• -Snik- Vandaag zei iemand op school... -Snik- Dat... -Snik- Usher gay was!! Weeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeee!!! (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)
    Waarom? Oké, hij is misschien dan wel de maneger van iemand met een gay kapsel (Sorry Bieber fans, maar ik ben gewoon eerlijk), maar maakt dat Usher zelf gay? Nee!

    Nee ik vraag niet om die: 'Niet!!! JB is sexy, zijn kapsel is zooo cuwl!' en dat soort reacties. maar zouden jullie even willen zeggen:
    Vinden jullie Usher gay?

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 sep 2010 - 19:19 ]

    Ik heb geen eens een idee wie die vent nou eigenlijk is XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb geen eens een idee wie die vent nou eigenlijk is XD

    Klik!

    Ik vind hem niet gay...
    Dat soort mensen kan met z'n poten niet van wijven afblijven...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Boeien.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    DarkEstrella schreef:
    (...)
    Klik!
    Ja, dat weet ik wel, maar ik weet niet hoe hij is


    Life is hard and then we die

    Ik vind Usher niet gay :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Omg nee ik vind hem ook zoooo niet gay :|:|(:(:(huil)(huil)(6)(6):((:((:O:O

    Oke even serieus. Boeiend wat andere mensen zeggen :'D

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 18:55 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 sep 2010 - 21:58 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Oke dan. (:


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een overdreven reactie van je, ik bedoel: als jij hem leuk vindt maakt het toch niet uit wat anderen zeggen? Anyways, ik vind hem niet echt gay ofzo. (:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 18:58 ]

    Ik heb het écht niet voor Usher. Ja dat moest ik er even bij zeggen.
    Maar als jij fan bent van hem, wat maakt het voor jou dan uit of hij homo is of niet (als het dan al wel waar is wat je vriendin zei)? Ik bedoel; je bent toch niet van hem fan omdat hij hetero is?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Het is toch ook goed als hij gay is. Of heb jij iets tegen gays? Dat vind ik dan best wel triest maar oke. Zijn muziek is goed en het boeit me niet of hij gay is of niet x3


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Alsof Usher homo is, come on guys x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Cloudburst schreef:
    Ik heb het écht niet voor Usher. Ja dat moest ik er even bij zeggen.
    Maar als jij fan bent van hem, wat maakt het voor jou dan uit of hij homo is of niet (als het dan al wel waar is wat je vriendin zei)? Ik bedoel; je bent toch niet van hem fan omdat hij hetero is?

    Nee, maar zij bedoelt niet echt als in gay, maar gewoon echt om hem belachelijk te maken.
    Owja ehh: TH IS GAY JB IS GAY!!! Maak zo'n topic aan, en dan zul je zien hoe veel kutreacties je zult krijgen BV: 'Houd je kutkop hij is niet gay! Hun zijn sexy, waarom is Bill gay hij geilt op mij enz'
    Moet je aan hun ook maar eens vragen. Ja het klinkt heel dom maar het is gewoon niet leuk om zo iets te horen, over iemand die je bewondert :'D

    DarkEstrella schreef:
    (...)
    Nee, maar zij bedoelt niet echt als in gay, maar gewoon echt om hem belachelijk te maken.
    Owja ehh: TH IS GAY JB IS GAY!!! Maak zo'n topic aan, en dan zul je zien hoe veel kutreacties je zult krijgen BV: 'Houd je kutkop hij is niet gay! Hun zijn sexy, waarom is Bill gay hij geilt op mij enz'
    Moet je aan hun ook maar eens vragen. Ja het klinkt heel dom maar het is gewoon niet leuk om zo iets te horen, over iemand die je bewondert :'D


    Oh, ik had het begrepen als écht homo. (': Naja, je moet dan maar gewoon niet naar je vriendin luisteren. Als jij fan van hem bent, wat heeft zij daar dan over te zeggen? Gewoon negeren. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    ALFAkaiOMEGA schreef:
    Het is toch ook goed als hij gay is. Of heb jij iets tegen gays? Dat vind ik dan best wel triest maar oke. Zijn muziek is goed en het boeit me niet of hij gay is of niet x3
    O.o Ik heb niks tegen homo's xd Maar zij bedoelt het niet als in homo maar om hem zwart te maken! 'Alleen een homo of een manwijf maakt een liedje dat omg heet! Hij is gewoon vet gay! Tssss!' Dat hoor je ook niet graag. -Delen heb ik weggelaten, want daarin loopt zij te zeiken over homo's-