• Het quoten hier op Q?
    > Zonder erop te reageren. Gewoon een quote, niets bijvoegen.

    ~Omdat ik me dat afvroeg (':~

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 15:58 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    voor luie mensen ze denken hier aan mij XD

    edit:^ das dus een grapje maar ik vind dat je gewoon even de tijd moet nemen om je eigen woorden op te schrijven

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 16:04 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Als mensen je bericht quoten om er vervolgens helemaal niets aan toe te voegen, vind ik dat dom. Ik doe het zelf ook niet. Ik wil het wel in mijn eigen woorden zeggen. Anders voel ik me een kuddedier.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Quoten zonder toevoeging?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Quoten zonder toevoeging?

    Ja. Ik zal het erbij zetten. (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ga niet hetzelfde typen als ik precies dezelfde mening als de persoon voor me heb. Dan quote ik gewoon :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het is niet lui, maar hendig


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik vind het leuk om te zien dat anderen het met me eens zijn, ofzo. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Als het echt duizenden keren word gequot vind ik het wel irritant.


    Smiling but close to tears.

    Zo lame.


    -

    Soms dan heeft iemand het precies zo verwoord als hoe jij 't wilde zeggen :'D Dus waarom zou je dan niet quoten? x) Ik vind 't wel handig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is best handig als je zelf niets wilt typen.
    En ook als je er ongeveer juist hetzelfde van denkt als iemand anders is quoten beter dan daar nog eens juist hetzelfde te zetten, met misschien een paar andere woorden.


    effort never betrays you

    Heatherfield schreef:
    Ik ga niet hetzelfde typen als ik precies dezelfde mening als de persoon voor me heb. Dan quote ik gewoon :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Handig. En ik voel me meestal pro als iemand dat doet bij mijn opmerking, geen idee waarom xD


    Life is hard and then we die

    Heatherfield schreef:
    Ik ga niet hetzelfde typen als ik precies dezelfde mening als de persoon voor me heb. Dan quote ik gewoon :'D

    Ik heb wel eens dat ik iets wil typen en dan scroll ik naar beneden en zie pre-cies hetzelfde al staan als dat ik in m'n hoofd had. Ik vind het juist dom als mensen tien keer precies hetzelfde hebben staan en dan niet gequote >.< of ben ik nou raar :p


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Heatherfield schreef:
    Ik ga niet hetzelfde typen als ik precies dezelfde mening als de persoon voor me heb. Dan quote ik gewoon :'D


    the world is filled with people that we dont understand