• Na een jaar een beetje inactief op Quizlet rond te hebben geneuzeld vond ik het tijd om weer actief te worden. Ik ben begonnen met een Draco Malfoy fanfiction - nee, dit is geen promotie - en dat is al heel wat voor me. Nu volg ik momenteel 5 stories actief, maar ik wil weer eens meer gaan lezen op Quizlet. Maar een story vinden die actief is en aan mijn wensen voldoet is lastig.
    Ik kom dus vaak inactieve stories die vijf jaar geleden geactiveerd zijn tegen, of stories waarbij je aan de inleiding/intro al ziet dat het niks is. Grammaticale fouten, een slordige opmaak, foute interpunctie, dat soort dingen. En als ik OP stories vind, is het vaak drama of is het een fantasy story die al jaren niet meer actief geweest is of iets dergelijks.

    Dus bij deze:
    Ik zoek een story die
    - actief is. Net geactiveerd of met een aantal hoofdstukken, dat maakt mij echt niks uit, zolang ik niet stil hang halverwege een verhaal, omdat het tijdelijk gepauzeerd is.
    - Onbekende Personen is, maar dan wel fantasy en science-fiction.
    - Fanfiction is, maar dan wel Harry Potter, liefst Draco of Lucius Malfoy, maar gewoon random Harry Potter verhalen mag ook.
    - in algemeen beschaafd Nederlands geschreven is. Of Engels, maar ook dan, goed leesbaar Engels. Ik hou niet van een woord drie keer te herlezen, omdat er een spelfout in staat waardoor ik niet weet wat er nou bedoeld wordt.

    16+ is geen probleem voor mij.

    Als je je story/stories hier wil droppen, be my guest, ik zou het superleuk vinden om de creaties van andere Q'ers te lezen! Dat is immers de reden van dit topic. Drop een link, een samenvatting, alles mag, dan neem ik een kijkje en misschien heb je er dan een nieuwe abo bij!

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 23:00 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Lees je ook afgeronde stories? Verder heb ik op het moment alleen een fanfictie van Diaval (Maleficent) en Barney (How I Met Your Mother).

    Oh, en ik ben hier gisteren aan begonnen, gezien je van fantasy houdt. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maakt het uit of er 16+ in zit?

    Navigator schreef:
    Lees je ook afgeronde stories? Verder heb ik op het moment alleen een fanfictie van Diaval (Maleficent) en Barney (How I Met Your Mother).

    Oh, en ik ben hier gisteren aan begonnen, gezien je van fantasy houdt. (:


    Die myths & sagas spreekt me zeker aan. Ik twijfel een beetje over afgeronde stories, omdat ik het ook leuk vind om de schrijfster te motiveren door middel van reacties. Ik zal zo eens een kijkje nemen bij myths & sagas (:


    Laasyanir schreef:
    Maakt het uit of er 16+ in zit?


    Nee, absoluut niet (: Vind ik helemaal niet erg


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Oeh als ik mij aan SOTY ga wagen, zal ik de link hier even droppen :Y)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb een OP/fantasy verhaal - Her voice - deze is wel afgelopen maar ik ben momenteel bezig met het tweede deel hiervan.

    Ik heb veel stories hier staan (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb momenteel alleen maar een afgeronde OP/fantasy in de aanbieding, maar ik zou het toch zeker en vast waarderen als je misschien toch een kijkje zou willen nemen. Klik!
    Ik ben ook heel erg pas begonnen aan deze, maar hij heeft nog geen hoofdstukken, dus ik weet niet of je daar iets aan hebt. Verder heb ik alleen maar short stories (en op deze ben ik stiekem best wel trots, mocht je van zombies houden XD) en one shots.
    Je kunt ook altijd SOTY volgen, daar zitten meestal wel een paar goede verhalen tussen en dit jaar waren er ook een heel aantal die uiteindelijk afgerond werden, dus hopelijk is dat in 2017 ook zo c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Het enige dat ik je kan aanraden is deze story, maar ik weet niet eens zeker of ik hem wel actief hou, gezien SOTY. Waarom reageer ik hier dan? Omdat er een heel kleine kans is dat ik hem blijf schrijven.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Dazai schreef:
    Ik heb momenteel alleen maar een afgeronde OP/fantasy in de aanbieding, maar ik zou het toch zeker en vast waarderen als je misschien toch een kijkje zou willen nemen. Klik!
    Ik ben ook heel erg pas begonnen aan deze, maar hij heeft nog geen hoofdstukken, dus ik weet niet of je daar iets aan hebt. Verder heb ik alleen maar short stories (en op deze ben ik stiekem best wel trots, mocht je van zombies houden XD) en one shots.
    Je kunt ook altijd SOTY volgen, daar zitten meestal wel een paar goede verhalen tussen en dit jaar waren er ook een heel aantal die uiteindelijk afgerond werden, dus hopelijk is dat in 2017 ook zo c:


