• heb jij veel vrienden op school?
    een BBF of eerder veel vrienden?
    hier kan je je liefde voor je vrienden allemaal kwijt!µ
    groetjes!


    best friends forever

    Ik heb 1 goede vriendin, voor de rest een paar gewone op school. Mijn beste vrienden zitten niet bij mij op school.


    Your make-up is terrible

    Ja.
    Zoiets van 5 echte vrienden. En dan nog kei veel mensen die ik gewoon ken enzo. En ik heb net een nieuwe klas, dusse, ik denk dat er nog meer volgen.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 19:29 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb heeeel veel kennissen
    en maar heeeel weinig echte vrienden
    :')


    waarom is het zo godse koud? :(

    Veel vrienden (mannelijk en vrouwelijk) + een BFF ^^


    Life is hard and then we die

    Best wel. Maar er zijn maar een paar waar ik écht vaak mee omga.


    All this dampness is damp.

    Eigenlijk echt erg veel. Eén bf, nog drie vriendinnen die ik eigenlijk ook zo goed als mijn bf's beschouw, nog een tiental waar ik nog érg goed bevriend mee ben en dan nog tientallen waar ik me goed mee kan amuseren.
    Maar ik vind het soms best wel lastig om veel vrienden te hebben. Mijn bf klaagt dat ze me te weinig, net als enkele andere vrienden. Dusja ;x


    If we had not a soul, music would have created it.

    3 BFF's en dan nog een paar gewone vrienden. :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Heb geen 1 vriend op school (krul) En dat meen ik serieus.


    -

    Ik ken heel de 1° graad & heel de 1° graad kent mij. îk zit namenlijk op een aparte speelsplaats met hun.' Ehm.. Ik ga wel maar met enkelen echt om.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Genius schreef:
    Heb geen 1 vriend op school (krul) En dat meen ik serieus.


    Meen je dat? Dan heb jij een stomme school. Kom naar de mijne, dan kunnen wij vrienden worden. (krul)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb een paar vrienden op school maar maar 1 goeie. En mijn beste vriend is ofc m'n vriendje. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PUKKELxDING schreef:
    Veel vrienden (mannelijk en vrouwelijk) + een BFF ^^


    .

    Ik heb een paar goeie vrienden op school en met de rest kan ik het gewoon goed vinden (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Meen je dat? Dan heb jij een stomme school. Kom naar de mijne, dan kunnen wij vrienden worden. (krul)

    Komt omdat ik de mensen waarmee ik omga op school geen vrienden noem :'D Gewoon klasgenoten waar ik mee omga op school ghehe (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Komt omdat ik de mensen waarmee ik omga op school geen vrienden noem :'D Gewoon klasgenoten waar ik mee omga op school ghehe (krul)


    Dat vind ik... raar. (': Ik zou school echt amper overleven zonder vrienden daar. (:


    If we had not a soul, music would have created it.