• Wat de titel van dit topic eigenlijk wel zegt. Ik wil graag mee doen aan SOTY, maar ik kan geen titel voor mijn verhaal verzinnen. :') Anybody, help? _O_
    Want de titel die ik nu heb: ''---'', gaat 'm niet worden. :')



    Wanneer de koning en koningin een dochter krijgen, springen ze een gat in de lucht van vreugde. Echter, jaren verstrijken en de toekomst van hun dochter begint er steeds minder rooskleurig uit te zien. De jongemannen -en eventuele kandidaten om met de prinses te trouwen- vluchten met bosjes uit het koninkrijk, naar andere landen. In de hoop op meer rijkdom daar. Het wordt er niet beter op wanneer alleen de aller armste jongemannen op den duur over blijven. Het zijn er drie, en geen van allen hebben ze het goed gehad in hun leven. Zo kunnen ze niet lezen of schrijven, hebben ze nooit manieren geleerd en eigenlijk wíllen ze niet eens met de prinses trouwens. Ze werken liever op het land.
    Hulp is nodig dus! Gaat het de koning en koningin lukken een geschikte man te vinden voor hun dochter, of één van deze jongemannen om te toveren tot ideale schoonzoon, of is het koninkrijk gedoemd te vallen als er geen prins gevonden wordt?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 14:04 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    In welke richting zat je zo ongeveer te denken? Ik ben een ramp in het verzinnen van titels. Maar ik zal mijn best doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    "Hopeloos" misschien, gezien ze best een hopeloos geval is (':
    Oké ik heb geen goede ideeën haha


    obsessive rage

    "De schoonzoon"

    Of gewoon de naam van de prinses "Naam".

    Simpel werkt altijd wel volgens mij (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    *denkt*

    De drie musketiers

    The One?
    De zoektocht naar hem?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus