• We zijn natuurlijk allemaal nog pubers(/misschien net niet meer) en pubers vertonen puberaal gedrag.
    Wat voor puberaal gedrag vertonen jullie?
    (Ik ben gewoon nieuwsgierig:P)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Kan het niet zo snel verzinnen, maar vast een heleboel :P


    Life is hard and then we die

    OHMYJROCK schreef:
    Thankgod wordt het steeds minder, maar ik moest altijd heel snel huilen en ik heb -nu nog steeds- twee totaal verschillende kanten. Soms denk ik dat ik schizofreen ben. (krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Exercitus schreef:
    Geen idee,zelf vind ik niet dat ik puberaal ben.

    Haha, ik vind jou juist een van de puberaalste personen hier :P
    - Niet persoonlijk of aanvallend bedoeld, het viel me gewoon even op (:
    Ik denk dat de meeste mensen die mij hier regelmatig zien, zelf wel kunnen invullen hoe puberaal ik ben X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bashuan schreef:
    Ik denk echt bij bijna alles door, en stemmingswisselingen op de gekste momenten.


    You move me ......... Kurt

    drang/dwang (AARGH BEN HET WOORD KWIJT) naar chocola.

    hahah niet echt gedrag he. :P

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 17:47 ]

    Ik word sneller boos. Véél sneller.


    All this dampness is damp.

    Mijn mocht zonder problemen alles doen wat ze wou. Als ik één keer iets scheld. Móét ze er weer commentaar op hebben. Dan scheld ik haar stiekempjes wel uit :Y).

    Als ook maar 1 dingetje tegen zit, heb ik het gevoel dat ik ga janken en schreeuwen, ook al weet ik dat het nergens voor nodig is! Meteen doe ik helenmaal emotioneel, denk veel door, snel boos.

    ruzie met mijn ouders en broer (mijn broer is een computer nerd dus logies -.-) mijn ouders snapen niks van het hier en nu ik heb gewoon andere gewoontens .
    oww...en ik ben vaak saggoxD. en soms stemmings wisselingen als ik juist net leuk heb(huil)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Onzekerheid. :'$

    het enigste wat in me op kom is dat ik soms echt heel snel geïrriteerd ben.


    Everything is worse without music.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Haha, ik vind jou juist een van de puberaalste personen hier :P
    - Niet persoonlijk of aanvallend bedoeld, het viel me gewoon even op (:
    Ik denk dat de meeste mensen die mij hier regelmatig zien, zelf wel kunnen invullen hoe puberaal ik ben X:

    Mag ik ragen waarom?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Doordenken bij bepaalde dingen, extreme moodswings in bepaalde periodes, ... :'D

    agressief&stemmingswisselingen


    the world is filled with people that we dont understand

    Bashuan schreef:
    Ik denk echt bij bijna alles door, en stemmingswisselingen op de gekste momenten.


    Heb ik ook last van. x)


    To infinity and beyond •