• [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 17:09 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zaitsev schreef:
    (...)
    En ik heel Q maar wijsmaken dat ik maagd ben. Ghehehehe.... (A).
    Ghehe :P


    Life is hard and then we die

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Met op of in bedoel ik geen seks, want dat moet je bewaren tot een speciaal iemand, wat ik zelf heb gedaan, maar je mag best wat rommelen. Niemand is daar dood aan gegaan natuurlijk.

    Tenzij diegene soa had die niet goed afliep.. (krul) Maar klopt, ik leef ook nog _O_ Ghehe.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 20:08 ]


    -

    Hagelslag schreef:
    Waarom is dat een slet?
    Ze heeft toch geen seks met al die jongens tegelijk?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Die was ook zo bedoeld, want je mag best wat aan rommelen met een jongen. Het is goed voor je, zorgt voor ervaring enzo.

    Wow. My mom would kill me for saying that :o

    Zij vindt dat je minstens 5 jaar met een jongen moet hebben om er seks mee te hebben. En ja, dat vind ik weer niet (krul).


    No growth of the heart is ever a waste

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Met op of in bedoel ik geen seks, want dat moet je bewaren tot een speciaal iemand, wat ik zelf heb gedaan, maar je mag best wat rommelen. Niemand is daar dood aan gegaan natuurlijk.

    Ja klopt, ben ik met je eens. Tis ook niet zo dat ik zelf zo'n preutse trut ben ofzo. =P Ik vind het eng als iemand bvb trouwt met degene waarmee die samen is vanaf bvb zijn of haar 14e. Dan heb je (inderdaad) totaal geen ervaring met anderen. Die quote (Als je overal op of in bent geweest) liet me alleen ff denken dat je bedoelde dat je alleen maar met jongens zoent en rommelt om het zoenen en rommelen.
    Guess dat ik gewoon die quote van jou verkeerd geintrepreteerd ofzo, want ik ben het wel met je eens.

    (krul)
    Vaagheid heerst.

    edit: en voel je de volgende keer alsjeblieft niet gelijk aangevallen?

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 20:10 ]


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Ja klopt, ben ik met je eens. Tis ook niet zo dat ik zelf zo'n preutse trut ben ofzo. =P Ik vind het eng als iemand bvb trouwt met degene waarmee die samen is vanaf bvb zijn of haar 14e. Dan heb je (inderdaad) totaal geen ervaring met anderen. Die quote (Als je overal op of in bent geweest) liet me alleen ff denken dat je bedoelde dat je alleen maar met jongens zoent en rommelt om het zoenen en rommelen.
    Guess dat ik gewoon die quote van jou verkeerd geintrepreteerd ofzo, want ik ben het wel met je eens.

    (krul)
    Vaagheid heerst.

    Hahah nou, 'rommelen' zou ik niet zomaar eventjes doen, maar zoenen wel. Dat vind ik persoonlijk niet zo bijzonder haha 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Wow. My mom would kill me for saying that :o

    Zij vindt dat je minstens 5 jaar met een jongen moet hebben om er seks mee te hebben. En ja, dat vind ik weer niet (krul).

    5 jaar x'D Haha okay, das wel héél lang.
    Een paar maandjes zou ook wel okay zijn toch?
    (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het kan toch ook gewoon zijn dat ze snel voor iemand valt?

    Gebeurt bij de ene sneller dan bij de andere. (krul)


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik heb een vriendin -ze is 16- en heeft al twee keer seks gehad met verschillende jongens, waar ze dus niets mee heeft/had. Ze had na de examens op 1 avond met -minstens!- 3 verschillende jongens gekust.
    En naja, nu heeft ze al het tweede vriendje in een maand tijd? Dat vind ik persoonlijk ook nogal sletterig :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Wow. My mom would kill me for saying that :o

    Zij vindt dat je minstens 5 jaar met een jongen moet hebben om er seks mee te hebben. En ja, dat vind ik weer niet (krul).

    Als je hem vertrouwt is 5 jaar toch niet nodig (krul)

    -praat toevallig met haar beste vriendin op msn die ook myrthe heet-
    Nouja, die meid moet het zelf weten. Alleen zielig voor de jongens.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Taihuttu schreef:
    -praat toevallig met haar beste vriendin op msn die ook myrthe heet-
    Nouja, die meid moet het zelf weten. Alleen zielig voor de jongens.

    Die jongens vinden het heus niet erg dat zij zonder ook maar iets te doen met hen wil zoenen, of meer.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Wow. My mom would kill me for saying that :o

    Zij vindt dat je minstens 5 jaar met een jongen moet hebben om er seks mee te hebben. En ja, dat vind ik weer niet (krul).

    5 jaar?! Dan wil je moeder vast niet weten hoe snel ik 't gedaan heb met mijn vriendje (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Wow. My mom would kill me for saying that :o

    Zij vindt dat je minstens 5 jaar met een jongen moet hebben om er seks mee te hebben. En ja, dat vind ik weer niet (krul).

    5 jaar :| Mag het met 2 maand niet? (A)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    5 jaar :| Mag het met 2 maand niet? (A)

    Ik had 5maand :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.