    Die SOTY klinkt zeer interessant, ik ga morgen zeker even kijken.

    Dat geldt ook voor de rest van de reacties: ik ga morgen even op m'n gemak kijken (;


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ga binnenkort beginnen aan mijn verhaal voor SOTY, en de proloog staat al online. Het eerste hoofdstuk komt zo snel mogelijk en de story valt onder de genres Royalty en Fantasy. Hier is een link, kijk maar of je het wat vind c: gosh wat voel ik me een vieze zelfpromoter


    we tripped on the urge to feel alive

    De Uitverkorene - nu 103 hoofdstukken - vampier, drama, op, fantasy, liefde, aangegeven 16+, geweld, seks, moord
    Samenvatting:

    “Ik vroeg me af of ik het niet beter op kon geven. Die bloeddorstige beesten waren toch sneller dan ik. Het zou niet lang meer duren voor ze me zouden inhalen.
    “Ik zou hier op deze plek doodgaan, mijn laatste adem uitblazen nadat ik voor de laatste keer gevochten had voor mijn leven.
    “De klif was maximaal tien meter hoog. Wat als ik naar beneden sprong? Zou ik dat overleven?

    Yoniyah Heena Romanova is een 18-jarig meisje die haar familie verliest na een aanval door vampiers. Ze krijgt tijd om te vluchten en springt uit wanhoop van een hoge klif in het ijskoude water. Als ze een tijdje later wakker wordt is ze in het clanhuis van andere vampiers. Ze komt te weten dat ze de Uitverkorene is en daardoor willen veel vampiers en vampierjagers misbruik van haar maken of willen haar zelfs doden. Ze moet zo snel mogelijk in een vampier verandert worden om het rijk van de vampiers te kunnen redden en vrede te brengen tussen vampiers en vampiersjagers. Gelukkig voor haar steekt een zwangerschap daar een stokje voor en mag ze niet meer verandert worden. Eén van de clanhoofden, die officieel bij een vijandige clan hoort, probeert haar na de bekendmaking van de zwangerschap te doden en haalt daarvoor alles in huis wat hij kan.


    Schemering - nu 95 hoofdstukken - vampier, drama, op, fantasy, liefde, aangegeven 16+, geweld, seks, moord
    Samenvatting:
    De 22-jarige Neveah (Ne-vee-a) wandelt graag met en zonder haar hond door het bos. Op een avond laat ze daar de hond uit en hoort vreemde geluiden. Wanneer ze besluit naar huis te gaan neemt Dawn, de Shiba Inu pup, het voortouw en Neveah volgt. De pup brengt haar naar een open plek en ze ziet een man liggen met gescheurde kleding en diepe wonden en sneeën. Op het journaal zeggen ze dat er al een tijdje mensen gedood worden door wilde dieren en dan vooral wolven. Maar als ze thuis is staat de man ineens in haar kamer en al snel komt ze achter de waarheid. Een ontdekking die haar hele leven op zijn kop zet. En ook niet zo'n klein beetje.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 22:37 ]

    Laasyanir schreef:
    De Uitverkorene - nu 103 hoofdstukken - vampier, drama, op, fantasy, liefde, aangegeven 16+, geweld, seks, moord
    Samenvatting:
    “Ik vroeg me af of ik het niet beter op kon geven. Die bloeddorstige beesten waren toch sneller dan ik. Het zou niet lang meer duren voor ze me zouden inhalen.
    “Ik zou hier op deze plek doodgaan, mijn laatste adem uitblazen nadat ik voor de laatste keer gevochten had voor mijn leven.
    “De klif was maximaal tien meter hoog. Wat als ik naar beneden sprong? Zou ik dat overleven?

