
    Blijf niet alleen en zoek contact met goede vrienden en vrienden die weten hoe je je voelt.


    Stars can't shine without darkness