• Het is weer de tijd dat films in story's worden over gezet. Om eerlijk te zijn erger ik me daaraan, jullie ook? Ik bedoel maar het is niet heel erg origineel. Oké, ik heb er ook al zo'n paar gevolgd, maar dat was omdat ze prachtig geschreven waren. Alleen heel erg spijtig dat ik de rest van het verhaal al kende. Dus, delen jullie mijn mening? Of beter wat is jouw mening over het punt dat story's die op films/boeken gebasseerd zijn niet heel orgineel zijn?

    Ps: Ik zeg hier geen kwaad woord over de mensen die dat doen. Want sommige van die mensen kunnen prachtig schrijven & maken het wel origineel.

    Ps2: Twilight fanfics enzo moet je hier niet bij rekenen want dan maak je een extra verhaal op een bestaand verhaal. Snap je?


    Live life limitless.

    Meestal is het boek mooier, omdat dat uitgebreider is. Maar ze kunnen moeilijk een héél boek in een film van anderhalf uur proppen, dat kan gewoon niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Baseren zou nog kunne,een van mijn verhalen is gebaseerd op een mythe en de andere kwam door een boek.

    Maar van die verhalen die gewoon het zelfde gaan(zoals bij HP en twilight) dan vind ik ze echt slecht.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ben ik met je eens. Als ik dat verhaal wil lezen, kijk ik de film wel.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het is niet echt origineel nee, maar ik stoor me niet aan het feit dat mensen hun inspiratie voor een verhaal uit een film halen.

    Reassurance schreef:
    Meestal is het boek mooier, omdat dat uitgebreider is. Maar ze kunnen moeilijk een héél boek in een film van anderhalf uur proppen, dat kan gewoon niet.

    Dat bedoelt ze niet, maar oke.
    Ik ben het met je eens, en zelf lees ik die stories ook niet.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Reassurance schreef:
    Meestal is het boek mooier, omdat dat uitgebreider is. Maar ze kunnen moeilijk een héél boek in een film van anderhalf uur proppen, dat kan gewoon niet.


    Daar ben ik het met je eens..

    ik neem nu ff als voorbeeld Timboekte.. 3 boeken.. [of 4? weet ik niet meer].
    Die hebben ze verfilmd en heel veel dingen komen niet voor o-O dat vind ik jammer want het was zo mooie boek =O

    en ehm Radeloos geloof ik.. in het verhaal drinkt ze veel water omdat haar moeder der gaat controleren. in het boek een vriendin.

    this kut dat ze met filmen dingen weglaten en veranderen o-O

    ok, je kant het moeilijk in 1 uur proppen.. maar avatar en de titanic duren toch ook ergens bij de 3 uur ? xd. desnoods splits je het op in delen net als Ice Age en Shrek enzo [Vraag maar niet waarom ik die als voorbeeld nam xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you