• Dan ben ik bijvoorbeeld een heel verhaal aan me moeder aan het vertellen en dan op het eind zegt ze : huh wat?. En dan denk ik echt wtf Laat maar ;o heb ik ook al een keer bij een vriendin gehad xd.

    Hebben jullie dat ook wel is ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ja zeer vervelend.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, ookal moet ik toegeven dat ik het zelf soms ook doe.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ja dat heb ik altijd.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    lol, ik heb dat altijd bij mijn zusje, die praat de hele dag zoveel dat ik haar op gegeven moment serieus niet meer hoor :x

    Jep, en dan zeggen ze ook gewoon heel vaak,

    sorry ik negeerde je even,

    faal


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ja, en vooral als ze daarna zeggen 'vertel nou gewoon'
    maar zelf heb ik t ook wel eens, maar dan ligt het niet aan mij maar gewoon aan het feit dat die persoon niet boeiend vertelt/te veel praat (a)

    Carcass schreef:
    Ja, ookal moet ik toegeven dat ik het zelf soms ook doe.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    heel erg,.. en k vind t zo irritant,..
    terwijl ik het soms zelf ook doe (A)


    Only those who listen can hear

    Dat heb ik ook altijd zelf ... Ik zit meestal in mijn eigen gedachten verzonken, waardoor ik het pas heel laat door heb. Of helemaal niet soms. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Continue. Ik moet ook standaard dingen drie keer herhalen. Echt, als ik me ergens echt de tering aan erger bij mijn moeder dan is het dat wel. And trust me, dat heeft ook tot een aantal fikse ruzies geleid.


    No growth of the heart is ever a waste

    Carcass schreef:
    Ja, ookal moet ik toegeven dat ik het zelf soms ook doe.

    Sadistic schreef:
    Dat heb ik ook altijd zelf ... Ik zit meestal in mijn eigen gedachten verzonken, waardoor ik het pas heel laat door heb. Of helemaal niet soms. :'D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Carcass schreef:
    Ja, ookal moet ik toegeven dat ik het zelf soms ook doe.


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Heb ik ook altijd..
    Maar vaak willen ze niet eens luisteren, omdat het toch maar onzin zou zijn wat ik uitkraam.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carcass schreef:
    Ja, ookal moet ik toegeven dat ik het zelf soms ook doe.


    Hope goes lost but never dies.