    Yoniyah Heena Romanova is een 18-jarig meisje die haar familie verliest na een aanval door vampiers. Ze krijgt tijd om te vluchten en springt uit wanhoop van een hoge klif in het ijskoude water. Als ze een tijdje later wakker wordt is ze in het clanhuis van andere vampiers. Ze komt te weten dat ze de Uitverkorene is en daardoor willen veel vampiers en vampierjagers misbruik van haar maken of willen haar zelfs doden. Ze moet zo snel mogelijk in een vampier verandert worden om het rijk van de vampiers te kunnen redden en vrede te brengen tussen vampiers en vampiersjagers. Gelukkig voor haar steekt een zwangerschap daar een stokje voor en mag ze niet meer verandert worden. Eén van de clanhoofden, die officieel bij een vijandige clan hoort, probeert haar na de bekendmaking van de zwangerschap te doden en haalt daarvoor alles in huis wat hij kan.


    Schemering - nu 95 hoofdstukken - vampier, drama, op, fantasy, liefde, aangegeven 16+, geweld, seks, moord
    Samenvatting:
    De 22-jarige Neveah (Ne-vee-a) wandelt graag met en zonder haar hond door het bos. Op een avond laat ze daar de hond uit en hoort vreemde geluiden. Wanneer ze besluit naar huis te gaan neemt Dawn, de Shiba Inu pup, het voortouw en Neveah volgt. De pup brengt haar naar een open plek en ze ziet een man liggen met gescheurde kleding en diepe wonden en sneeën. Op het journaal zeggen ze dat er al een tijdje mensen gedood worden door wilde dieren en dan vooral wolven. Maar als ze thuis is staat de man ineens in haar kamer en al snel komt ze achter de waarheid. Een ontdekking die haar hele leven op zijn kop zet. En ook niet zo'n klein beetje.


    Ik zal eens even de tijd nemen hiervoor, ik ga zeker een kijkje nemen!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen


    Als passagier in een auto; 1 op 272
    Door een verdwaalde kogel; 1 op 5.981
    Getroffen worden door de bliksem; 1 op 81.701

    Iedereen moest het ooit onder ogen komen; de dag die je confronteert met je sterfelijkheid. De dag die schreeuwt dat je mens bent. De dag die lacht om je vergeetbaarheid.

    ‘Niemand is oneindig. Niets is dat.’

    Mijn lotsbestemming brak aan op een novembernacht. Ik maakte de beslissing zelf. Vastzittend in een volstromende auto, samen met het levenloze lichaam van een man wiens naam ik was vergeten, wilde ik niet meer. Ik was bang. Ik was banger voor de wereld dan wat er volgde na de dood. Als ik toen had geweten wat er zou gebeuren, of ook maar een hint had gekregen van zijn bestaan, dan had ik mezelf met volle kracht uit die auto gesleurd. Helaas wist ik niets.

    De dag dat hij mijn leven redde, was de dag dat ik werd afgeschreven. De deal die we sloten, de onheil die volgde en die schitterende fonkeling in zijn ogen: alles was vervloekt.
    Ik had moeten weten dat er iets niet klopte, de dag dat hij zijn naam zei…

    ‘Thanatos.’


    Mogelijk expliciete content •
    Inzending SOTY •
    Thema; Gothic •
    Thriller •
    Fantasy •
    Romantiek •
    Geschreven vanuit Ik-perspectief •
    Cover door Pralines •


    Veni, Vidi, Coffee.

    Je komt aan het juiste adres , ik ben afgelopen dinsdag begonnen met een Draco Malfoy verhaal.

    Shining like the stars • Draco Malfoy


    Firm believer of all that is magic