• Mijn ex vindt me niet bepaald aardig meer, sinds ik het heb uitgemaakt. Folkert is een hele goede vriend van me, Thomas is mijn ex.


    thomas-sixx@msn.com zegt:
    geesje"?
    folkert houd alleen van haar.... zegt:
    nee joh
    thomas-sixx@msn.com zegt:
    d8 al dan zou ik zelfmoord plegen als ik jou was
    Zeg maar tegen haar dat ze voor een trein moet springen


    *folkert houd alleen van haar.... zegt:
    maar wat is er gebeurt dan en wrm ben je zo boos op mij vroeger waren we dikke maatjes
    thomas-sixx@msn.com zegt:
    omdat jij de heletijd haar naam noemt terwijl ik die niet wil horen
    folkert houd alleen van haar.... zegt:
    huh
    thomas-sixx@msn.com zegt:
    ik wil haar naam niet horen van dat kk nageboorte


    Zal ik hiermee naar de teamleider gaan?
    Ik ben echt bang dat het alleen maar erger wordt..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ze praten tot nu toe alleen over je? Zolang het bij praten blijft zou ik er niks aan doen. Anders maak je het ws alleen maar erger als ze erop aangesproken gaan worden.
    Als ze wel verder gaan moet je het direct melden, dan heb ik eigenlijk geen keus.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jeez wat is dat voor kid man? Ik zou het doen als het erger wordt, haat aan hem (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eerst even wachten en als het echt erger wordt gaan praten met je teamleider of met hem zelf.

    Die kerel is echt geestelijk ziek. Ik heb wel meer topics van jou over hem gehoord. Heel toevallig hadden twee klasgenoten van mij vandaag een les gemist vanwege iemand die voor de trein sprong.

    In mijn geval was het allang vechten geblazen, I mean it.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou het wel doen als ik jou was.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zaitsev schreef:
    Die kerel is echt geestelijk ziek. Ik heb wel meer topics van jou over hem gehoord. Heel toevallig hadden twee klasgenoten van mij vandaag een les gemist vanwege iemand die voor de trein sprong.

    In mijn geval was het allang vechten geblazen, I mean it.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Flawless schreef:
    Eerst even wachten en als het echt erger wordt gaan praten met je teamleider of met hem zelf.


    Met hem zelf valt sowieso niet te praten. Die is de helft van de dag te stoned om te functioneren en de andere helft zit hij iedereen tegen mij op te stoken..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Gewoon doen.


    -

    Zaitsev schreef:
    Ja.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California